Kirja josta et pitänyt?
Mistä kirjasta et pitänyt kun luit? Perustelut olisi myös kiva jottei tule pelkkää kirjalistaa. :)
Kommentit (94)
Rämön Hildur, kirjana yritin lukea. Nyt Bookbeat suosittelee Rämön äänikirjoja jatkuvasti. Laitan kohta palautetta että lopettakaa tuon tusinadekkarin tuputtaminen.
Vierailija kirjoitti:
Seitsemän Veljestä. Koulussa pakotettiin lukemaan mutta tylsä oli.
Toksista maskuliinisuutta. Koko teos voidaan sensuroida!
Vierailija kirjoitti:
Vares,melkein pelkkää juopottelua eikä dekkari.
Vares-kirjoja on 34.
En muista enää edes nimeä, mutta Agatha Christien viimeinen kirja. Ihan vanhuudenhöperön sekavilta hourailuilta vaikutti koko kirja, ei mitään punaista lankaa.
Vierailija kirjoitti:
Ida Rauman Häpeä ja kaikki Kinnusen kirjat.
Todellakin ne! Ensimmäinen oli angstisen pikkulikan laskelmoitu valitusvirsi. Jälkimmäisen kirjat on semmoista mummoshittiä ettei kauheampaa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Tolstoin Anna Karenina. Olin juuri lukenut Dostojevskin Rikoksen ja rangaistuksen (venäläisen kirjallisuuden kurssin pakolliset silloin menossa), ja Tolstoi tuntui siinä kohtaa ihan joltain Harlekiinilta. Myöhemmin näin ihan kelvollisen elokuvaversion A. Kareninasta, joten ei se tarinana varmaan ihan paska ollut, mutta lukuajankohta oli mahdollisimman väärä.
Dostojevski voidaan kieltää kokonaan, Tolstoi harkinnassa osiltaan.
Matti Rönkän dekkarit, kaksi olen lukenut ("Tappajan näköinen mies" ja "Hyvä veli, paha veli"). Tuli nuoruuden Jerry Cottonit mieleen siitä kirjoitustyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Rämön Hildur, kirjana yritin lukea. Nyt Bookbeat suosittelee Rämön äänikirjoja jatkuvasti. Laitan kohta palautetta että lopettakaa tuon tusinadekkarin tuputtaminen.
Ihan perusdekkari, ei sen huonompi kuin muutkaan skandinaaviset liukuhihnatuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto Paasilinnan kirjat. En tykkää kirjoitustyylistä, toimii kyllä paremmin elokuvan käsikirjoituksena ja ihan onnistuneita komedioita niistä onkin filmattu.
Ehdottomasti paljon sensuroitavaa.
Tiäks mitä? Tunge sensuuris péršëèšééš.
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Alastalon salissa. Jo v i t u n pitkän esipuheen perusteella kirjailija olisi tarvinnut masennuslääkkeitä ja itse romaani ailkkaa böndeukon Proust-plagiaatiota. Ja lyön vetoa ettei yksikään nykylukija tiedä mitä neljännes sen keksimistä sanoista on tarkoittavinaan.
Tyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto Paasilinnan kirjat. En tykkää kirjoitustyylistä, toimii kyllä paremmin elokuvan käsikirjoituksena ja ihan onnistuneita komedioita niistä onkin filmattu.
Ehdottomasti paljon sensuroitavaa.
Tiäks mitä? Tunge sensuuris péršëèšééš.
Tällä mennään. Ajan kuva, intersektionaalisuus rules. Et sinä
Vierailija kirjoitti:
Alastalon salissa. Jo v i t u n pitkän esipuheen perusteella kirjailija olisi tarvinnut masennuslääkkeitä ja itse romaani ailkkaa böndeukon Proust-plagiaatiota. Ja lyön vetoa ettei yksikään nykylukija tiedä mitä neljännes sen keksimistä sanoista on tarkoittavinaan.
Eikö Proust ole jo kiellettyä?
Vierailija kirjoitti:
Matti Rönkän dekkarit, kaksi olen lukenut ("Tappajan näköinen mies" ja "Hyvä veli, paha veli"). Tuli nuoruuden Jerry Cottonit mieleen siitä kirjoitustyylistä.
Mattia ei sensuroida, onhan se ankkuri.
Tirlittan. Lapsityranni huseraa kuin feminismin sokaisema naisasianainen ja kirja vilisee typerääkin typämpiä runoja. Asiaa ei paranna se, että kirjaa pakkoluettiin alakoulussa ja lukuläksyjä kuulusteltiin näyttelemällä niitä ryhmätöinä auki...
M 48
Vierailija kirjoitti:
En muista enää edes nimeä, mutta Agatha Christien viimeinen kirja. Ihan vanhuudenhöperön sekavilta hourailuilta vaikutti koko kirja, ei mitään punaista lankaa.
Agatha Christien koko tuotanto sensuuriin! 10 pientä tiedätte kyllä mitä
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Ida Rauma?
Mutta Iida Rauma on kirjoittanut teoksen Hävitys.
Jaa jaa, ja kukako Kinnunen? Useita kirjailijoita löytyy sillä sukunimellä.
Vierailija kirjoitti:
Just sen takia kirjahullut sille runkkaa, kun eivät tiedä mitä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tirlittan. Lapsityranni huseraa kuin feminismin sokaisema naisasianainen ja kirja vilisee typerääkin typämpiä runoja. Asiaa ei paranna se, että kirjaa pakkoluettiin alakoulussa ja lukuläksyjä kuulusteltiin näyttelemällä niitä ryhmätöinä auki...
M 48
Sensuuriin! Oiva Palonheimo kuulostaa jo nimeltä konservatiivilta. Tirlittan pilkkaa intersektionaalista marxilaista feminismiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Ida Rauma?
Mutta Iida Rauma on kirjoittanut teoksen Hävitys.
Jaa jaa, ja kukako Kinnunen? Useita kirjailijoita löytyy sillä sukunimellä.
Just se Hinuri-Tommi jolle teidän tanttojen pikkuhousut kostuu.
Tommi!
Mahtaa pers-ulia hatuttaa, että on olemassa Tommin kaltaisia MIEHIÄ!
Ei tämä huono ollut, ihan hienoa luonto- ja tunnelmakuvausta. Mutta itse juoni kovin ennalta arvattava.