Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesmäisyys (ja huomioliivit) pois, suomalaisnaiset!

Vierailija
02.12.2006 |

Värittömiä ja miehekkäitä, vaatimattomia ja sukupuolettomia! Näin moittii suomalaisten naisten ulkonäköä ukrainalaissyntyinen tyylikonsultti Milla Rynty.



- Suomessa tarvitsee kiikarin huomatakseen, onko kyseessä nainen vai mies. Naiset eivät ole naisellisia, mutta saattavat kuitenkin olla tyyliltään liian tyttömäisiä 50-vuotiaana, Rynty tyrmää.



Meikäläisessä kulttuurissa on Milla Ryntyn mielestä tärkeää se, ettei ulkomuoto ole " törkeä" . Vaatimattomuutta odotetaan myös muilta. Ja jos suomalaiset naiset ovat liian vaatimattomia, venäläisten naisten yleisimmäksi virheeksi koituu Ryntyn mielestä ylipukeutuminen.



- Joidenkin venäläisten naisten tyyliä on syytä hillitä. He tarvitsevat opastusta tyylikkyydessä, etteivät he näyttäisi halvoilta joulukuusilta.



Hänen mielestään alleviivaava seksikkyys ei ole koskaan eleganttia.



Itäeurooppalaiset naiset ovat aina viimeisen päälle laitettuja - näin suomalaiset ovat tottuneet ajattelemaan. Milla Rynty ja Bulgariasta Suomeen päätynyt Ivanka Sankala myöntävät, että huoliteltuun ulkonäköön panostetaan vaikka muusta säästämällä.



- Vaikka venäläisellä naisella olisi vähän rahaa, hän saattaa ostaa silti yli 20 euron huulipunan, Milla Rynty kertoo.



Suomalaisia miehiä nämä naiset eivät päästä yhtään vähemmällä.



- He eivät ole ollenkaan miehekkäitä.



Milla Ryntyn mukaan miehekäs mies tuoksuu hyvältä, pukeutuu siististi ja huomioi muut. Miehekäs mies avaa naiselleen oven, tuo kukkia ja osaa keskustella älykkäästi.



- Ei koko ajan tarvitse tuijottaa peiliin, mutta tyylitaju on osa sivistystä, Rynty uskoo.



*****************************************************



Olen AIVAN SAMAA MIELTÄ!!!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pukeudutaan tottakai työn olosuhteet huomioon ottaen. Lenkille mennään tottakai urheiluvaatteissa MUTTA tuulipuku tai verkkarit tuntuu olevan monelle suomalaisnaiselle ainoa arkiasu! Pulkkamäkeen tietenkin laitetaan kunnon vetimet.



Mutta esim. ostoskeskuksessa, Ruotsinlaivalla, ravintolassa, elokuvissa EI TARVITSE pukeutua tuulipukuun, collegehousuihin, miesmäisiin farkkuihin, toppakenkiin....Minä ainakin tykkään pukeutua joskus kauniistikin, en siksi että minun olisi pakko miellyttää miehiä, vaan siksi että on kivaa näyttää kauniilta!



Tuulipuvun ja ylilyhyen huorahtavan minihameen välillä on lukemattomia asuvaihtoehtoja. On myös olemassa muitakin kenkiä kuin piikkikorot tai lenkkarit. Samoin meikittömyyden ja kamalan sotamaalauksen välillä on lukuisia eri tapoja ehostaa itseään ja korostaa parhaita puoliaan. Moni suomalaisnainen voisi aloittaa vaikkapa kulmakarvojen nyppimisestä!



Ilman meikkiäkin voi toki olla kaunis, mutta nopea vilkaisu peiliin ennen uloslähtöä ei varmaan tappaisi ketään, eihän? Ja pukeudutaanhan tilanteen mukaan, jooko?

Vierailija
2/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisi suomalaisia naisia mihinkään. Venäläiset ovat tyrkkyjä ja tyylittömiä.

Mikään ei ole sen hienompaa kuin itsevarma suomalainen aikuinen nainen.

t.mään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kuulemma on mahtava luonne ja sydän kultaa, mutta ne eivät näy ulospäin. Jos en olisi panostanut myös ulkonäkööni, en usko että mieheni olisi edes huomannut minua ensitapaamisellamme. Ammatiltani olen asianajaja, joten uskon että minulla on myös aivot koska olen tähän asti päässyt kouluttautumaan ;)

Vierailija
4/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tekee tyylillään, minä teen näin.

Toki vapaa-ajalla tykkään joskus laittautua oikein kauniiksi.

Vierailija
5/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuljetusalalla.

Vierailija
6/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 4-kymppinen mies.



t.mään, yleensä tosin kirjoittelen seksipalstalle, jo sen alusta asti ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mutta esim. ostoskeskuksessa, Ruotsinlaivalla, ravintolassa, elokuvissa EI TARVITSE pukeutua tuulipukuun, collegehousuihin, miesmäisiin farkkuihin, toppakenkiin....?

Vierailija
8/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen ylpeä meistä suomalaisista naisista, meidän vahvuudestamme. Me saamme olla omia itsejämme, ihmisiä, eikä meidän tarvitse kulkea jokapaikassa korkokengissä meikattuna ja pyntättynä ellemme halua.



Suomalaiset naiset rules!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksavat marmattaa silmälaseistani. Olisin kuulemma " ihan nätti" , jos käyttäisin piilareita. Mutta tietokoneen edessä tuntuu, että piilarit kuivuu silmiin! Minusta käytännöllisyys ennen kaikkea. Lisäksi mulla on parit erilaiset silmälasit, joita vaihtelen asujen mukaan.



En käytä arkena meikkiä, en koruja, ja hiuksetkin on aika tavallisella tavalla laitettuna. En koe tarvetta olla jokin riikinkukko pörhistelemässä tuolla. Riittää, kun itsestä tuntuu hyvältä. Satsaan laadukkaisiin vaatteisiin, jotka ovat aika klassisia ja perusmallia.

Vierailija
10/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja perkele jos ei saa näyttää siltä miltä haluaa! Siis tietysti kiinnitän huomiota esim. siisteyteen jo muitakin huomioon ottaakseni, mutta noin karkeasti ottaen saavat ihmiset mielestäni näyttää ja pukeutua aivan kuten haluavat ja olla sitten vaikka EPÄMUODIKKAITA (hui!) jos sen mukavaksi itselleen kokevat. Perkele!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä käy kateeksi näitä naapurimaan naisia. Mä näytän tasan siltä kuin huvittaa. Ja olen näitä käytännöllisyys-ennen-kaikkea ihmisiä. Enkä edelleenkään aio ruveta apinoimaan venäläisnaisten tyyliä :D

Vierailija
12/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varmaan kertoo miten raksoilla töissä käyvänä pukeudun naisellisesti ja miten paljon työkaverini sitä arvostaisivat.



Vai laitanko aamulla piikkarit ja hameen päälleni siksi aikaa, että kävelen ovelta autolle ja autolta töihin ja vaihdan ne siellä. Lisäksi käytän osan lounastunnistani jälleen vaihtamalla vaatteita ja meikkaamalla, jotta voin käydä lounaalla naisellisena. Ja sama kotiin tullessa, jotta lähikaupassa voin kerätä ihailevia katseita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllisyys ja mukavuus ennenkaikkea ;). Amen sille.

Vierailija
14/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


huoliteltuun ulkonäköön panostetaan vaikka muusta säästämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


huoliteltuun ulkonäköön panostetaan vaikka muusta säästämällä.

Vierailija
16/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


huoliteltuun ulkonäköön panostetaan vaikka muusta säästämällä.

Vierailija
17/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin olis kiva jos saisin pitää korkokenkiä ja hametta arkena ilman että tarttee kuunnella vihjailuja - toisilta naisilta. No yksi esimerkki, olin lähdössä pikkujouluun polvipituisesssa farkkuhameessa ja korkeakorkoisissa saappaissa, yläosa oli ihan peittävä. Normaali meikki jne. Äitini (no tietysti sukupolvierokin pitää huomioida) totesi että TOIVOTTAVASTI se pikkujoulu on tosiaan vaan naisille kuten sanoit, vai huijaatko että pääset lähtemään? Äiti oli tullut hoitamaan lapsia ja mä siis olen 35 v.... Tosi kiva fiilis.

Vierailija
18/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin raksalla töissä. Olisi aika naurettavaa tässä ammatissa aamuisin ruveta puunaamaan itseään.

Vierailija
19/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 17, oletkos ajatellut, jos laittautuisi oikein naiselliseksi. Sitten voisi valittaa, etten mä voi tonne kiivetä, kun mä kompastun korkkareissani ja muutenkin pitää vähän varoa ettei kynsi katkea. Mutta onpas söötin väristä maalia tänään:D

Vierailija
20/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollenkaan mahdotonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä