Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi seurustella kermaperseen kanssa

Vierailija
06.05.2023 |

Olen elämässäni nähnyt, millaisia ihmisiä heistä on kasvanut. En parisuhteessa, vaan kaveruus-/tuttavuussuhteissa. Ei välttämättä käsitystä todellisesta elämästä, ja sen huomaa. Rahan merkitystä eivät ymmärrä, koska heillä ei ole ollut siitä pula.

Pitää olla vähän elämää nähnyt ja kokenut ihminen ja ymmärtää elämänvaikeuksien päälle.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kermaperse ja ylpeä siitä!T:a

Vierailija
82/89 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nannaa naamariin,ihanaa kun on rahaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin justiin kermaa tehdään vaahtoa lätyille. 

Vierailija
84/89 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigolot elää muiden rahoilla ja nai kaikkia.  Varastaa vaatteita. No meillä on kermakakku pöydällä. Joku varasti kakkukuvun. 

Vierailija
85/89 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa kun ihminen käy työssä älä sinä varasta häneltä. Käy sinäkin työssä et pitäisi siitä kun joku varastaa sinulta. 

Vierailija
86/89 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en seurustele persaukisten kanssa. Jotain vikaa on ihmisessä jonka raha-asiat ei ole kunnossa. Heistä ei koidu kuin rahan menoa.

Vierailija
87/89 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ja olen Helsinkiläinen. Lopettakaa tällaiset puheet.

Vierailija
88/89 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kermaperseellä ole välttämättä tolkuttoman paljon rahaa,kermaperseily on elämänasenne! Kermaperse katsoo toisia ja heidän elämäänsä nenänvartta pitkin,nyrpistellen.

Vierailija
89/89 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ajattele, että pelkkä varakkuus itsessään tekee kermaperseeksi, vaan ylenkatsova asenne köyhempiä kohtaan.

Eräs opiskelukaverini oli tällainen. Asui vanhempiensa omistamassa asunnossa, vanhemmat maksoivat kaiken, ei tarvinnut koskaan hakea kesätöitä, koska pääsi aina isänsä firmaan töihin. 

No, ei siinä mitään. Vaan se ihmettely, kun kaikilla ei ole varaa merkkivaatteisiin tai joutuvat oikein hakemaan kesätöitä ja silti ei välttämättä tärppää. Olin itse se, joka jäi aina ilman enkä ostellut kalliita vaatteita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi