Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tiedä haluunko koskaan lapsia...

Vierailija
02.12.2006 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kaverit saa vauvoja ja niiden puolesta pitäis olla niin iloinen, niinkuin se ois elämää hienompi asia... en oo kehdannu sanoa, että itse en haaveile jälkikasvusta... ap

Vierailija
2/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lapsia tahdokaan?

Se, etten enää itse tahdo vauvoja, ei estä mua nuuhkuttelemasta kaverin vauvaa. Ja ystävien puolesta tulee aina iloita, vaikkei itse tekisikään samoja valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne luulevat että se on niin mahtavaa ja että me myös haaveilemme lapsista...NOT

Vierailija
4/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota pari vuotta, ystäväsi on sitten ihan " normaali" taas ja puhuu useammista asioista, kuten päivän politiikasta tai euroviisujen voittajasta.

Vierailija
5/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en todellakaan juttele baari-illoista, kun en semmoista harrasta. :) Nyt mennään saunaan ja rauhallinen ilta miehen kanssa tiedossa ihan kotosalla.

Ei kaikkien tarvi tehdä samoja valintoja. Ei ne lapset ole sulta pois ja toisinpäin.

Vierailija
6/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää vain se, että IHMISET EI YMMÄRRÄ, että joillakin saattaa olla muitakin haaveita elämässään kuin tehdä lapsi nuorena ja kituuttaa vuokralla velkahelvetissä... t.6

Vierailija
7/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus vielä haluat, tai sitten et. Ei kaikkien tarvitse haluta tai tehdä lapsia. Lapset ovat todella rasittavia ja ainoastaan silloin ihania kun nukkuvat tai laulavat suloisesti, muutoin eivät.

Vierailija
8/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siksi kun niin on tapana. Kadutte aivan varmasti. :( Elämä voi olla todella mukavaa ilman lapsia, mulla on monia yli 5-kymppisiä lapsettomia ja oikein tyytyväisiä tuttavia. He ovat valintansa tehneet ja eivät kadu lapsetonta elämää, päinvastoin. :D

Vierailija
9/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ainakin olisin iloinen jos mun ystävä sanoisi todelliset ajatuksensa ja sithän siitä saisi uutta keskustelun aihetta kun voisi vaihtaa mielipiteitään (jos haluu)

Yks mun ystävä ei halua jutella asiasta, joten sen on sit sen asia.

Vierailija
10/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyl tein lapsen vaikkei kiinnostanutkaan, mutkun muutkin ja " niin kuuluu tehdä" . Olen kyl nyt onnellinen ratkaisustani eikä kaduta yhtään.

Vierailija
11/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaverit ajattelevat että heidän tapansa on se ainut oikea tapa..

ap

Vierailija
12/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on noin 30 ja pian sterilisaatio edessä. Osa ystävistä ymmärtää ja osa painostaa tekemään lapsia. Onneksi voimme päättää asian yhdessä mieheni kanssa. Se on toisten ongelma, jos ystävän valinnat häiritsee.

Vierailija
13/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ystäväsi teiniäitejä? Älä vaan missään tapauksessa mene painostuksesta samaan. Hanki itsellesi ammatti ja työpaikka. Itse tuntosikin kasvaa.

Vierailija
14/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kaikilla samanikäisillä kavereilla on lapsia/lapsi. Ahdistaa yli paljon kun he pitävät meitä epäonnistuneina joilla ei ole elämässä sisältöä:( Olen vain ajatellut että minulla pitää olla vakaa toimeentulo ja todellinen vauvakuume, nyt niitä kumpaakaan ei ole.. opiskelen...haaveilen matkustelusta, urasta...

ap

Vierailija
15/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sainkin ensimmäiseni heti lukion jälkeen, en ole alkanut muille saarnaamaan lasten saannista. Kukin elää tavallaan!

Vierailija
16/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua ei kukaan ole koskaan painostanut lasten tekoon, ei ystävät eikä sukulaiset. Kaikki on aina tienneet mikä on homman nimi.

Vierailija
17/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinkin voi elää ja jopa todella onnellisesti.

Vierailija
18/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siinä ei ole " sisältöä" eikä se ole " oikeaa elämää" kun minulla ei ole vielä lapsia (olen 26). Ja hokevat miten tyytyväisiä ovat kun ovat tehneet lapset nuorena. En oikein jaksaisi kuunnella... Itse olen halunnut ensin opiskella, asua ulkomailla jne. Ja ennen kaikkea nauttia miehen kanssa olosta kaksistaan. Lapsia toivoisin ehkä parin vuoden päästä, vaikka elämäni ei tunnu nytkään " sisällöttömältä" . En ymmärrä miksei toisten valintoja voi hyväksyä vaan pitää toitottaa sitä oman valinnan oikeutta koko ajan.

Vierailija
19/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä loistava huumorintaju, mikä ihana elämänasenne, mikä älykäs suhtautuminen elämään ja ihmisiin....Olen todella onnellinen, että elämässäni on muiden läheisten ohella, nämä kaksi ihanaa nuorta ihmistä! Toivottavasti he ovat lähelläni koko loppu elämäni. Vaikka minulla on aivan ihania ystäviä ja todellisia persoonallisuuksia ystävä/sukulaispiirissäni niin ilman näitä kahta nuorta elämäni olisi paljon, paljon köyhempää. En voi muuta sanoa kuin että VAU!

Vierailija
20/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän myös sen, että silloin kun perheessä on varsinkin pieniä lapsia , ovat he yleensä vanhempiensa maailmojen keskipisteenä. Itsekin huomaan, että n. 85% jutuistani liittyy lapsiin (joko omiin tai sitten keskustelukumppanin...) Toki ymmärrän, että kaikki ihmiset eivät lapsia halua, eikä se tee heistä yhtään sen kummallisempia, mutta toisaalta, koska minulle lapset ovat antaneet jo nyt (ovat vasta 2v ja 1v) mielettömän paljon ja (ja vaikka tämä kornilta kuulostaakin) muksuni ovat tehneet minusta paremman ihmisen, toki toivoisin rakkaille ystävilleni samaa, mutta VAIN jos myös he itse sitä haluavat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi