Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et seurustele?

Vierailija
07.05.2023 |

Sinkkunaisia kuitenkin piisaa.

Kommentit (227)

Vierailija
201/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi seurustella? Missä nainen, siellä ongelma.

Onko hän sinun seurassasi?

Ei vaan nainen on hankkinut ensin kasan mt-ongelmia seikkaillessaan niiden jännien miesten kanssa. Sitten tulee minullekin tartuttamaan ongelmiaan kun alkaa ns. vakaampi meno ja rauhallisempi mies mukamas kiinnostamaan. Ikävä kyllä miehenä tarvitsisin jonkinlaisen mielenterveyshoitajan koulutuksen ja sietokyvyn.

Vedän puoleeni mt-tapauksia ja nepsyjä ihan luonnostaan, he hakevat seuraani. Heillä ei tarvitse olla edes kummempaa traumataustaa. Monetkaan eivät myönnä ominaisuuttaan, näen sen heti. Ehkä he vainuavat kokemukseni jotenkin (olen sellaisesta perheestä, vaikka tarve). 

Itseltäsi puuttuu kokemusta ja varmuutta tunnistaa kuvaamasi ihm

Siis olen *terve *

Vierailija
202/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelusta ja parisuhteesta ei ole miehelle mitään hyötyä. Velvollisuudet ja maksut kasvavat ja jossain vaiheessa huomaat että suurin osa omaisuudestasi on hävitetty kun ei sopinut sisustukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi seurustella? Missä nainen, siellä ongelma.

Onko hän sinun seurassasi?

Ei vaan nainen on hankkinut ensin kasan mt-ongelmia seikkaillessaan niiden jännien miesten kanssa. Sitten tulee minullekin tartuttamaan ongelmiaan kun alkaa ns. vakaampi meno ja rauhallisempi mies mukamas kiinnostamaan. Ikävä kyllä miehenä tarvitsisin jonkinlaisen mielenterveyshoitajan koulutuksen ja sietokyvyn.

Tämä, niin monta kertaa tämä. Jos löytää naisen jolla on terve psyyke, se on lottovoitto ja niitä ei riitä kaikille.

Psyykkisesti terve nainen kaihtaa nalkuttajaa, vaativaa ripustautujaa, täydellisyyden tavoittelijaa ym. 

Vierailija
204/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet juoksevat bimbojen ja niuhojen perässä. 

Sitten he valittavat, kun saavat mitä tilasivat. 

Vierailija
205/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan enää kiinnosta.

Ei kiinnosta naiset, ei parisuhteet, ei perhe, eikä seksi.

Ei haittaa minua myöskään. Enemmän hyviä kaverisuhteita ja omaa rauhaa.

Vierailija
206/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä vedän puoleeni ex-nuorisorikollisnaisia huumetaustalla, itse olen aika kaukana kuitenkin noista piireistä enkä usko että jaksaisivat kauaa katsella kun tottuneet jännittävämpään elämään.

Etsivät turvallista isähahmoa.. se on yksi hyvin yleinen naisten ominaisuus ja johtuu vääristyneestä isäsuhteesta . Useimmiten nämä naiset ovat yksinhuoltaja äitien kasvattamia. Varsinkin jos rikollis ja huumetaustaisia, mikä viittaa juuri siihen. Yh äiti harvemmin kykenee kasvattamaan tasapainoista lasta, oli kyseessä tytär taikka poika.

Vierailija
207/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niiden pitäisi? Jos ei sitä lottopottia osu kohdalle niin parempi olla yksin. Kyllähän ne yleensä alkaa, jos se osuu. Ja silloin jos seurustelee "vaan jonkun kanssa" ja heittää sen mäkeen, niin vähän ikävämpi juttu, sille heitetylle ainakin.

T. Se kusetettu nainen

Vierailija
208/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tahdon halvan naisen

Tahdon lut-kan suurimman

Huiputtavan flirttiperseen

Naisen korskean..

Tai koska EN tahdo ja muunlaisia ei edes ole.

Vierailija
209/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niiden pitäisi? Jos ei sitä lottopottia osu kohdalle niin parempi olla yksin. Kyllähän ne yleensä alkaa, jos se osuu. Ja silloin jos seurustelee "vaan jonkun kanssa" ja heittää sen mäkeen, niin vähän ikävämpi juttu, sille heitetylle ainakin.

T. Se kusetettu nainen

Alakko nää mua? Voisin kusettaa silleen herttaisesti , niin että et edes heti päällepäin huomaa ollenkaan. 😘

Vierailija
210/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Se kusetettu nainen

Olisiko ollut syytä olla nöyrempi? Palvelualttiimpi ja pitää mies tyytyväisenä? Useimmiten oma moka kuitenkin.

Vierailija
211/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan heti seurustelemaan kun naiset lopulta päättävät ja lyövät lukkoon sen, millainen miehen tulee olla. Mä oon niiiin väsynyt olemaan jokin kameleontti koko ajan. 

Vierailija
212/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi kuitenkin kivempaa seurustella kuin olla yksin?

Saisi välillä seksiäkin, eikä vaan omaa kättä!

Onko teillä vaatimustaso siis liian korkealla kun sinkkunaisia on kuitenkin tinder täynnä?!

Joo, periaatteessa olisi kivempaa seurustella, mutta koin suhteissa niin syvää tuskaa, että en osaa kaivata seurustelua sataprosenttisesti tai sitoutua siihen täysin. Samaa tuskaa on kyllä sinkkunakin, mutta syyt voivat olla jotain muita ja jotenkin yksin on toisaalta helpompaa kärsiä kuin toisen seurassa. En täysin ymmärrä, mikä minua vaivaa. 😥

M34

Vierailija
213/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se kusetettu nainen

Olisiko ollut syytä olla nöyrempi? Palvelualttiimpi ja pitää mies tyytyväisenä? Useimmiten oma moka kuitenkin.

Joo, olisin voinut tehdä tietysti kaiken, malksoinkin melkein kaiken, siinä en pystynyt enempään. Nuoremmaksi en voi muuttua, olisin tietysti voinut lakata syömästä.ja turpiinkin otin. Oisko pitänyt vielä enemmän? Ja katsoa rauhassa kun se metsästää niitä nuoria naisia?

Vierailija
214/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se kusetettu nainen

Alakko nää mua? Voisin kusettaa silleen herttaisesti , niin että et edes heti päällepäin huomaa ollenkaan. 😘

Ookko nää meiltä päin? Juu en mää ala ennää kettää, nää kusettajat on niin nähty.

Vierailija
215/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä olen toooosi mukava ja hauska tyyppi, älykäskin vielä.

Mitä nyt vain kemia ja kipinä puuttuu.

Todennäköisesti myös ensimmäinen lause on jotain omituista, naisten lohdutuspuhetta rumalle ja puusilmäiselle olmille.

Vierailija
216/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa heille, joita haluan. En huoli niitä, jotka haluaisi olla minun kanssa

Vierailija
217/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielestä olen toooosi mukava ja hauska tyyppi, älykäskin vielä.

Mitä nyt vain kemia ja kipinä puuttuu.

Todennäköisesti myös ensimmäinen lause on jotain omituista, naisten lohdutuspuhetta rumalle ja puusilmäiselle olmille.

Kaksi ohjetta miehelle parisuhteen hankkimiseksi:

1. Ole viehättävä ja kiinnostava

2. Älä ole epäviehättävä ja tylsä

Näillä pärjää ihan kivasti!

Vierailija
218/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lasin maitoa saa omistamatta lehmää.

Vierailija
219/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska MqTow.

Vierailija
220/227 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön.

Miksi olet työtön? Eikö työ maistu vai jäikö koulut käymättä? Vai päihdeongelma estää työssäkäynnin?

Vai et ole löytänyt töitä? Siis toisin sanoen ei ole vielä ollut yhtään patjatehtaan koemakaajan paikkaa vapaana.

En oikein osaa sanoa. Olen aina äänestänyt Vasemmistoa ja melkein kaikki kaverinikin sieltä ovat työttömänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi