Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesus vastailee hetken kysymyksiin..

Vierailija
24.11.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkarikin käy, mutta ei mitään makeeta litkua.

Kiitos ja terveisiä!

Vierailija
2/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jesse? Pääsenkö sun mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen oikeesti haluaa esittää jotain puolijulkkua täl palstal? Eikö oo yhtään parempaa tekemistä?

Vierailija
4/15 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö hei tähän, mä oon melko varma, ettei kyseessä ole oikea Jeesus!

Sehän on lapseton, miks se kävis vauvapalstalla?

Vedätystä, sanon minä!

Vierailija
5/15 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vaan, että minkähän ikäisiä lapset jo on? Että onko VAUVA-palsta ihan oikea paikka.

Vierailija
6/15 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kovin harva mies täällä oikeesti pyörii.

Vierailija
7/15 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestään keksinyt hyvän källin. Oikee Jeesus varmasti vastais eikä pitäis immeisiä tällaisessa kiirastulessa odottamassa vastausta.

Vierailija
8/15 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini-ihmeen tein silloin häissä 2000 vuotta sitten, kun elin maan päällä. Nykyään alkoholi on liian iso ongelma liian monelle, että teen mieluummin ihmeeni muualla.

Suurin ihme on, kun ihminen tulee uskoon. Tunnustaa syntinsä ja anoo anteeksiantoa. Tämän ihmeen haluan tehdä kaikille.

Terv Jeesus

Vierailija
9/15 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne teot, jotka tein, olivat Isäni tekoja.

4: Mukaani pääsee jokainen, joka uskoo minuun. Jokainen, joka on antanut elämänsä minulle, pääsee minun mukaani.

T:Jeesus

Vierailija
10/15 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät usko minuun, jotkut uskovat. Tästä tämä eripura.

Jeesus

Vierailija
11/15 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en siunaa vääryyttä tai rakkaudettomuutta, koskaan en anna ihmiselle sellaista, mikä olisi hänelle tuhoksi.

Minun vastauksiani joutuu joskus odottamaan. Tai sitten olen jo vastannut rukouksiisi, et vain huomaa sitä. Voin vastata myös ei. Mutta koskaan en vastaa niin, että se olisi ristiriidassa sanani kanssa.

Vierailija
12/15 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

14: Minulla ei ole lapsia Maria M:n kanssa. Älä usko kaikkia taruja. Olin naimaton, enkä koskaan harrastanut seksuaalista kanssakäymista naisten kanssa.

Jeesus

Vierailija
13/15 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golgatan ristillä kärsin sinunkin puolestani, että saisit syntisi anteeksi. Olen sinunkin sovitusuhrisi, johon uskomalla saat anteeksi kaikki syntisi. Olen tie, totuus ja elämä. Kukaan ei pääse minun luokseni kuin minun kauttani.

Joka tunnustaa syntinsä ja uskoo minuun, se saa elää ikuisesti kanssani taivaassa. Jo täällä maan päällä uskova ihminen saa elää sisäisesti rikasta elämää minussa. Uskovalle annan oman rauhani ja leponi. Koskaan en omiani jätä, enkä hylkää. Minä johdatan teitä, kun kuljette rukoillen.

Anna sydämesi minulle ja ala rukoilemaan lastesi ja puolisosi puolesta. Tahdon siunata teidän jokaisen elämäänne ja antaa turvallisuuden tämän pahan maailmanajan keskelle. Vaikka mitä tapahtuisi, olen omieni kanssa ja pidän heistä huolen. Älkää pelätkö, olen kanssanne maailman loppuun asti.

Lukekaa sanaani, siellä puhun teille lisää. Terv Jeesus

Vierailija
14/15 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö SÄ, että miks ne on siellä saarella?

Vierailija
15/15 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Seuraan" tai pikemminkin etsin ihmissydämiä, jotka tahtovat antautua minulle ehyellä ja kokonaisella sydämellä.

Haluan, että ihmiset varjelisivat sydämensä niin, etteivät katselisi tätä maailmaa ja sen " huvituksia" , ainakaan sellaisia, missä tehdään syntiä tai vääryyttää toiselle.

Jeesus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme