Mies löysi uuden vain viikko meidän eron jälkeen
Seurustelimme lähes viisi vuotta. Kumpikin asui tahoillaan, mutta kaikki vapaa-aika usein arkikin vietettiin yhdessä.
Joulun aikoihin ymmärsin tarvitsevani omaa tilaa asioiden miettimiseen: mikä on minun elämäni suuntana ja mitä oikeasti haluan. Sovittiin että vappuun mennessä päätetään jatketaanko yhdessä parina vai erikseen ystävinä. Tuona aikana ei tavata toisiamme mutta viestitellä ja soitella voidaan jos on jotain tärkeää.
Hyvissä ajoin ennen vappua eli noin kaksi viikkoa sitten ilmoitin miehelle puhelimitse, etten halua jatkaa yhdessä. Syy on ettemme kohtaa ajatusmaailmojemme tasolla.
Vappuna mies oli päivittänyt statuksensa ja seurustelee jonkun uuden kanssa.
Tuli aika petetty olo. Ei varmaan ihan viikossa löydy uusi elämänkumppani.
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika aisuri pitäisi olla, että odottelisi kiltisti kuukausikaupalla toisen oikkuja. Sitähän itsekin harkitsit, että löytäisitkö paremman.
Kuka haluaa uuden suhteen noin nopeasti vuosien seurustelun jälkeen yleensäkin?
Nopeasti = useampi kuukausi. Onhan suhde siinä kohtaa ohi, kun toinen höpisee monen kuukauden "tauosta". Vatuloikoon keskenään. =D
Neljä kuukautta on tosi nopeasti ja tässä tapauksessa jo aiemmin. Kyllä on kiire seurustella.
Hohhoijaa, niin väsynyttä paskaa.
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti kuitenkin joihinkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Mulla puolestaan nainen löysi uuden miehen yökylään saman päivän iltana, kun oltiin erottu. Myöhemmin vielä soitteli, että on omantunnontuskia ja sanoi että olen muka silti tärkeä ihminen hänelle. Pskapuhetta kaikki. Pelkän panopuun itselleen halusi. Sekä elättäjän köyhänä yh:na päin prsettä kasvatetuille kauhukakaroilleen, joista nuorin oli ehkä tyhmin ja tuhoisin 5v kauhupoika mitä ikinä olen nähnyt, keskimmäinen 8v tyttö samaa tasoa ja vanhin 11v tyttö vielä tuonkin ikäisenä housunsa kastelija. No, lapset on lapsia, ei siinä mitään, mutta tuon nainen vaikka niin kiva ja nätti päältäpuolin olikin, niin pinnan alta aika eri.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti kuitenkin joihinkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Hei Transu31, mee välillä pois palstalta, niin ehkä joku tekee.
Ap:n eksä saa parasta seksiä ikinä ja sekös ap:ta nyt harmittaa. Voi voi sentään!
Mun eksä (meillä yhteisiä lapsia) luuli myös että olin uuden löytänyt heti 15 vuotta kestäneen parisuhteen jälkeen kun muutama kuukausi jälkeenpäin ilmoitin että mulla uus miesystävä. Siitä aiheutui supinaa ja hän oli kertonut sukulaisille varmana että lähdin suhteesta tämän uuden miehen takia. Ennen nykyistä miestäni olin sen muutaman kuukauden aikana ehtinyt tapailemaan useampaa miestä. Ei tartte muuta kuin mennä ravintolaan ilman mitään aikomustakaan hakea uutta niin ehdokkaita liimautuu suorastaan iholle. Ei niistä eksän touhuista ap kannata loukkaantua. Kun ero tulee niin joillekin se on siitä hetkestä, kerrasta poikki. Niin se oli minullekin. Sillä ei ollut mitään tekemistä mun eksän kanssa eletyn ajan kanssa tai sen miten suhde loppui.
Kyllä löytyä voi viikossa, mutta se, että alkaako seurustelu siinä ajassa sillä tavalla, että statustakin ihan voi muuttaa seurustelcvaksi, niin voihan tietysti olla, jos se alkuhuuma jo on luettu seurusteluksi. Vähän kostonhimoiselta tietysti nopea toiminta haiskahtaa. Viesti on, ettei hän ojää suremaan ja ruikuttamaan perääsi.
