Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies löysi uuden vain viikko meidän eron jälkeen

Vierailija
04.05.2023 |

Seurustelimme lähes viisi vuotta. Kumpikin asui tahoillaan, mutta kaikki vapaa-aika usein arkikin vietettiin yhdessä.

Joulun aikoihin ymmärsin tarvitsevani omaa tilaa asioiden miettimiseen: mikä on minun elämäni suuntana ja mitä oikeasti haluan. Sovittiin että vappuun mennessä päätetään jatketaanko yhdessä parina vai erikseen ystävinä. Tuona aikana ei tavata toisiamme mutta viestitellä ja soitella voidaan jos on jotain tärkeää.

Hyvissä ajoin ennen vappua eli noin kaksi viikkoa sitten ilmoitin miehelle puhelimitse, etten halua jatkaa yhdessä. Syy on ettemme kohtaa ajatusmaailmojemme tasolla.

Vappuna mies oli päivittänyt statuksensa ja seurustelee jonkun uuden kanssa.

Tuli aika petetty olo. Ei varmaan ihan viikossa löydy uusi elämänkumppani.

Kommentit (280)

Vierailija
181/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miki pirää tauko ennen uutta? jos jättänyt niin jätetty !

Ei se mikä enää tuo takasin, siis uusi kiertoon.

Vierailija
182/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli avioero exän kanssa 8 vuoden liitosta kun miehellä oli toinen nainen. Mies oli valmis jatkamaan ja aneli ettemme eroaisi, mutta minä en pystynyt enää tuon jälkeen jatkamaan yhdessä. 2 viikkoa erostamme miehellä vaihtui fb status, siis aiemmin oli että naimisissa minun kanssani ja lennosta vaihtui että parisuhteessa henkilön x kanssa ja mikä absurdeinta tämä nainen ei ollut se kenen kanssa mies minua petti! Vuoden sisään erostamme hänellä ehti olla 4 naisystävää ja järkyttävä hinku takaisin yhteen minun kanssani. Toki minua satutti varsinkin se että exä oli vain 2 viikkoa eromme jälkeen uudessa suhteessa, itse kun en halunnut edes ajatella parisuhdekuvioita kenenkääön kanssa pitkiin aikoihin eron jälkeen.

Olen sitä mieltä että sinun exäsi yrittää saada sinulta huomiota keinolla millä hyvänsä ja siinä onnistuu, koska sinulle oon tullut paha mieli tuosta. Hän haluaa että tulisitkin katumapäälle ja ottaisit hänet takaisin, mikä ei todellakaan kannata, mieshän on ihan lapsellinen. Ja vaikka nyt olisikin oikeasti parisuhteessa jonkun kanssa niin mitä sitten, olkoon. Ei näitä kannata jäädä murehtimaan, mikä on helpommin sanottu kuin tehty, murehdin itsekin aikanaan exäni temppuja.

Ohiksena tähän kommentoin etten tajua miksi pitää ylipäätään toitottaa parisuhdestatustaan kenellekään, olen itse ollut nyt voden parisuhteessa mutta en todellakaan mainosta sitä somessa edes julkaisemalla mitään yhteiskuvia tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

You were on a break!!!!

Vierailija
184/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen roska voi olla toisen aarre 😀 Itsehän lähdit joten voivoi.

Vierailija
185/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit niin kamala että sinun jälkeen kelpasi kuka tahansa eli ensimmäinen vastaantulija?

Vierailija
186/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla vaikuttaa olevan aika kovat vaatimukset.

Ei ihmiset välttämättä halua elää tuollaisten vaatimusten alla, ymmärrettävää että ajatusmaailmat eivät kohtaa jos sulla on vaatimuksena noin kova valtaepäsuhta.

Taatusti ei edistä ajatusmaailmojen kohtaamista jos soittaa saa vain jos jotain erityisen tärkeää asiaa.

Vierailija
187/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt päättää, haluatko oikeasti erota vai et!

Vierailija
188/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanoitko että miehen olisi pitänyt odottaa neljä kuukautta vain sinua mietiskellen ja lopettaa oma elämänsä siksi aikaa?

Vierailija
189/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö, oma miesystäväni halusi lopettaa suhteen, silloin en halunnut, mutta huomasin jonkun ajan päästä, että hän ei oikein viihdy suhteessa, joten ehdotin sen lopettamista johon hän totesi, että ei, hän haluaakin jatkaa. Kuukauden kuluttua siitä (josta hän oli siis sanonut, että hän haluaa jatkaa suhdetta) hän löysi uuden samalla kun me vielä seurustelimme. Kaiken kukkuraksi tämä sankari oletti, että haluan olla hänen ja hänen uudensa kanssa parin viikon päästä parhaat kaverit ja syytökset olivat kovat, kun en halunnut. Tätä kutsun vedätykseksi ja itsekkyydeksi, ei tuo sinun tapaustasi.

Vierailija
190/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joku kysyi asiaa, niin en ollut mieheen yhteydessä sen jälkeen, kun jouluna sovittiin tauosta. Seuraavan kerran sitten kun soitin huhtikuun puolivälissä ja kerroin päätökseni. En siis mitenkään stalkannut häntä, mutta toki olin hänen kavereissa.

Mies halusi muuttaa yhteen, naimisiin, perhettä. Minusta ei ollut ajankohtaista.

Olin jouluna minun siskon kanssa Thaimaassa ja siellä oli aikaa miettiä ja jutella asioita rauhassa. Että onko tämä nyt se loppuelämän suhde jonka haluan? Itse asiassa siskoni keksi, että voittehan te pitää taukoa muutaman kuukauden niin näette sitten kaipaatteko te toisianne.

Jos oikeasti välittää sen huomaa eron aikana. Mulla ei tullut mitään fiiliksiä puoleen eikä toiseen.

Että kyllä, sinänsä jännä että reagoin nyt näin voimakkaasti miehen uuteen seurusteluun. Lähinnä tuli se pettymys että käytin viis vuotta ton rotan kanssa, joka kohtelee mua näin. Eli alkaa uuden suhteen harkinta-aikana.

Ap

Tässä tarinassa ei ole kuin yksi rotta eikä se ole urospuolinen, vaan oikea emärotta.

Vierailija
191/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että olet selvästi menettänyt upean tilaisuuden elämässäsi. Viisi vuotta seurustelua ja sitten vain tarve omaan tilaan? Kuulostaa heikolta ja epäröivältä. Minä, sen sijaan, olen aina tiennyt, mitä haluan ja seison vahvana päätöksissäni.

Ja mitä tulee miehesi uuteen kumppaniin, no, näin asiat joskus menevät. Hän on selvästi löytänyt jotain, mitä et sinä pystynyt hänelle tarjoamaan. Se on vain osa elämää, että joku saattaa löytää paremman kumppanin. Mutta minä en ole huolissani, koska tiedän, että minä olen paras mahdollinen kumppani kenelle tahansa.

Joten ehkä sinun kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä, miksi hukkasit hyvän miehen. Mutta älä huoli, minä olen täällä lohduttamassa sinua, jos tarvitset.

Vierailija
192/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menittepä helppoon provoon :D

Vierailija
193/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh mikä parisuhde se on että 5v asutaan erillään ja seurustellaan...... Ei ole tätä päivää. Mies ei kyllä odota 4kk että nainen päättää haluaako jatkaa 😁

Vierailija
194/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte molemmat aika omituisilta. Sinä tarvitset neljä kuukautta miettimisaikaa ja exäsi ei voinut sanoa suoraan että sillä on jo toinen?

Vierailija
195/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein seuraava on jonossa kokoajan. Vaikka olisi lapsia tai useamman vuoden oltu yhdessä. Joten tuskin meni edes viikkoa.

Vierailija
196/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan etsinyt tuon uuden ikään kuin varalle. Siksi ei ole aiemmin kertonut, kun odotti että mitä sinä teet. Jos olisit halunnut jatkaa, olisi heivannut tuon varanaisen, mutta nyt kun et halunnut jatkaa, päätti pitää tuon uuden. Ikävää sille naiselle jos näin on. Mutta ymmärrän kyllä että tuossa ajassa joku etsii jo uuden. Mutta voisihan siitä kertoa.

Vierailija
197/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku kysyi asiaa, niin en ollut mieheen yhteydessä sen jälkeen, kun jouluna sovittiin tauosta. Seuraavan kerran sitten kun soitin huhtikuun puolivälissä ja kerroin päätökseni. En siis mitenkään stalkannut häntä, mutta toki olin hänen kavereissa.

Mies halusi muuttaa yhteen, naimisiin, perhettä. Minusta ei ollut ajankohtaista.

Olin jouluna minun siskon kanssa Thaimaassa ja siellä oli aikaa miettiä ja jutella asioita rauhassa. Että onko tämä nyt se loppuelämän suhde jonka haluan? Itse asiassa siskoni keksi, että voittehan te pitää taukoa muutaman kuukauden niin näette sitten kaipaatteko te toisianne.

Jos oikeasti välittää sen huomaa eron aikana. Mulla ei tullut mitään fiiliksiä puoleen eikä toiseen.

Että kyllä, sinänsä jännä että reagoin nyt näin voimakkaasti miehen uuteen seurusteluun. Lähinnä tuli se pettymys että käytin viis vuotta ton rotan kanssa, joka kohtelee mua näin. Eli alkaa uuden suhteen harkinta-aikana.

Ap

Tässä tarinassa ei ole kuin yksi rotta eikä se ole urospuolinen, vaan oikea emärotta.

Ap päätti, että pidetään tauko. Mitä tarkoittaa tauko? Tulkitsen niin, ettei tauon aikana olla yhdessä.

Ap:n mukaan: "Hyvissä ajoin ennen vappua eli noin kaksi viikkoa sitten ilmoitin miehelle puhelimitse, etten halua jatkaa yhdessä. Syy on ettemme kohtaa ajatusmaailmojemme tasolla.

Vappuna mies oli päivittänyt statuksensa ja seurustelee jonkun uuden kanssa."

Niin että mitä? Ap oli antanut miehelle lemput jo kahdesti. Ensin jouluna ja vahvistus asialle huhtikuussa. Miksi ihmeessä hän on yhä vappuna seuraamassa joulukuussa hylkäämänsä miehen tekemisiä?

Toivon todella tälle exälle kaikkea hyvää uuden onnensa kanssa.

Vierailija
198/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein seuraava on jonossa kokoajan. Vaikka olisi lapsia tai useamman vuoden oltu yhdessä. Joten tuskin meni edes viikkoa.

Eihän siinä mennyt viikko, jos ovat joulusta asti olleet tauolla.

Vierailija
199/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani kertoisi mulle, että tarvii etäisyyttä ja aikaa, niin mulle se olisi yhtä kuin ero, ihan sama mitä käsitteitä siinä käytettäisiin. Katsoisin olevani sinkku siitä hetkestä.

Vierailija
200/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Ap pisti suhteen poikki, mutta jätti ikäänkuin varauksen mieheen päälle 5 kuukaudeksi, jos sattuu tulemaan katumapäälle. Sitten annoit lopulliset lemput puhelimella kun mies on odottanut vastausta lähes 5 kuukautta ja sinua on tässä muka petetty? Olet itse toiminut itsekkäästi.