En voisi seurustella kermaperseen kanssa
Olen elämässäni nähnyt, millaisia ihmisiä heistä on kasvanut. En parisuhteessa, vaan kaveruus-/tuttavuussuhteissa. Ei välttämättä käsitystä todellisesta elämästä, ja sen huomaa. Rahan merkitystä eivät ymmärrä, koska heillä ei ole ollut siitä pula.
Pitää olla vähän elämää nähnyt ja kokenut ihminen ja ymmärtää elämänvaikeuksien päälle.
Kommentit (89)
Nannaa naamariin,ihanaa kun on rahaa!
Me ostettiin justiin kermaa tehdään vaahtoa lätyille.
Gigolot elää muiden rahoilla ja nai kaikkia. Varastaa vaatteita. No meillä on kermakakku pöydällä. Joku varasti kakkukuvun.
Kuulkaa kun ihminen käy työssä älä sinä varasta häneltä. Käy sinäkin työssä et pitäisi siitä kun joku varastaa sinulta.
Itse en seurustele persaukisten kanssa. Jotain vikaa on ihmisessä jonka raha-asiat ei ole kunnossa. Heistä ei koidu kuin rahan menoa.
Asun ja olen Helsinkiläinen. Lopettakaa tällaiset puheet.
Ei kermaperseellä ole välttämättä tolkuttoman paljon rahaa,kermaperseily on elämänasenne! Kermaperse katsoo toisia ja heidän elämäänsä nenänvartta pitkin,nyrpistellen.
Minä en ajattele, että pelkkä varakkuus itsessään tekee kermaperseeksi, vaan ylenkatsova asenne köyhempiä kohtaan.
Eräs opiskelukaverini oli tällainen. Asui vanhempiensa omistamassa asunnossa, vanhemmat maksoivat kaiken, ei tarvinnut koskaan hakea kesätöitä, koska pääsi aina isänsä firmaan töihin.
No, ei siinä mitään. Vaan se ihmettely, kun kaikilla ei ole varaa merkkivaatteisiin tai joutuvat oikein hakemaan kesätöitä ja silti ei välttämättä tärppää. Olin itse se, joka jäi aina ilman enkä ostellut kalliita vaatteita.
Olen kermaperse ja ylpeä siitä!T:a