Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä jolla ei kavereita ja parisuhdetta ja ikää 38

Vierailija
06.05.2023 |

Niin mitäs mieltä? Parisuhteen haluaisin.

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi kyllä samantyyppinen jos löytäisi jostain. Mut nykyää naiset on aika vaativia ja nirsoja ja koulutettuja monet, ei kelpaa amis.

Vierailija
42/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä, ei oo vissiin mitään kiinnostavaa mussa kun ei naiset halua tavata tai treffeille. Olin tapaamas 1 naista tässä muttakun ei ollut yhtää mun tyyppinen niin ei sille voi mitään.

Kokeile tutustua paremmin häneen, jos hän kuitenkin viihtyy seurassasi? Hänestä voisi tulla vaikka ystävä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi kyllä samantyyppinen jos löytäisi jostain. Mut nykyää naiset on aika vaativia ja nirsoja ja koulutettuja monet, ei kelpaa amis.

Ei naiset ole vaativia ja nirsoja, vaan sinä olet.

Vierailija
44/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luovuta, haluaisin löytää sen parisuhteen ja oikeen ihmisen.

Mutta et edelleenkään suostu hakemaan niitä samanlaisia, hieman älyllisesti keskimääräistä alempana olevia naisia. 

Terapeutti on sanonut ettei tarvi hakea semmoista koska hän on huomannut etten ole mikää vammainen.

Vammainen ei edelleenkään ole sama asia kuin hiukan älyllisesti haasteellinen.

Vierailija
45/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä helvetin takia täällä ei miehet saa puhua näistä aiheista ilman että joku idiootti tulee aina huutelemaan jostain Allusta? Kannattaa käydä pihalla välillä eikä päivystää tällä palstalla 24/7.

Koska Allu on Allu. Kyllä hänet tunnistaa.

Voi helvetti, eli Suomesta ei voi löytyä miestä joka haluaisi keskustella tästä aiheesta olematta Allu? Se että joku Allu on spämmännyt täällä ei tarkoita automaattisesti että kaikki saman aihepiirin aloitukset on aina samasta kynästä.

Joo mutta tämä on : D

Vierailija
46/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mä löytäisin naisen?

Nepsy-piireistä. Googlaa.

Vierailija
47/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä, ei oo vissiin mitään kiinnostavaa mussa kun ei naiset halua tavata tai treffeille. Olin tapaamas 1 naista tässä muttakun ei ollut yhtää mun tyyppinen niin ei sille voi mitään.

Kokeile tutustua paremmin häneen, jos hän kuitenkin viihtyy seurassasi? Hänestä voisi tulla vaikka ystävä :)

Juu no munkaa ei kovin monet halua olla missää tekemisissä

Vierailija
48/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Ei ole kiltillä miehellä kavereita- Olen jo yli 40 vuotiaa.

Rupea Allulle kaveriksi.

Vierailija
49/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huonoa tuuria minulla naisten suhteen.. ei voi muuta sanoa

Vierailija
50/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tämän keräävän alapeukkuja, mutta ihan sama. Eli mitä mieltä siitä, ettei sinulla ole kavereita sen enempää kuin parisuhdettakaan. Olet todennäköisesti jollain tapaa sellainen erikoinen persoona, jonka seurassa ihmiset eivät jaksa olla. Tätä ihminen ei tiedosta itse, koska ei henkilökohtaisesti näe itsessä mitään poikkeavaa, mutta muut näkevät. Minullakin on esim töissä henkilöitä joiden juttuja jaksan kohteliausuussyistä töissä kuunnella, mutta vapaa-ajalla en näkisi itseäni ikinä heidän seurassaan.

Vierailija
51/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä helvetin takia täällä ei miehet saa puhua näistä aiheista ilman että joku idiootti tulee aina huutelemaan jostain Allusta? Kannattaa käydä pihalla välillä eikä päivystää tällä palstalla 24/7.

Koska Allu on Allu. Kyllä hänet tunnistaa.

Voi helvetti, eli Suomesta ei voi löytyä miestä joka haluaisi keskustella tästä aiheesta olematta Allu? Se että joku Allu on spämmännyt täällä ei tarkoita automaattisesti että kaikki saman aihepiirin aloitukset on aina samasta kynästä.

On ne. Palstakirjoittelijat oppii tuntemaan jo otsikosta. Joo, hengaan täällä ihan liikaa :D

Vierailija
52/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ole vaativia ja nirsoja, vaan sinä olet.

En ole jos minulle kelpaa lihava nainen enkä halua hoikkaa naista.

Vierailija
53/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko katsonut sarjaa "Kirjolla"? Sellaisista piireistä sinäkin voisit löytää kumppanin. Erikoisia ihmisiä kaikki, mutta omalla tavallaan ihania. Monet erittäin älykkäitäkin.

Vierailija
54/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tämän keräävän alapeukkuja, mutta ihan sama. Eli mitä mieltä siitä, ettei sinulla ole kavereita sen enempää kuin parisuhdettakaan. Olet todennäköisesti jollain tapaa sellainen erikoinen persoona, jonka seurassa ihmiset eivät jaksa olla. Tätä ihminen ei tiedosta itse, koska ei henkilökohtaisesti näe itsessä mitään poikkeavaa, mutta muut näkevät. Minullakin on esim töissä henkilöitä joiden juttuja jaksan kohteliausuussyistä töissä kuunnella, mutta vapaa-ajalla en näkisi itseäni ikinä heidän seurassaan.

Minusta monella suomalaisella on ongelmana se, ettei osata olla innostuneita. Itseään tulisi tsempata jatkuvasti olemaan innostunut, jos ei muuten onnistu. Negatiivinen seura ei vain ole miellyttävää.

Vierailija
55/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko katsonut sarjaa "Kirjolla"? Sellaisista piireistä sinäkin voisit löytää kumppanin. Erikoisia ihmisiä kaikki, mutta omalla tavallaan ihania. Monet erittäin älykkäitäkin.

Olen, mulla ei oo todettu autismia ja puhun ihan normaalisti.

Vierailija
56/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sie hameväkkee tarviit?

Vierailija
57/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olis kyllä kiva ja senkaa olis kiva tehdä kaikkee yhdessä.

Vierailija
58/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sopiva hetki muuttaa vaikka toiselle puolelle palloa tai mökkiin luonnon rauhaan.

Vierailija
59/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen olis kyllä kiva ja senkaa olis kiva tehdä kaikkee yhdessä.

Niin, panna ja kaikkee.

Vierailija
60/113 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannu suuren eron kun ikää tullut lisää niin eipä naisiakaa enää niin kiinnosta, pitäs olla vissiin tietyt asiat kunnos, rahaa ja oma asunto ja kaikkee jo tässä iässä, mutta eipä ole. Nuorempi kun olin niin naisia kiinnosti enempi ja pääsin treffeille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme