Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesmäisyys (ja huomioliivit) pois, suomalaisnaiset!

Vierailija
02.12.2006 |

Värittömiä ja miehekkäitä, vaatimattomia ja sukupuolettomia! Näin moittii suomalaisten naisten ulkonäköä ukrainalaissyntyinen tyylikonsultti Milla Rynty.



- Suomessa tarvitsee kiikarin huomatakseen, onko kyseessä nainen vai mies. Naiset eivät ole naisellisia, mutta saattavat kuitenkin olla tyyliltään liian tyttömäisiä 50-vuotiaana, Rynty tyrmää.



Meikäläisessä kulttuurissa on Milla Ryntyn mielestä tärkeää se, ettei ulkomuoto ole " törkeä" . Vaatimattomuutta odotetaan myös muilta. Ja jos suomalaiset naiset ovat liian vaatimattomia, venäläisten naisten yleisimmäksi virheeksi koituu Ryntyn mielestä ylipukeutuminen.



- Joidenkin venäläisten naisten tyyliä on syytä hillitä. He tarvitsevat opastusta tyylikkyydessä, etteivät he näyttäisi halvoilta joulukuusilta.



Hänen mielestään alleviivaava seksikkyys ei ole koskaan eleganttia.



Itäeurooppalaiset naiset ovat aina viimeisen päälle laitettuja - näin suomalaiset ovat tottuneet ajattelemaan. Milla Rynty ja Bulgariasta Suomeen päätynyt Ivanka Sankala myöntävät, että huoliteltuun ulkonäköön panostetaan vaikka muusta säästämällä.



- Vaikka venäläisellä naisella olisi vähän rahaa, hän saattaa ostaa silti yli 20 euron huulipunan, Milla Rynty kertoo.



Suomalaisia miehiä nämä naiset eivät päästä yhtään vähemmällä.



- He eivät ole ollenkaan miehekkäitä.



Milla Ryntyn mukaan miehekäs mies tuoksuu hyvältä, pukeutuu siististi ja huomioi muut. Miehekäs mies avaa naiselleen oven, tuo kukkia ja osaa keskustella älykkäästi.



- Ei koko ajan tarvitse tuijottaa peiliin, mutta tyylitaju on osa sivistystä, Rynty uskoo.



*****************************************************



Olen AIVAN SAMAA MIELTÄ!!!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä töitten etenemisellä niin väliä, kunhan näyttää fiksulta ja sivistyneeltä. Tästä lähin mä taidankin heittää lippalakit ja haalarit menemään ja sanoa pomolle, ettei mun kampaus kestä lippiksiä, joten en voi myöskään maalata kattoa, koska sehän olis katastrofi, jos kampaukseen tippuis maalia. Ja ne haalarit nyt vaan on niin tyylittömät ja moukkamaiset. Kyllä pomo sen ymmärtää, jos se on aikaansa elävä ja sivistynyt ihminen =)



Mutta vakavissaan, ei työpäivän jälkeenkään kyllä yleensä jaksa kauheasti laittautua. Pesulle ja siistit arkivaatteet päälle, se riittää mulle.

Vierailija
22/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi miehellä on aina vähän kakkaa housussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä muut suomalaisnaiset näyttävät. Meitä on kaikenlaisia ja se on vain hyvä asia. Itse tykkään pukeutua naisellisesti ja saada huomiota. Se ei onnistuisi, jos ympärillä kaikki muut tekisivät samoin.

Vierailija
24/24 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voi, enkö saa käyttää enää huomioli...

Kaiken huippu jos huomioliivin alla on tuulipuku, hui kauheeta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan