Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä lisärahan ansaitsemiselle

Vierailija
07.05.2023 |

Eikä kiitos of ehdotusta, minun katselusta ei kukaan maksaisi.

Päivätyö 7-17 välillä ma-pe on, illat melko täynnä lasten menoja. Noin joka toinen vkonloppu olisi mahdollisuus lisätyöhön. Rahaa todellakin tarvitsen,en pärjää nykyisellä palkalla.

Ehdotuksia?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"päivätyö 7-17 ma-pe"... Epäilen vahvasti että teet 50h viikkotyöaikaa. Tuo ei ole edes lain mukainen.

Työaika näiden raamien sisällä, ei päivittäin 7-17.

Vierailija
22/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tulee käytyä spermapankissa heittämässä lastit talteen. Tästä saa pienen korvauksen. Pitää olla pussit täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota siivoustyö. Ajattele se siten että saat liikuntaa.

Sunnuntaityöstä saa tuplapalkan.

Ilmoitat että voit tehdä työtä vain sunnuntaisin - joka toinen viikonloppu.

Jos teet 8 h saat 16 h palkan. Ja kuukaudessa 34 h palkan. Kokeile.

En tiedä että onnistuuko nykyään. Mutta ainakin kaverini siivosi apteekkia viikonloppuisin ja he olisivat halunneet vakinaistaa kaverini.

Itse olen myös tehnyt siivoustyötä ekstrana.

Otin sen liikunnasta.

Mistä kannattaa tällaista työtä etsiä? Mieluiten olisi töissä itse siivouskohteessa kuin jonkin firman kautta.

Vierailija
24/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vain typerä tekee LISÄTYÖTÄ lisätulojen saamiseksi. Laita se raha töihin. Näin minä olen tehnyt jo pitkään ja saanut kymmeniätuhansia euroja lisätuloja uhraamatta viikonloppujani kakkostyöhön.

Olisit voinut vähän valottaa meille muillekin, mitä työtä se rahasi tekee ja paljonko siitä saa lisää euroja?

Et siis osaa lukea. olen saanut kymmeniätuhansia euroja lisää rahaa. Viime vuonnakin tuli nettona 12 000 € ylimääräistä rahaa osinkoina.

Millaisilla P/E-luvuilla sun salkku on ja kauanko olet sijoittanut? Siinä vaiheessa kun P/E-luvut on suurinpiirtein saavutettu voidaan puhua, että se raha tekee sulle rahaa. Mutta ilmeisesti olet näitä -90-luvulla aloittaneita niin voit todellakin sanoa, että se raha tekee sulle rahaa. Jos olet 2010 luvulla aloittanut tai sitä myöhemmin niin et todellakaan voi sanoa, että raha tekee sulle rahaa. Sun sijoitukset ei ole luultavasti siinä vaiheessa edes vielä maksaneet itseään takaisin.

Vierailija
25/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos autoilu onnistuu varmoin ottein niin taksiluvan ajaminen voisi olla potentiaalinen vaihtoehto lisätienesteille :)

Vierailija
26/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokraa lapsia lapsettomille.

Tahattomasti lapseton ei yleensä halua muiden lapsia, vaan omia. Kokemusta on.

Vierailija
27/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae hoitajan työtä yksityisistä paikoista. Esperillä ja Attendolla on mahdollisuus tehdä pelkkiä viikonloppuja silloin tällöin.

Vierailija
28/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kotisiivouksia lauantaisin.

Kun vielä olet hoitaja tiedetään että olet luotettava.

Tässä esim Tampereella toimivan yrityksen hintoja. Edullisemman tuntihinnat tarjoavat jos tekee esim. vuoden sopimuksen.

Hinnasto - kerta siivous

kertasiivous

Laskutushinta/h*

53,90 €

Kotitalousvähennys/h

32,34 €

Kotitalousvähennyksen jälkeen/h

21,56 €

Laskutus jonkun palvelun kautta esim ukko.fi

Vierailija
29/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vain typerä tekee LISÄTYÖTÄ lisätulojen saamiseksi. Laita se raha töihin. Näin minä olen tehnyt jo pitkään ja saanut kymmeniätuhansia euroja lisätuloja uhraamatta viikonloppujani kakkostyöhön.

Olisit voinut vähän valottaa meille muillekin, mitä työtä se rahasi tekee ja paljonko siitä saa lisää euroja?

Et siis osaa lukea. olen saanut kymmeniätuhansia euroja lisää rahaa. Viime vuonnakin tuli nettona 12 000 € ylimääräistä rahaa osinkoina.

Paljonko alun perin sijoitit? Riittääkö satanen?

Vierailija
30/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole sitä rahaa mitä laittaa töihin. Sitä pitäisi ensin saada.

Iltatyö sopii, yötyökin joskus ei aina. Silloi kun lapset isällään.

Olen hoitaja. En osaa esim. Tehdä käsitöitä.

Tee hoitajana keikkaa vuokrafirman kautta esim kotihoitoon . Lehdissä on hehkutettu kuinka hyvin tienaavat .

Vierailija
31/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kotisiivouksia lauantaisin.

Kun vielä olet hoitaja tiedetään että olet luotettava.

Tässä esim Tampereella toimivan yrityksen hintoja. Edullisemman tuntihinnat tarjoavat jos tekee esim. vuoden sopimuksen.

Hinnasto - kerta siivous

kertasiivous

Laskutushinta/h*

53,90 €

Kotitalousvähennys/h

32,34 €

Kotitalousvähennyksen jälkeen/h

21,56 €

Laskutus jonkun palvelun kautta esim ukko.fi

Ilmaiset nettisivut esim webnode tai mainosta somessa.

Vierailija
32/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisilla P/E-luvuilla sun salkku on ja kauanko olet sijoittanut? Siinä vaiheessa kun P/E-luvut on suurinpiirtein saavutettu voidaan puhua, että se raha tekee sulle rahaa. Mutta ilmeisesti olet näitä -90-luvulla aloittaneita niin voit todellakin sanoa, että se raha tekee sulle rahaa. Jos olet 2010 luvulla aloittanut tai sitä myöhemmin niin et todellakaan voi sanoa, että raha tekee sulle rahaa. Sun sijoitukset ei ole luultavasti siinä vaiheessa edes vielä maksaneet itseään takaisin.

Sijoittanut olen jo 90-luvulta lähtien ja "salkun P/E" luvulla ei tee yhtään mitään, koska sehän muuttuu päivittäin. Salkkuni on todella mukavasti vihreällä, ja netto-osinkotuotto% on ollut vuosia 4-7% paikkeilla. (arvonnousu vielä tähän päälle). Eli jos möisin kaikki nyt saisin kymmeniätuhansia myyntivoittoja, joten kyllä nuo osingot ovat ihan jo nyt uutta rahaa minulle.

Vierailija
34/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 mk oli "alun perin" sijoitus. 

Vierailija
35/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tarvitsen lisärahaa nyt, mitä se auttaa että kolmenkymmenen vuoden päästä sitä tulisi hanasta?

Vierailija
36/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tarvitsen lisärahaa nyt, mitä se auttaa että kolmenkymmenen vuoden päästä sitä tulisi hanasta?

Miten niin 30 vuoden kuluttua. Sijoitin tonnin taas tällä viikolla ja sitä lisärahaa minulle tulee jo 15.5 tuosta tonnista.

Vierailija
37/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin 30 vuoden kuluttua. Sijoitin tonnin taas tällä viikolla ja sitä lisärahaa minulle tulee jo 15.5 tuosta tonnista.

Käsittääkseni aloittelijat saavat enemmän takkiin, ja voi mennä kauan ja vaatii opiskelua ennen kuin pääsee jyvälle.

Vierailija
38/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi parempi palkkainen työ. Teet nytkin jo 10 tuntia päivässä etkä pärjää, niin ei kuulosta sellaiselta työltä mihin kannattaa jäädä. 

Vierailija
39/39 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole sitä rahaa mitä laittaa töihin. Sitä pitäisi ensin saada.

Iltatyö sopii, yötyökin joskus ei aina. Silloi kun lapset isällään.

Olen hoitaja. En osaa esim. Tehdä käsitöitä.

Ravintola-alalla on ollut työvoimapulaa, joten jos pystyt tekemään esim. keikkoja tarjoilijana, baarimikkona, blokkarina tms. niin riippuen hieman siitä missä päin asut voivat yökerhot, ravintolat, pubit ym. hyvinkin mielellään tarjota luotettavalle tyypille pe-la ja la-su ilta- ja yövuoroja. Osaan tarvitaan anniskelu- tai hygieniapassi, jos vain tiskaat, siivoat tai blokkaat niin et tarvitse. Lisien kanssa noilta öiltä tienaa huomattavasti paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi