Miksi olen miehille se ns. viimeinen pysäkki ennen bussin tuloa?
Näin on käynyt jo useamman kerran elämäni varrella. Ja nyt se tapahtui taas!
Bussi on siis tässä metaforassa se tuleva vaimo ja lapsiperhe härdelli ja minä olen kevyt tapailu ja seksi.
Joskus mies on pitänyt molempia yhtä aikaa ja olen aina ollut se, jonka sydän särjetään. Kerran mies jopa ehdotti, että otan vastaan uuden työn lähempänä häntä, jotta voidaan olla enemmän yhdessä. Mies vaan unohti kertoa, että oli menossa kihloihin tulevan vaimonsa kanssa myös. Nyt mies halusi, että lähdemme yhdessä reissuun, mutta unohti kertoa, että on myös menossa naimisiin tulevan vaimonsa kanssa. Minusta tuntui siltä kuin olisin emotionaalisesti jäänyt bussin alle.
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö puhu seurustelukumppanin kanssa siitä, mitä kumpikin suhteelta haluaa?
Kysy niiltä miehiltä, miksi eivät nai sinua, ei me tiedetä.
Tietenkin on puhuttu! Puhutut ja luvatut asiat vaan ei ole pitäneet paikkansa ja olen vasta jälkikäteen saanut tietää, että mies on vakavassa seurustelusuhteessa toisaalla. Ap
Jostain syystä toistat miessuhteissasi samaa kaavaa, eli valitset näitä hyväksikäyttäviä mulk kuja. Se on sinulle tuttua ja turvallista. Mistä mahtaa johtua?
Ainakaan tarkoituksellista se ei ole. Ihan oikeasti luulin, että tämä viimeisin on erilainen. Olin siinä välissä pitkään yksin ja yritin työstää itseäni. Luulin, että olin oppinut jotain ja kasvanut aiemmista huonoista kokemuksista. Tämä mies ei siis ollut mikään semmoinen lipevä pleijeri ainakaan en saanut hänestä sellaista käsitystä. Jotenkin oli ihan erilainen fiilis koko hommasta, puolin ja toisin puhuttiin, että esitellään toisemme toistemme vanhemmille, käveltiin kaduilla käsi kädessä ja puhuttiin tulevaisuudesta. Ap
Harvoin se tietenkään on tahallista. Olen tuo, joka kirjoitti muutama viesti sitten että samaa ongelmaa on. Itsekin koen, että joka kerta olen yrittänyt tehdä asioita eri tavalla, kuin edellisellä kerralla mutta aina ne hommat silti päätyvät lähes samanlaiseen tilanteeseen. Tiedä sitten onko kyseessä sattumaa vai mitä. Tiedostan kyllä omat läheisyyteen liittyvät ongelmani.
Kerron sinulle nyt miesnäkökulman, joka on myös naisnäkökulma: kun vastapuoli on riittävän hyvännäköinen, niin hänen kanssaan ei voi pelata tuollaisia pelejä. Varsinkin mies ihastuu väkisin kauniiseen naiseen. Ongelmia tulee, kun nainen ei ole viehättävä: silloin mies pyrkii sänkyyn, mutta ei missään vaiheessa ole edes halunnut parisuhdetta kyseisen naisen kanssa. Kauniin naisen kanssa mies voi olla pelkästään sängyssä vain valehtelemalla itselleen, ettei tunne yhtään mitään kyseistä naista kohtaan.
eli rakastutko ulkonäköön?
Rakastutko sinä kaljuun mieheen, joka painaa 100 kiloa, jolla on silmälasit ja lyhythihainen ruutupaita? Swaippaatko tällaisen Tinderissä oikealle ja haluat ehdottomasti treffeille?
Olen ollut rakastunut rumempaan mieheen, mutta hän pilasi käytöksellään kaiken. Sinun vastauksesi?
Mikä oli sinun mielestäsi ruma mies? Mitä ominaisuuksia tarkalleen tässä miehessä oli? Varmasti tämä pyhä kolmikko ainakin: kalju, vatsa ja huonot hampaat.
'
Hän oli tosi "heiveröinen" omaan makuuni, vielä neitsytkin ja minäkin olin silloin, mutta olin ihan päätä pahkaa ihasutnut/rakastunut. Nykyinen mies on vatsakas. mutta komea ainakin minun makuuni.
