Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi seurustella kermaperseen kanssa

Vierailija
06.05.2023 |

Olen elämässäni nähnyt, millaisia ihmisiä heistä on kasvanut. En parisuhteessa, vaan kaveruus-/tuttavuussuhteissa. Ei välttämättä käsitystä todellisesta elämästä, ja sen huomaa. Rahan merkitystä eivät ymmärrä, koska heillä ei ole ollut siitä pula.

Pitää olla vähän elämää nähnyt ja kokenut ihminen ja ymmärtää elämänvaikeuksien päälle.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeasti koulutetut naiset ovat rasittavia. Amisnaiset ovat paljon rennompia ja ystävällisempiä.

Amisnaiset ovat rääväsuita ja tyhjän huutajia. Koulutetut paljon hillitympiä ja paremmin käyttäytyviä 

Olet väärässä. Korkeasti koulutetut naiset ovat narsistisia ja ne ei voi sietää pienintäkäääään kritiikkiä ilman hyökkäämättä vastaan.

Ihan päinvastoin. Koulutetut osaavat keskustella ja tarkastella asioita eri kulmista, kun amikset jankkaavat sitä omaa mielipidettään hamaan asti. 

Kumpihan tässä jankkaa vastaan... -.-

No minä amiksena jankkaan vastaan, kuten amikset yleensäkin. Korkeasti koulutetut ystäväni ovat ihan eri maata kuin minä. 

Vierailija
82/83 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen valinnut pojallemme Johanille puolison valmiiksi. Vaikeaa tuntuu olevan vaimon etsiminen, aivan kuin asia ei kiinnostaisi lainkaan. Täytyyhän vaimonkin olla kunnon väkeä, eikä mikään lenkkarityttö. Johan on vielä ratsustuksenopettajansa Jarin kanssa ulkosaunalla, mitähän ne siellä näin kauan puuhailee?

Gunilla Germa-Grankulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla komea/ kaunis/treenattu mutta köyhä ei saa olla. Rumasti sanottu mutta en halua elättää ketään siivellä matkustavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi