Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ nainen, vieläkö tyydytät itseäsi?

Vierailija
03.03.2026 |

Teetkö sitä yhtä usein kuin esimerkiksi kolmikymppisenä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes päivittäin! Yksin asuessa laatu vain paranee, kun ei tarvi miettiä, kuuleeko joku.

N51

Vierailija
2/8 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aktiivisuus toki on aina vaihdellut, joskus on ollut aikoja että sooloilu on ollut vähäistä ja joskus enempi aktiivista. Nyt varmaan keskimäärin 1-2 kert viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että löytyy tällaisia naisia. Eipä ole nuoremmilla tuollasta halua. Tai sit kieltävät asian. 

Seksiä tarvitsevat tyyliin kerran kuussa vaikka reilusti nuorempi

Vierailija
4/8 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vieläkö? Tottakai. Seksielämä muutenkin on parhaimmillaan.

Vierailija
5/8 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! 48v ikää ja viimeisen vuoden aikana löytänyt vielä Satiafyerit sormien lisäksi, normaalisti kerran päivässä itsetyydytystä ja päälle hyvin aktiivinen ja todella tyydyttävä  seksielämä 10v nuoremman miehen kanssa. Ei asuta yhdessä vielä niin Satisfyeriä tarvitaan vähintään viitenä päivänä viikossa. Kattava dildovalikoima myös ja tappeja kakkoseen yksin ja yhdessä käytettäväksi. Olen aina ollut todella seksuaalinen ja ei todellakaan osoita hiipumisen merkkejä. 

Vierailija
6/8 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai! 48v ikää ja viimeisen vuoden aikana löytänyt vielä Satiafyerit sormien lisäksi, normaalisti kerran päivässä itsetyydytystä ja päälle hyvin aktiivinen ja todella tyydyttävä  seksielämä 10v nuoremman miehen kanssa. Ei asuta yhdessä vielä niin Satisfyeriä tarvitaan vähintään viitenä päivänä viikossa. Kattava dildovalikoima myös ja tappeja kakkoseen yksin ja yhdessä käytettäväksi. Olen aina ollut todella seksuaalinen ja ei todellakaan osoita hiipumisen merkkejä. 

Tässäpä jämäkkä vastaus aloittajan kyselyyn!

Vierailija
7/8 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tyydytän 3-5 kertaa viikossa, mikä on enemmän kuin koskaan aiemmin.

Vierailija
8/8 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa itsetyydytyksestä muuta kun sen pienen hetken kestävän orgasmin. Ja se on tosi tylsää yksin. Kyllä mä välillä sen itselleni tuotan, mutta tässä lähes nelikymppisenä, parinkymmenen vuoden kokemuksella haluan edelleen sen miehen siihen. Siinä kohtaa orgasmi on kiva, mutta ei edes pakollinen, kunhan on läheisyyttä ja se olo, että se toinen siinä haluaa mua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan