Onko tamperelaiset naiset teistä kauniita?
Itse en tajua tätä tamperelaisten tyyliä hankkia isot tatskat, lävärit ja sokkivärit ja sitten kulkea kaupungilla puolialasti. Näitä näkee joka paikassa, sellaista BB-talo tyyliä.
Kommentit (27)
Mikään ei ole niin tyylitöntä kuin toisten ulkonäön arvostelu.
Vierailija kirjoitti:
Miten sen varmasti tamperelaiseksi tunnistaa? Voi olla muualtakin.
Jokaisessa kaupungissa on oma tunnistettava tyylinsä. Suurin osa tamperelaisista näyttää aloituksen kaltaiselta tai sitten punkkarilta, gootilta tai peppipitkätossulta.
Ei oo miehetkään kummoisia, semmoisia elähtäneitä rokkareita tai junttihunkseja.
On ihan ok toi Tampereen rento meininki
Vierailija kirjoitti:
Rento? Mitä rentoa on kulkea jossain törkeässä lookissa.
Siitä on yli 20 vuotta, kun olen käynyt viimeksi Tampereella. Ihan ihmisiltä näyttivät.
Vierailija kirjoitti:
Tampere on Suomen wt-pääkaupunki.
Totta, ei fiksun näköisiä ja fiksusti käyttäytyviä juuri missään. Kovasti kiroileva, räkivät ja huutavat.
Tamperelaisnaiset ovat matalaperseisiä, tatuoituja, lävistettyjä, kovaäänisiä, tuulipukuisia wt-mimmejä
Vierailija kirjoitti:
Tamperelaisnaiset ovat matalaperseisiä, tatuoituja, lävistettyjä, kovaäänisiä, tuulipukuisia wt-mimmejä
Ja rööki ja viina maistuu alepubissa.
Olen pannu kahta Tamperelaista naista. Ihan vaan tiedoksi koko maalle.
No Mari Kosonen on seksikäs kuin lauantaimakkara!
Joo, sen huomaa heti Tampereen rajalla kaupunkia lähestyessä. Ensin näkyy vain korkokengissä ja hameessa kulkevia nutturapäisiä naisia. Kun raja ylittyy, pelkkiä vaaleaksi hampuksi värjättyjä hiuksia ja Crocseja. On se melkoista.
Tampereen haukkuminen on täällä in. Itse en ole huomannut mitään eroa tamperelaisten ja muiden välillä, vaikka asuin siellä 11 vuotta.
On se kumma, kun "kaikki ihmiset" aina ovat "sitäjatätä". Miten te voitte olla niin sokeita, jos nuo eivät kerta edes kiinnosta? Taitaapi sittenkin pikkasen kiinnostaa. ;) ;) ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rento? Mitä rentoa on kulkea jossain törkeässä lookissa.
Törkeässä? Mikä sinä olet sanomaan, mikä on törkeä lookki.
Tapansa ja kuteensa kullakin. Ei onneksi vaikuta sinun elintasoosi, kauppalistaasi tai yöuniin.
Kukaan tuntemani tamperelainen nainen ei edusta ap:n kuvaamaa tyyliä. En itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Tampereen haukkuminen on täällä in. Itse en ole huomannut mitään eroa tamperelaisten ja muiden välillä, vaikka asuin siellä 11 vuotta.
Herättää lähinnä kysymyksen siitä, missä nyt sit asut. Keravalla?
Ihan kohtuunättejä, jos ovat ajaneet partansa.
Miten sen varmasti tamperelaiseksi tunnistaa? Voi olla muualtakin.