Mitä mieltä miehestä jolla ei kavereita ja parisuhdetta ja ikää 38
Kommentit (113)
Ehkä mä sit pysyn sinkkuna, en väkisin yritä ketään, tulee jos on tullakseen, mietin kai liikaa vaa naisia ja hajoo pää. Parempi käydä välillä baareis ja elää omaa elämää. Joku kaveri olis kiva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä ku on tullut ikää lisää mulla ei oo rahaa ja hienoa autoa ja mitään, ehkä sitte on jotain vikaa mussa vaan ja en löydä parisuhdetta.
Yrität vain liian viehättävää kumppania löytää, mikä on kieltämättä yleinen ongelma monella. Kannattaa yrittää opetalla olemaan vähemmän pinnallinen.
No en voi sille mitään, mulla on ollut parisuhteita missä on ollut kaunis nainen ja oon tykänny, ne tietynlaiset ovat mun tyyppiä, en vaa kiinnostu kestä vaan.
Ongelmasi on siis että olet liian pinnallinen, eikä sinulle kelpaa oman "tasoinen" nainen. Mieti nyt, kuinka hölmöä olisi, jos minä naisena tekisin tänne jatkuvasti aloituksia, joissa valitan kun Chris Evans ei ole kiinnostunut minusta, vai mitä mieltä olet?
On kelvannut moniki mutta minä en heille ja ex on kelvannut, molemmat oli kauniita ja mun tyyppisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä ku on tullut ikää lisää mulla ei oo rahaa ja hienoa autoa ja mitään, ehkä sitte on jotain vikaa mussa vaan ja en löydä parisuhdetta.
Yrität vain liian viehättävää kumppania löytää, mikä on kieltämättä yleinen ongelma monella. Kannattaa yrittää opetalla olemaan vähemmän pinnallinen.
No en voi sille mitään, mulla on ollut parisuhteita missä on ollut kaunis nainen ja oon tykänny, ne tietynlaiset ovat mun tyyppiä, en vaa kiinnostu kestä vaan.
Ongelmasi on siis että olet liian pinnallinen, eikä sinulle kelpaa oman "tasoinen" nainen. Mieti nyt, kuinka hölmöä olisi, jos minä naisena tekisin tänne jatkuvasti aloituksia, joissa valitan kun Chris Evans ei ole kiinnostunut minusta, vai mitä mieltä olet?
Enkö saisi olla? En oo mikää ruma ja oon pitkä. En mä halua ketä vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä löytäisin naisen?
Nepsy-piireistä. Googlaa.
No huonoa tuuria minulla naisten suhteen.. ei voi muuta sanoa
Oletko katsonut sarjaa "Kirjolla"? Sellaisista piireistä sinäkin voisit löytää kumppanin. Erikoisia ihmisiä kaikki, mutta omalla tavallaan ihania. Monet erittäin älykkäitäkin.
Olen, mulla ei oo todettu autismia ja puhun ihan normaalisti.
Niinhän ne monet muutkin. Heti kun hyväksyt, että kuulut nepsyihin, voi helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpaa omantasoinen, ei niitä pahemmin Hki löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkö saisi olla? En oo mikää ruma ja oon pitkä. En mä halua ketä vaan
Saat olla, jos lopetat valittamisen kun et löydä naista :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee paremmin nykyää on terapia ja käyn töissäki ihan pysyvästi ja silleen, mutta ei oo kavereita ja oon paljo yksin ja ei oikee naiset kiinnostu
Koeta olla kärsivällinen. Mene mukaan erilaiseen toimintaan ja koeta harjoitella ihmisiksi olemista. Hirveä kiire ei ole kun et lapsia halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee paremmin nykyää on terapia ja käyn töissäki ihan pysyvästi ja silleen, mutta ei oo kavereita ja oon paljo yksin ja ei oikee naiset kiinnostu
Koeta olla kärsivällinen. Mene mukaan erilaiseen toimintaan ja koeta harjoitella ihmisiksi olemista. Hirveä kiire ei ole kun et lapsia halua.
Kyllä tässä tuntuu olevan kiire ku on jo kohta 40 v
No ehkä mussa on vaan jotain vikaa ja se pakko hyväksyä.
Löysin kaverihausta oikein mukavan naisen ystäväksi. Joka päivä kirjoitellaan. Suosittelen muillekin. Pelkkä ystävyyskin naisen kanssa piristää kyllä mieltä ja tuo tarkoitusta elämään.
Vierailija kirjoitti:
Löysin kaverihausta oikein mukavan naisen ystäväksi. Joka päivä kirjoitellaan. Suosittelen muillekin. Pelkkä ystävyyskin naisen kanssa piristää kyllä mieltä ja tuo tarkoitusta elämään.
Varmasti se tekis mulle hyvää. on jotenki vaikea olla yksin jatkuvasti.
Olishan se kiva päästä treffeille
Mutta naiset on jotenki nykyää nii vaikeita ja ei kiinnosta tapaaminen ja treffit ollenkaan, kuitenki toiset ei viihdy sinkkuna ja kaipaa parisuhdetta, jännä juttu
Tykkään että nainen meikkaa ja on nätti ja pitää itsestään huolta.
Ehkä mun pitää vaa saada itteäni sit kuntoon ja olla sinkkuna, kaippa sit niin.
Johan ihmiset kummasti hiljeni. Millanen naiset pitää miehen sit olla?
Ilmeisesti sitten erikoista ja tyhmää miestä ei kukaan huoli, kieltämättä se tuntuu pahalta.
Ilmeisesti normaalit pariutuu niin se vaan menee, taidan sit käydä pitkään terapiassa ja tehdä vaan töitä.