Hassun näköisiä kaikki aurinkolasien kanssa keikistelijät, luulevat olevansa niin tyylikkään näköisiä
Itselläni ei oo koskaan aurinkolaseja ollut, enkä varmaan sellaisia osaisi edes käyttää.
Enkä kyllä luulis olevani tyylikkään näköinen mustine silmineni vaan ennemminkin hassun ja huvittavan näköinen. Jos mulla siis olis aurinkolasit.
Kommentit (124)
Vaihtoehtoni aurinkolasien käytölle on ulkoilla vain hämärrin aikoihin tai vesisateella.
Auringossa en ole kuin pakon edessä hetken vaikka onkin aurinkolasit.
Silmiä kannattaa suojata kevätauringolta, vaikka ne olisivat kuinka rumat. Suosittelen sinullekin - juuri tuosta syystä.
Minusta tämä ap:n avaus on oikein malliesimerkki kateudesta. Ja todennäköisesti (ja etenkin toivottavasti) provosta.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että silmä ja iho toimivat yhdessä suojautuakseen auringolta luonnollisesti? Kun silmä saa kirkasta valoa, ihon reseptorit pystyvät alkaa suojautumaan auringolta. Jos käyttää aurinkolaseja, tämä viestii ettei olekaan niin kirkasta ja näinollen ihminen palaa herkemmin
Ihan miten vaan mutta en oleskele auringossa, en aurinkolasien kera enkä ilman enkä ilman suojaavaa vaatetusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on käteviä kun voi tuijottaa teinitissejä ja perseitä eikä kukaan huomaa mitään.
Palstan vakiopedari näköjään herännyt kirjoittelemaan. Ällötys!
Pedarit ei kylläkään ole kiinnostuneet teineistä, joilla jo naisen muodot vaan pikkulapsista.
Itse kyllä pidän aurinkolaseja suojatakseni silmäni 🙄 Eikä tarvitse siristellä.
Mikä ihme saa olettamaan ja kuvittelemaan, että aurinkolaseja käyttävä luulee olevansa tyylikkään näköinen?
Oletatko samaa myös pakkasella pipoa ja lapasia käyttävistä? Sateenvarjoa tai sadetakkia sateella käyttävistä? Tai silmälaseja käyttävästä? Rollaattoria? Kuulolaitetta?
Aurinkolaseilla suojaan silmiäni liian kirkkaalta valolta. Ajaessa häikäisyltä.
Taitaa ap olla vielä kovin nuori. Itsellä alkoi alle 40v häikäistä pahasti vastavaloon aurinkoisella hangella tai märällä maantiellä. Silti ajoin typeryyttäni vuosia silmiä siristellen, oli varmasti joskus vaarallistakin.
.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä joskus rasittaa aurinkolasien kanssa vekslaaminen, mutta silmäni ovat valonarat, joten mieluummin näen eteeni.
Sama. Mulla kun se aurinkolasien kanssa venkslaaminen on vielä astetta rasittavampaa, kun pitää vaihdella rillien kanssa (rillit päästä - aurinkolasit päähän ja toisin päin).
... terveisin : Kaihi kuusikymppisenä.
Just oli jossain lehdessä juttu, että aurinkolaseista ei ole hyötyä kaihin ehkäisyssä. Oisko Taysin silmälääkärin haastattelu ollut... Ja lisäksi verkkokalvo pysäyttää tehokkaasti uv-säteilyn. Aurinkolaseja kannattaa herkkäsilmästen käyttää, jos aurinko ärsyttää, mutta silmien takia niitä ei tarvitse käyttää. Tai varmaan merellä tai kirkkaalla keväthangella. Mutta oon itsekin ollu hämmentyny, kun viime aikoina ollu usempi juttu, jossa sanotaan että aurinkolaseja voi käyttää tai olla käyttämättä, ihan sama.
Mä käytän siks et lasit suojaa siitepöyltä jonkin verran eli silmät ei vuoda 🤗
Vierailija kirjoitti:
lisäksi verkkokalvo pysäyttää tehokkaasti uv-säteilyn
Epäilemättä näin on mutta mielellään pysäyttäisin uv-säteilyn ennen verkkokalvoa.
Entä silmälasien kanssa keikistelijät, ovatko hassun näköisiä?
Ja kuulolaitteillakin eräät keikistelee.
Mulla on valonarat silmät ja hankala migreeni. Vähemmällä riesalla pääsen, jos ja kun käytän aurinkolaseja.
Tyhmän näköisiä nuo lasit, ja osa pitää sisälläkin niitä aivan kuin ei haluaisi näyttää muille, että oikeasti nukkuu tylsyyttään.
Yksinäisenä se on jopa loukkaavaa nukkua seurassa kun kerron kuulumisia, kun niin harvoin pääsen yksityiskohtaisesti puhumaan.
Tarvitsisin lasit vahvuuksilla eikä ole rahaa kuin silmälaseihin. Joudun pitämään päähinettä joka tapauksessa päänahan palamista ehkäistäkseni, joten pidän koko naaman varjossa pitäviä lipallisia hattuja. Näytän idiootilta mutta päänahka ei pala ja aurinko ei häikäise naamaa.
Vierailija kirjoitti:
:DDD
Lääkkeet!
Mitä tämä :DDD tarkoittaa?
Sama. Lisäksi saan ihan järkyn päänsäryn jos olen auringonpaisteessa yhtään pidempään ilman kunnon aurinkolaseja ja jonkinlaista päähinettä joka antaa varjoa kasvoille.
En kyllä osannut edes kuvitella, että joku kokee minut keikistelijäksi.