Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen viikonloppuhoidon hinta

Vierailija
06.05.2023 |

Paljonko maksaisit yön yli, tai koko viikonlopun kestävästä lapsen/lasten hoidosta hoitajan kotona?

Hoitajana aikuinen, alan ammattilainen.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa että joku ajattelee saavansa palkkaa lasten hoidosta. Itse olen lähisulaisen toimesta ollut useita päiviä ja /tai viikonloppuja hänen lastensa kanssa ihan vaan "koska kuitenkin olet oman lapsesikin kanssa menee muut siinä samalla" Ihan ilmoitusluontoisena asiana. Ei väliä onko omia suunnitelmia tai menoja. "Eihän sulla voi mitään menoja olla"

Ei palkkaa eikä kiitosta.

Oma syy jos et osaa vetää rajoja. Ihme marttyyripuhetta.

Vierailija
42/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset työnantajalta luvan. Lisäksi kannattaa punnita oma jaksaminen ja vastuukysymykset, sekä huomioida lisäveroprosentti.

Ihme maalailuja.

Työnantajalta tarvii tai ei tarvii. Riippuu.

Oma jaksaminen Ok.

Kokonaisveroprosentti.

Itse en uskaltaisi laittaa vieraalle yöksi elleinolisi pakottava tarve. Meillä oli kerran sellainen mll hoitaja pari tuntia. Oli kyllä ihan hupaisa unissakulkija.

On monenlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtän tuonkin, että lapsiaan ei halua vieraalle hoitoon. En minäkään veisi omiani.

Pakko nyt vaan keksiä jotain, mistä saisi lisää rahaa raavittua kasaan.

Talous meni avioeron myötä ihan kuralle. Eikä mulla ole vara elättää mun omia lapsiani.

Missä lasten isät ovat? Heillä on elatusvelvollisuus.

Vierailija
44/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtän tuonkin, että lapsiaan ei halua vieraalle hoitoon. En minäkään veisi omiani.

Pakko nyt vaan keksiä jotain, mistä saisi lisää rahaa raavittua kasaan.

Talous meni avioeron myötä ihan kuralle. Eikä mulla ole vara elättää mun omia lapsiani.

Missä lasten isät ovat? Heillä on elatusvelvollisuus.

Af ri kas sa

Vierailija
45/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isä on idiootti. Maksaa yhden lapsen kuluja, kahden olemassaolon on "unohtanut" tekee kaikkensa hankaloittaakseen minun talouttani.

Eli, ei elareita. Ei tukia. Ei mitään muuta kun lisääntyneitä menoja.

150-200€ pimeenä olisi aivan hyvä summa. Sillä syötäisiin jo kauan. Tai maksettaisiin melkein yhden lapsen kuukauden harrastusmaksu.

Voiko ravintola-alan töihin päästä ilman minkäänlaista kokemusta alasta? Hygieniapassi löytyy, ei muuta.

Vierailija
46/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan niin, etten voisi lähihoitajana tehdä keikkaa vaikka vanhainkodissa saman kunnan sisällä ilman erillistä lupaa?

Entä yksityisellä?

Vierailija
47/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten isä on idiootti. Maksaa yhden lapsen kuluja, kahden olemassaolon on "unohtanut" tekee kaikkensa hankaloittaakseen minun talouttani.

Eli, ei elareita. Ei tukia. Ei mitään muuta kun lisääntyneitä menoja.

150-200€ pimeenä olisi aivan hyvä summa. Sillä syötäisiin jo kauan. Tai maksettaisiin melkein yhden lapsen kuukauden harrastusmaksu.

Voiko ravintola-alan töihin päästä ilman minkäänlaista kokemusta alasta? Hygieniapassi löytyy, ei muuta.

Saat sen pari sataa kelan kautta elatustukena, jonka kela sitten perii isältä. Mietit ihan turhaan lisätöitä kun saisit saman rahan "ilmaiseksi". Hoida nyt tuo asia ensimmäiseksi kuntoon.