Mutta toisen kautta, vähän haiskahti kyllä siltäkin, että aloittaja itse olisi halunnut jättää toisen rannalle ruikuttamaan. Ja pettymys tuli, kun ei sitten saanutkaan tehdä näyttävää jättämistä, vaan toinen olikin ennakoinut aikeesi ja alkanut jo uutta katsella.
Valitettavasti jokainen saa mennä eteenpäin elämässän. Joko hitaasti tai salamannopeasti.
Moni löytää uuden jo suhteen aikana, joten viikko hajurakoa on jo sentään viikko hajurakoa.
Aloittajahan jätti miehen jo jouluna. Ja sit vielä uudestaan. Jos aloittaja pistää suhteen "tauolle" miettiäkseen asioita ja suhteen jatkoa, niin onhan miehellä täysi oikeus tehdä samoin ja etsiä uusi (ja parempi) kumppani. Koko ajatus siitä, että aloittajalla yksin olis ollu oikeus päättää miehenkin puolesta suhteen jatkosta on täysin absurdi.
Hienoa, että mies ei ollut munaton ja tajusi tehdä johtopäätökset ajoissa!
mä hieron nyt kikkuliaania sun holees (mikä sen sun holen järjestysnro olikaan 9 vai?) mitä haluat vastata?
Nainen uhriutuu nyt kun ei saanut aikaan miestä jolla on sydän pirstaleina ja vähintään tuleva 10 vuoden sinkkuus leimattuna otsaan.
Kun nainen alkaa puhua liian henkeviä ajatusmaailmoista ja aika-ulottuvuuksien kohtaamattomuuksista niin on parempi tosiaan alkaa uutta etsimään tosi nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajahan jätti miehen jo jouluna. Ja sit vielä uudestaan. Jos aloittaja pistää suhteen "tauolle" miettiäkseen asioita ja suhteen jatkoa, niin onhan miehellä täysi oikeus tehdä samoin ja etsiä uusi (ja parempi) kumppani. Koko ajatus siitä, että aloittajalla yksin olis ollu oikeus päättää miehenkin puolesta suhteen jatkosta on täysin absurdi.
Kyllä se uusi on tullut kuvioihin jo heti siinä joulun ja vapun välillä. Mies on on katsellut muita, vaikka odotti vielä, mitä sinä aiot. Ja kun sitten kerroit, hän ei enää aikaillut sen henkilön suhteen, jota oli katsellut sillä välin. Ja kenties tapaillutkin.
Jos siis on petetty olo, niin taitaa olla ihan oikea olo, jos kerran oli määrä pysyä uskollisena tuo mietintäaika. Jos ei ollut mitään sopimusta siitä asiasta, niin sitten ei kauheasti kannata ihmetellä, jos mies on tehnyt vaikka ja mitä jo kuukausia.
Miksi jotkut pitää nopeasti tullutta uutta suhdetta automaattisesti laastarina joka ei kestä?
Mä aloin seurustella miehen kanssa joka oli muuttanut erilleen vaimostaan reilu kuukausi aiemmin. Eroa mies oli miettinyt jo pitkään ennen lopullista ratkaisua. Mies kun ei halua liian helposti luovuttaa, mutta ei lopulta nähnyt muuta ratkaisua.
Aika hemmetin pitkä ja vakava laastari siitä kuitenkin seurasi kun aloimme seurustella. Yhdessä oltu 10 vuotta, ollaan naimisissa, ostettu talo ja yksi yhteinen lapsi. Että sellainen laastari. :D Ei kyllä kumpikaan odottanut mitään suhdetta elämäänsä, mutta sattumalta tavattiin ja se oli menoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sitä saa mitä tilaa.
Pyörittikö useampaa naista yhtäaikaa. Se on mahdollista kun ette asunut yhdessä.
Kyllä se uusi on ollut jo useampia viikkoja sinun miehelläsi. Ellei vuosia.
hyvä sinun miehellesi. miehille parisuhde on tärkeämpi kuin naisille. naiset usein voimaantuvat ja kyllästyvät mieheensä nopeasti, joten miehen pitää etsiä uusi nainen.