Eli jos mies on heiveröinen ruumiinrakenteeltaan, niin hän on sinun silmiisi silloin ruma? Ymmärsinkö oikein?
Ei, esim jotkut rokkarithan on heiveröisiä, mutta ei ole rumia. Mutta vaikka hän oli ruma mies, halusin silloin seksiä hänen kanssaan ja kävin kuumana. Hän jopa vitsaili itse rumuudellaan. Mutta meidän suhde meni pilalle sitten ihan muista syistä kuin hänen ulkonäöstä.
Ihan sivuhuomiona:
Jos olisin kiinnostunut naisesta, ja saisin tietää että kyseinen nainen pitää minua rumana, niin kiinnostukseni tätä naista kohtaan kuolisi kyllä sillä sekunnilla.Näin hänet vasta rumana sen jälkeen kun hän kutsui minua ämmäksi. Muutin olin hulluna hänee ja pidin häntä jopa söpönä kun hän lähetti kuvansa.
Ok. Kuulostaa erikoiselta. Itse heteromiehenä näen että kaunis nainen on kaunis nainen ihan riippumatta siitä käyttäytyykö hän kohteliaasti vai epäkohteliaasti.
Kaunis nainen ei muutu siis mun silmissä rumaksi, vaikka hän paljastuisi epämiellyttäväksi luonteensa puolesta.
No miehet ja naiset ovat ihan eri planeetoilta. Tarvitseeko mies seksiin emotionaalisen yhteyden, että kiihottuu? Ei.
Tarvitseeko nainen? Olen nähnyt kymmeniä kertoja kun nainen lähtee yökerhosta entuudestaan tuntemattoman miehen kotiin (tuskin menivät lautapelejä pelaamaan). Ja olen itsekin muutaman kerran lähtenyt baarista hetki sitten tapaamani naisen kämpille harrastamaan seksiä.
En usko että nämä naiset kauheasti emotionaalista yhteyttä kaipasivat. Olen melko varma että kaipasivat pikemminkin jotain ihan muuta :)
Tuo on pieni joukko naisia jotka tee tuota.
Niin sinä haluat omien toiveidesi kautta uskoa.
Et ole ap yksin. Täällä on kohtalotoveri, joten niitä viimeisiä pysäkkejä on muitakin.
Se myös kummastuttaa, kun näihin keskusteluihin osallistun, että miten hemmetissä onnistun kirjoittamaan sen viimeisen viestin, joka lopettaa koko keskustelun..
Vierailija kirjoitti:
Älä anna niin helposti. Itse annoin ja ennen kaikkea otin vasta kun oltiin kihloissa. Sydän ei säry niin paljon, jos ollaan vain tapaitlu ja käy tällaista versus ollaan naitu ja käy tällaista.
rouva
Riippuu naisesta. Itselläni on nimenomaan ulkopuolisuuden haava ja traumaa siitä, etten kelpaa persoonana joukkoon lapsuudesta alkaen, kun taas ulkonäöstä ja seksuaalisuudesta ym. olen saanut aina pelkästään positiivista palautetta ja hyväksyntää, joten minuun sattuu sata kertaa enemmän jos seurani ei kelpaa, kun taas se jos harrastan seksiä jonkun kanssa ei ole mitenkään henkisellä tasolla iso juttu eikä sillä voi minua satuttaa.
Muutenkin viestisi on kyllä bullshitttiä, koska jos molempia kiinnostaa niin juttu lähtee lentoon vaikka seksiä olisi heti. Ihmiset on erilaisia, toisille sopii eri jutut kuin toisille.
Tietty jos ap:n miesmaku on sellainen, että tarkkailevat milloin on seksiä ja kiinnostus lässähtää jos nainen on "helppo", niin kannattaa varmasti toimia noin. Jos ap siis haluaa miehen, joka ajattelee noin :D
Kaikki naiset ei missään nimessä halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas vituttaa, kun nuorempana en löytänyt vakisuhdetta, jotta olisin saanut perustettua perheen, jota aina toivoin. Nyt sitten yli nelikymppisenä vastaan on tullut mukavia ja herttaisia naisia, jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita. Kyllä sitä kysyy kohtalolta, että miksi vasta nyt, kun on jo liian myöhäistä. Vai onko se vain niin, että nuo naiset ovat niin paljon "aikuistuneet", että heillä on kumppanille eri pääkriteerit, kuin mitä ne olivat nuorempana. No, mene ja tiedä, mutta sama se jo tässä vaiheessa.
Voihan olla että katselit silloin nuorena juuri niitä naisia joita muutkin miehet halusi? niitä suosituimpia.
No en todellakaan. Nuo nykyiset kiinnostuneet olisivat olleet parempia kuin yksikään niistä aiemmista nuoruuden vakavista virityksistä. Siksi asiaa entistä enemmän ihmettelenkin, että miksi vasta nyt näin tapahtuu. Siksi mietinkin, että ovatko naisten kriteerit muuttuneet iän myötä ja onko esim peikkona mielessä, että joutuu vanhenemaan yksin? Nuorempana nuoruuden tunnoissaan tätä ei ollut, niin oli ehkä myös laajat kriteerit.
Veikkaan, että kehityspsykologia ja elämänkaari/elämänkulkuteoriat ovat sinulle täysin vieraita. Ainakin itselleni on aina ollut päivänselvää, että 17- ja 37-vuotiaat haluavat elämältä ja parisuhteelta eri asioita. Ja jo 17- ja 27-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas vituttaa, kun nuorempana en löytänyt vakisuhdetta, jotta olisin saanut perustettua perheen, jota aina toivoin. Nyt sitten yli nelikymppisenä vastaan on tullut mukavia ja herttaisia naisia, jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita. Kyllä sitä kysyy kohtalolta, että miksi vasta nyt, kun on jo liian myöhäistä. Vai onko se vain niin, että nuo naiset ovat niin paljon "aikuistuneet", että heillä on kumppanille eri pääkriteerit, kuin mitä ne olivat nuorempana. No, mene ja tiedä, mutta sama se jo tässä vaiheessa.
Voihan olla että katselit silloin nuorena juuri niitä naisia joita muutkin miehet halusi? niitä suosituimpia.
Vastaan erinä: ymmärräthän, että naisissa on paljon suurempi määrä ihan hyvännäköisiä naisia, joita miehet haluavat melko tasaisesti? Naisen ei siis tarvitse olla yhtä jumalaisen kaunis, kuin miehen täytyy olla naisille komea, jotta suurin osa miehistä pitää jostain naisesta. Sen sijaan miehissä variaatio ulkoisesti on paljon pienempää ja vain mitättömän pieni osa miehistä ylittää komean miehen kriteerin naisten asteikoilla. Miesten komeus on todella kapea käsite.
Ainakin tällä palstalla lukenut että kaikki miehet haluaa vain max 25.vuotiaan naisen, siis Kaikkien ikäluokkien miehet.!
Ja naiset haluavat lihavan, kaljun ja vanhan?
Miksi vastaaat kysymyksellä???Ikäänkuin sivutat koko jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet toimivat kyllä hassusti, jos nuo yllä päätellyt/väitetyt pitävät paikkansa. Minä nimittäin naisena toimisin aivan päinvastoin, jos nyt ylipäätään kiinnostuisin jostain kevyistä jutuista.
Jos tarkoitukseni olisi vain pitää hauskaa, niin miehen pitäisi tietysti olla todella hyvännäköinen. Miksi muuten moiseen edes ryhtyisin? Parisuhteessa taas niin monet asiat ovat tärkeitä, että ulkonäön merkitys suhteessa vähenee (ei toki koskaan merkityksettömäksi).
Miksi huippukomea miesmalli ei kelpaa sitten parisuhteeseen?
Kommentoin tuohon ihan yleisellä tasolla: oletko sinä ikinä, koskaan tavannut huippukomeaa miesmallia, jolla olisi mitään ongelmia saada parisuhde?
En minäkään.
Huippukomea miesmalli saa valita suhteensa laadun. Mutta jos tuo nainen saa huippukomeita miesmalleja kevyisiin suhteisiin, niin miksei pyri parisuhteeseen sellaisen kanssa, vaan valitsee vähän vaatimattomamman miehen monogamiseen tylsyyteen?
No johtuisiko siitä, ettei niillä miesmalleilla välttämättä ole aivoja, empatiakykyä, oikeanlaista arvomaailmaa... -eri
Eli silloin miehen kannattaa vain panostaa ulkonäköön, jos sillä välttää naisen pakottaman monogamisen parisuhteen ja saa kevyitä suhteita sekä seksiä. Eli naiset välittävät seksuaalisesti vain miehen ulkonäöstä, mutta monogamiseen ansaan kelpaa vaatimattomampikin mies.
Ja kelpaatko esim sinä minkäänlaiseen suhteeseen? Et.
Olisi kiva jos te luonnevikaiset vain uskoisitte, ettei teidän fitun teorioissa ole mitään järkeä. Sinun ulkonäölläsi ei ole mitään väliä, koska kuvottava luonteesi ja käytöksesi karkottaa naiset.
Tiedätkö, miten paljon tälläkin hetkellä baareissa naiset kikattelevat luonnevikaisten miesten typerille jutuille ja menevät sänkyyn myös tänä yönä, koska mies on huippukomea?
"Kikattelevat"? Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
No mä harmittelen ihan samaa näin +40-vuotiaana naisena. Itsellä ei kyllä ole mieskriteerit mihinkään muuttuneet ja se lienee se syykin miksi jäin lapsettomaksi. En nimittäin ikinä voinut kuvitellakaan perustavani perhettä sellaisen huithapelin hamesankarin tai muun vastaavanlaisen "menevän" miehen kanssa joita tarjolla olleet miehet oli.
Ja siis kyllä nuorenakin kriteerit täyttäneitäkin miehiä oli, mutta ne taasen ei olleet tarjolla. Ainakaan siis minulle vaan heidän kanssaan oli mahdollista olla vain kaveri.
Itse kyllä tein aloitteitakin, mutta tulin torjutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan erinä: ymmärräthän, että naisissa on paljon suurempi määrä ihan hyvännäköisiä naisia, joita miehet haluavat melko tasaisesti? Naisen ei siis tarvitse olla yhtä jumalaisen kaunis, kuin miehen täytyy olla naisille komea, jotta suurin osa miehistä pitää jostain naisesta. Sen sijaan miehissä variaatio ulkoisesti on paljon pienempää ja vain mitättömän pieni osa miehistä ylittää komean miehen kriteerin naisten asteikoilla. Miesten komeus on todella kapea käsite.
Ainakin tällä palstalla lukenut että kaikki miehet haluaa vain max 25.vuotiaan naisen, siis Kaikkien ikäluokkien miehet.!
Ja naiset haluavat lihavan, kaljun ja vanhan?
Miksi vastaaat kysymyksellä???Ikäänkuin sivutat koko jutun.
Miehet voivat haluta 25-vuotiaan naisen, mutta eivät saa yleensä sellaista edes 25-vuotiaana. Naiset voivat saada 25-vuotiasta miestä lähes missä iässä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet toimivat kyllä hassusti, jos nuo yllä päätellyt/väitetyt pitävät paikkansa. Minä nimittäin naisena toimisin aivan päinvastoin, jos nyt ylipäätään kiinnostuisin jostain kevyistä jutuista.
Jos tarkoitukseni olisi vain pitää hauskaa, niin miehen pitäisi tietysti olla todella hyvännäköinen. Miksi muuten moiseen edes ryhtyisin? Parisuhteessa taas niin monet asiat ovat tärkeitä, että ulkonäön merkitys suhteessa vähenee (ei toki koskaan merkityksettömäksi).
Kommentoin tuohon ihan yleisellä tasolla: oletko sinä ikinä, koskaan tavannut huippukomeaa miesmallia, jolla olisi mitään ongelmia saada parisuhde?
En minäkään.
Huippukomea miesmalli saa valita suhteensa laadun. Mutta jos tuo nainen saa huippukomeita miesmalleja kevyisiin suhteisiin, niin miksei pyri parisuhteeseen sellaisen kanssa, vaan valitsee vähän vaatimattomamman miehen monogamiseen tylsyyteen?
No johtuisiko siitä, ettei niillä miesmalleilla välttämättä ole aivoja, empatiakykyä, oikeanlaista arvomaailmaa... -eri
Eli silloin miehen kannattaa vain panostaa ulkonäköön, jos sillä välttää naisen pakottaman monogamisen parisuhteen ja saa kevyitä suhteita sekä seksiä. Eli naiset välittävät seksuaalisesti vain miehen ulkonäöstä, mutta monogamiseen ansaan kelpaa vaatimattomampikin mies.
Olisi kiva jos te luonnevikaiset vain uskoisitte, ettei teidän fitun teorioissa ole mitään järkeä. Sinun ulkonäölläsi ei ole mitään väliä, koska kuvottava luonteesi ja käytöksesi karkottaa naiset.
Tiedätkö, miten paljon tälläkin hetkellä baareissa naiset kikattelevat luonnevikaisten miesten typerille jutuille ja menevät sänkyyn myös tänä yönä, koska mies on huippukomea?
Veikkaisin, että melko vähän kikattelevat koska huippukomeat miehet ovat marginaali-ilmiö tuolla yöelämässä.
Kannattaa joskus lähteä käymään niissä baareissa niin huomaat kuinka tavalliset taikinanaamat siellä dokailevat ja sekoilevat keskenään. Ei sieltä löydy tuollaisia sinun fantasioimiasi miehiä. Eikä se toisaalta estä ihmisiä pariutumasta joko hetkeksi tai pidemmäki aikaa.
Huonoa tuuria. Mutta oikeastaan hyvää tuuria, koska ap väisti luodin. Ne miehethän olivat ihan pettureita.
Ei näihin asioihin oikein voi vaikuttaa muuten kuin että tutustuu kunnolla ja kommunikoi selvästi.
Oo onnellinen että olet edes viimeinen pysäkki, monesti en ole miehille edes sitäkään hetikun treffeillä tms mut tapaavat eka kerran ne on: hell no! Ja kääntyvät kannoillaan.
Mä uskon että ap on kaunis. Mä olen ruma, läski ja tyhmä ja kaikki miehet ovat halunneet parisuhteeseen kanssani. Kauniita naisia taas halutaan seksisuhteisiin.
Jos kumpikin haluaa ennenkaikkea tai pääosin seksiä niin mikä se ongelma on?
Jos haluat pitkäaikaista suhdetta niin älä harrasta seksiä heti vaan keskustelkaa siitä mitä haluatte suhteelta, mitä odotuksia teillä on yhteisestä tulevaisuudesta jne.
Jos mies on kanssasi vain seksin takia niin hänhän tietenkin häipyy heti saatuaan seksiä.
Ratkaisu on yksinkertainen: pihtaa ja jos mies rupeaa valittamaan siitä että pihtaat etkä anna niin tiedät miehen olevan kanssasi vain seksin eikä minkään muun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö puhu seurustelukumppanin kanssa siitä, mitä kumpikin suhteelta haluaa?
Kysy niiltä miehiltä, miksi eivät nai sinua, ei me tiedetä.
Tietenkin on puhuttu! Puhutut ja luvatut asiat vaan ei ole pitäneet paikkansa ja olen vasta jälkikäteen saanut tietää, että mies on vakavassa seurustelusuhteessa toisaalla. Ap
Jostain syystä toistat miessuhteissasi samaa kaavaa, eli valitset näitä hyväksikäyttäviä mulk kuja. Se on sinulle tuttua ja turvallista. Mistä mahtaa johtua?
Ainakaan tarkoituksellista se ei ole. Ihan oikeasti luulin, että tämä viimeisin on erilainen. Olin siinä välissä pitkään yksin ja yritin työstää itseäni. Luulin, että olin oppinut jotain ja kasvanut aiemmista huonoista kokemuksista. Tämä mies ei siis ollut mikään semmoinen lipevä pleijeri ainakaan en saanut hänestä sellaista käsitystä. Jotenkin oli ihan erilainen fiilis koko hommasta, puolin ja toisin puhuttiin, että esitellään toisemme toistemme vanhemmille, käveltiin kaduilla käsi kädessä ja puhuttiin tulevaisuudesta. Ap
Harvoin se tietenkään on tahallista. Olen tuo, joka kirjoitti muutama viesti sitten että samaa ongelmaa on. Itsekin koen, että joka kerta olen yrittänyt tehdä asioita eri tavalla, kuin edellisellä kerralla mutta aina ne hommat silti päätyvät lähes samanlaiseen tilanteeseen. Tiedä sitten onko kyseessä sattumaa vai mitä. Tiedostan kyllä omat läheisyyteen liittyvät ongelmani.
Kerron sinulle nyt miesnäkökulman, joka on myös naisnäkökulma: kun vastapuoli on riittävän hyvännäköinen, niin hänen kanssaan ei voi pelata tuollaisia pelejä. Varsinkin mies ihastuu väkisin kauniiseen naiseen. Ongelmia tulee, kun nainen ei ole viehättävä: silloin mies pyrkii sänkyyn, mutta ei missään vaiheessa ole edes halunnut parisuhdetta kyseisen naisen kanssa. Kauniin naisen kanssa mies voi olla pelkästään sängyssä vain valehtelemalla itselleen, ettei tunne yhtään mitään kyseistä naista kohtaan.
eli rakastutko ulkonäköön?
Rakastutko sinä kaljuun mieheen, joka painaa 100 kiloa, jolla on silmälasit ja lyhythihainen ruutupaita? Swaippaatko tällaisen Tinderissä oikealle ja haluat ehdottomasti treffeille?
Olen ollut rakastunut rumempaan mieheen, mutta hän pilasi käytöksellään kaiken. Sinun vastauksesi?
Mikä oli sinun mielestäsi ruma mies? Mitä ominaisuuksia tarkalleen tässä miehessä oli? Varmasti tämä pyhä kolmikko ainakin: kalju, vatsa ja huonot hampaat.
'
Hän oli tosi "heiveröinen" omaan makuuni, vielä neitsytkin ja minäkin olin silloin, mutta olin ihan päätä pahkaa ihasutnut/rakastunut. Nykyinen mies on vatsakas. mutta komea ainakin minun makuuni.
Eli jos mies on heiveröinen ruumiinrakenteeltaan, niin hän on sinun silmiisi silloin ruma? Ymmärsinkö oikein?
Ei, esim jotkut rokkarithan on heiveröisiä, mutta ei ole rumia. Mutta vaikka hän oli ruma mies, halusin silloin seksiä hänen kanssaan ja kävin kuumana. Hän jopa vitsaili itse rumuudellaan. Mutta meidän suhde meni pilalle sitten ihan muista syistä kuin hänen ulkonäöstä.
Olisiko sulla heittää joku esimerkki heiveröisestä rokkarista, niin katsotaan, mitä naiset ajattelevat heiveröisenä?
Uniikki (tosin rap eikä rock). Ville Valo etenkin nuorempana, tosin pituus kompensoi. Mutta ruumiinrakenteestahan tässä oli kyse. (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään.
En, etkä tiedä sinäkään koska siitä ei ole olemassa minkäänlaista dataa.
Höpinäsi johtuu siitä, että ne sinun mielestäsi huippukomeat eivät sitä välttämättä naisten mielestä edes ole vaan itsetuntosi on surkea.
Lisäksi uskot luuserimiesten löysiä puheita, joita luuserimiehillä on aina ollut tapana toisilleen puhua. Ne ovat valeita, joilla ne miehet pönkittävät omaa surkeaa egoaan.
Kikattelu on hermostuneisuuden merkki.
Tuskin edes käyt baareissa, jämäjätkä.
Vierailija kirjoitti:
Ette te miehiä vihaavat nartut parisuhdetta miehen kanssa edes tarvitse.
Menkää Cryosiin shoppaamaan ja porsikaa yksin.
Et sinä naisia vihaava ruuna parisuhdetta kaipaa vaan toisen äijän parrua peffaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kevyeen suhteeseen alkaisit tämän näköisen herran kanssa:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Ei mikään noista kriteereistä takaa että henkilö on komea! :D
Ja mikä ihme tuo etnisyys-kohta on?! Ei sillä ole yhtään mitään väliä.
Miksi ei silmälaseja? Ja miksi alle 27v?
:D
T. Eri
Jäätävä naisviha on luuserimiehen viimeinen pysäkki.
Sitä ennen omaa yli jäämistä koetetaan selittää typeryyksillä, jotka eivät perustu muuhun kuin jämä-äijien subjektiivisiin luuloihin ja kuvitelmiin. Harhaisuus on sairaus, mutta näiltä tyypeiltä puuttuu itsereflektion mukana myös sairaudentunto.
Baarikikattelu on äärettömän kaukana parisuhteesta. Vois miehetkin kikatella toisilleen vähän enemmän niin saisivat ehkä vähemmän turpiin toisiltaan.