Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi seurustella kermaperseen kanssa

Vierailija
06.05.2023 |

Olen elämässäni nähnyt, millaisia ihmisiä heistä on kasvanut. En parisuhteessa, vaan kaveruus-/tuttavuussuhteissa. Ei välttämättä käsitystä todellisesta elämästä, ja sen huomaa. Rahan merkitystä eivät ymmärrä, koska heillä ei ole ollut siitä pula.

Pitää olla vähän elämää nähnyt ja kokenut ihminen ja ymmärtää elämänvaikeuksien päälle.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoin lapsuuteni pienellä paikkakunnalla ja minuun kohdistettiin paljon ennakkoluuloja ja vihaa, koska vanhemmillani oli rahaa. Eli olin se kermaperse. No, ympäristö kasvatti minut siten, etten ainakaan ole koskaan tervetullut tavisduunarien seuraan vaikka olisin kuinka ystävällinen ja yrittäisin tutustua. Pääsin opiskelemaan vaikealle alalle ja tienaan nyt hyvin. Tällä rahalla olen hommannut asunnon isommalta paikkakunnalta ja naapurustoni enemmistö on hyvätuloisia ja ystävällisiä ihmisiä. Lapseni ei koskaan tarvitse täällä alentua muiden silmätikuksi vanhempien varallisuuden takia vaan häntä ympäröi ihmiset, joilla on todennäköisemmin samanlaisia arvoja ja elintapoja.

Minulle "elämänkoululaiset" opettivat sen, että he ovat ikäviä ihmisiä jotka eivät luo ympärilleen hyvää ja paras on pysyä kaukana. 

Vierailija
62/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen yleistys. 

Se, että on joku on kasvanut hyvissä olosuhteissa ja hänellä ei ole rahasta pulaa, ei tarkoitasitä,

että nämä ihmiset eivät silti voi olla syvällisiä, ymmärtäväisiä ja ihania ihmisiä.

Mistä sinä tiedät minkälaisia vastoinkäymisiä nämä ihmiset ovat nähneet?

Tosin sinä taas edustat sellaista asennetta, jota minä karttaisin ja kierrän kaukaa. 

Kermapersekö? Etkö ymmärrä termiä? Ei kermaperse ole ymmärtäväinen ja syvällinen. Ei hänellä ole ollut vastoinkäymisiä. Se kuvaa nimenomaan henkilöä, jolla on ollut yltäkylläinen ja helppo elämä aina! Isona osa toki se, että koskaan ei ole tarvinnut rahasta välittää ja aina on tiennyt, että on vapaus tehdä mitä vain, koska iskällä on rahaa.

Tää on taas tätä todellisuudesta irrallaan olevien argumentointia, jonka mukaan jos on vaan rahaa niin ei ole vastoinkäymisiä. Voi, kuinka vähän ymmärrätkään elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen yleistys. 

Se, että on joku on kasvanut hyvissä olosuhteissa ja h

Kermapersekö? Etkö ymmärrä termiä? Ei kermaperse ole ymmärtäväinen ja syvällinen. Ei hänellä ole ollut vastoinkäymisiä. Se kuvaa nimenomaan henkilöä, jolla on ollut yltäkylläinen ja helppo elämä aina! Isona osa toki se, että koskaan ei ole tarvinnut rahasta välittää ja aina on tiennyt, että on vapaus tehdä mitä vain, koska iskällä on rahaa.

Tää on taas tätä todellisuudesta irrallaan olevien argumentointia, jonka mukaan jos on vaan rahaa niin ei ole vastoinkäymisiä. Voi, kuinka vähän ymmärrätkään elämästä.

Taidan olla vähän yksinkertainen. Et ymmärrä kirjoitettua suomea ilmeisesti, tai keskittymiskykysi on sellainen, ettet edes lue viestiä johon vastaat? 

Vierailija
64/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa kermaperse. He osaavat hemmotella itseään ja ostavat palveluita. Mulle käy sama homma. 

Vierailija
65/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se aika tylyä jos seurustelisi naisen kanssa jolla olisi kokoajan "kermat perseessä". Tietysti jos "sellaisesta" naisesta tykkää. Yleensä sellaisesta ei vaimoa tehdä kuitenkaan. Ihan vaan muistutukseksi yyhhoo naisillekkin,että muistavat syyt ja seuraukset.

Vierailija
66/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaa kermaperse. He osaavat hemmotella itseään ja ostavat palveluita. Mulle käy sama homma. 

Entä Ostatko kermaperseen palveluita?

OF creamymama 

Vierailija
67/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kermapiirakan?

Vierailija
68/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen antanut useamman kerran mahdollisuuden, mutta aina pidemmän päälle on ilmennyt asioita, joita en ole voinut sulattaa.

Paras oli kommentti "sitten kun X menee töihin". Tiesi X:n olleen työkyvytön siitä asti, kun olin lapsi. Kysyin, mihin töihin ajatteli työkyvyttömän menevän, ja sanoi, että ei tiedä, mutta kyllä X jossain vaiheessa menee töihin, ja pysyi kannassaan. En jäänyt selvittämään, uskooko ihmeisiin saati ymmärtääkö, mitä työkyvyttömyys tarkoittaa. 

Vierailija
69/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli kermaperse ja kannusti mutkin tavottelemaan samoja asioita elämässä, menin yliopistoon ja nyt oon hyvässä virassa, kun joku uskoi muhun.:)

Sen jälkeen tulikin seuraava, joka ei ollut kermapersettä nähnykään ja yritti mut myös vetää alas mukanaan. En oo ennen tavannut ketään niin katkeraa ja pahantahtoista ihmistä.

liputan kermaperseiden puolesta.

Vierailija
70/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutetut naiset ovat rasittavia. Amisnaiset ovat paljon rennompia ja ystävällisempiä.

Vierailija
71/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeasti koulutetut naiset ovat rasittavia. Amisnaiset ovat paljon rennompia ja ystävällisempiä.

Amisnaiset ovat rääväsuita ja tyhjän huutajia. Koulutetut paljon hillitympiä ja paremmin käyttäytyviä 

Vierailija
72/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amisnaiset ovat rääväsuita ja tyhjän huutajia. Koulutetut paljon hillitympiä ja paremmin käyttäytyviä 

Olet väärässä. Korkeasti koulutetut naiset ovat narsistisia ja ne ei voi sietää pienintäkäääään kritiikkiä ilman hyökkäämättä vastaan.

Vierailija
73/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Korkeasti koulutetut naiset ovat narsistisia ja ne ei voi sietää pienintäkäääään kritiikkiä ilman hyökkäämättä vastaan.

Ihan päinvastoin. Koulutetut osaavat keskustella ja tarkastella asioita eri kulmista, kun amikset jankkaavat sitä omaa mielipidettään hamaan asti. 

Vierailija
74/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, tunnelma on molemminpuolinen.

En minäkään halua olla teidän elämäm koululaisten kanssa missään tekemisissä.

Elämänkolu jonka kermapersert tarjoili.

Vierailija
75/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan päinvastoin. Koulutetut osaavat keskustella ja tarkastella asioita eri kulmista, kun amikset jankkaavat sitä omaa mielipidettään hamaan asti. 

Kuule, ei pidä paikkaansa. Olen amis kyllä itsekin mutta olen jo lapsesta lähtien osannut keskustella. Että senhän kuuluisi olla normaalia. Ette te millään korkeakouluilla itseänne kehitä, kehitytte siinä samassa opintojenne ohella ihmisinä jos kehitytte ja suuntaakin saa epäillä. 

Vierailija
76/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten kermavaahtoperse.

Vierailija
77/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpihan tässä jankkaa vastaan... -.-

Vierailija
78/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvanut rikkaiden vanhempien lapsena, mutta ei meille osteltu tuosta vaan mitä milloinkin keksi vinkua. Töihin meidät kyllä pakotettiin jo nuorina. Opetettiin, että rahan eteen pitää tehdäkin jotain. Onko tämä nyt niin kermaperseistä?

Vierailija
79/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin erittäin mielelläni vaihteeksi miehen, jolla on hyvät taloudenhallintataidot ja varallisuutta. 

Vierailija
80/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kasvanut rikkaiden vanhempien lapsena, mutta ei meille osteltu tuosta vaan mitä milloinkin keksi vinkua. Töihin meidät kyllä pakotettiin jo nuorina. Opetettiin, että rahan eteen pitää tehdäkin jotain. Onko tämä nyt niin kermaperseistä?

Ei ole. Ei nämä ymmärrä että olisko se kermaperse itse halunnut olla sellainen kermaperseinen? Aina syytetään vanhempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä