Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et seurustele?

Vierailija
07.05.2023 |

Sinkkunaisia kuitenkin piisaa.

Kommentit (227)

Vierailija
181/227 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi kuitenkin kivempaa seurustella kuin olla yksin?

Saisi välillä seksiäkin, eikä vaan omaa kättä!

Onko teillä vaatimustaso siis liian korkealla kun sinkkunaisia on kuitenkin tinder täynnä?!

Mikäs oman käden voittaisi...? 😂

Vierailija
182/227 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on kaikille paras, jos mies ei seurustele, jos se seurustelu ei kerran kiinnosta.

Niitä väkinäisiä ja puolinaisia seurusteluyrityksiä onkin ihan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/227 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suominaiset ovat väkivaltaisia miesvihaajia. M28

Sua nyt vihataan asenteesi takia. Vain itse homo voi suhtautua kaikkiin naisiin noin.

Vierailija
184/227 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi seurustella? Missä nainen, siellä ongelma.

Vierailija
185/227 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokemusteni pohjalta kykene enää luottamaan naisiin ja se ilmenee parisuhteessa käytännössä. Mä nään päivästä yks suhteissa pelkkiä uhkakuvia ja se on jaksamiselle todella raskasta, kun pitäisi muitakin asioita hoitaa.

Vierailija
186/227 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän sinun seurassasi?

Vierailija
187/227 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule mätsiä tinderissä 😕

Miksi Tinder? Onhan yökerhojakin. Rohkeasti sinne vaan!

Näin raittiina en yökerhoissa käy.

Ei siellä ole pakko juoda... mäkin olen raitis, vaikka käynkin joskus ulkona. 

Vierailija
188/227 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankkia lehmä kun maitoa saa kaupasta.

Vierailija
189/227 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koska naisilla on yleensä agenda, joka johtaa asuntovelkaan, vaipanvaihtoon ja Prisman parkkipaikalla ostoskassien lastaamiseen jonkun helvetin skodafarmarin konttiin.

Itseä kiinnostaisi vain läheisyys, kumppanuus ja seksi. Se ei naisille pitkään riitä, ja seksi loppuu sitten kun naisen agenda on toteutettu."

Tuo kaikki suoritettu Skodaa myöten. Nyt lapset maailmalla ja taas on aikaa olla vaimon kanssa kahdestaan. Seksiä oli viimeksi eilen ja yleensä 1-2 kertaa viikossa.

Joten ei se seksi mihinkään lopu jos et itse sitä liittoasi pilaa ruikuttamalla siitä miten kamalaa se on kun joutuu ottamaan vastuuta elämässä ja perheessä.

Loppui seksi tai ei, niin olisihan toi nyt melko häiriintynyt temppurata suorittaa, jos aidosti ei halua siitä mitään, vaan aikuisten kumppanuutta ja seksiä.

Minusta kuulostaa erittäin terveeltä ettei nykyään enää lähdetä seksipalkalla perheitä perustamaan.

Vierailija
190/227 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinat on netissä. Ihmiset ei oikeen enää tapaa muualla. Netissä taas mä en pärjää, koska kilpailu on liian kovaa. 

Opinnot loppuun ja työpaikkaa alle. Ehkä sitte onnistaa. Miehen todennäköisyys lisääntymiseen korreloi 1=1 tulotason kanssa. Täytyyki palata opiskelemaan. 

Vierailija
191/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ominaisuuteni eivät riitä.

Vierailija
192/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan nainen on hankkinut ensin kasan mt-ongelmia seikkaillessaan niiden jännien miesten kanssa. Sitten tulee minullekin tartuttamaan ongelmiaan kun alkaa ns. vakaampi meno ja rauhallisempi mies mukamas kiinnostamaan. Ikävä kyllä miehenä tarvitsisin jonkinlaisen mielenterveyshoitajan koulutuksen ja sietokyvyn.

Vierailija
193/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei rahaa, koulutusta tai hyvää ulkonäköä. assburger vielä lisäksi. naiset on homoille. tosimies vetää lapaseen. 

Vierailija
194/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wishing to show Santa my cookie 💋🎅🏻

Vierailija
195/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on hullu katse

Vierailija
196/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tuppaa olemaan käärmeen sydän ja ovat täysin laumasieluisia toinen toistensa kopioita. Jos etsii rehellistä naista niin en edes tiedä mistä sellaisen vois tunnistaa?

Vierailija
197/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla tuppaa olemaan käärmeen sydän ja ovat täysin laumasieluisia toinen toistensa kopioita. Jos etsii rehellistä naista niin en edes tiedä mistä sellaisen vois tunnistaa?

Että on yksilöllinen, aito nainen ja ihminen  kuten minä olen.

Näytän ihan normaalilta olematta kenenkään kopio. Puheeni ja tekoni eivät ole ristiriidassa keskenään. En ole urasuuntautunut vaikka työtä teenkin, kaihdan kaavamaisuutta. Olen itsenäinen, mutten epäsosiaalinen. Mielestäni tämä ei ole erityisen harvinaista. Monetkaan naiset  eivät ole laumaeläimiä.

Vierailija
198/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä vedän puoleeni ex-nuorisorikollisnaisia huumetaustalla, itse olen aika kaukana kuitenkin noista piireistä enkä usko että jaksaisivat kauaa katsella kun tottuneet jännittävämpään elämään.

Vierailija
199/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan nainen on hankkinut ensin kasan mt-ongelmia seikkaillessaan niiden jännien miesten kanssa. Sitten tulee minullekin tartuttamaan ongelmiaan kun alkaa ns. vakaampi meno ja rauhallisempi mies mukamas kiinnostamaan. Ikävä kyllä miehenä tarvitsisin jonkinlaisen mielenterveyshoitajan koulutuksen ja sietokyvyn.

Tämä, niin monta kertaa tämä. Jos löytää naisen jolla on terve psyyke, se on lottovoitto ja niitä ei riitä kaikille.

Vierailija
200/227 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedän puoleeni mt-tapauksia ja nepsyjä ihan luonnostaan, he hakevat seuraani. Heillä ei tarvitse olla edes kummempaa traumataustaa. Monetkaan eivät myönnä ominaisuuttaan, näen sen heti. Ehkä he vainuavat kokemukseni jotenkin (olen sellaisesta perheestä, vaikka tarve). 

Itseltäsi puuttuu kokemusta ja varmuutta tunnistaa kuvaamasi ihmiset, jos erehdyt luottamaan  heihin aina uudelleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi