Työpaikalla tiuskitaan, kun uutena työntekijänä pyytää neuvoja
Perehdytystä ei ole ollut. Kun yrität selvittää asioita itse kysymällä, saat äyskimistä ettei tällaiseen ole aikaa, pitäisi vain osata hoitaa asiat. Olen henkisesti ihan loppu. Työpaikan ilmapiiri on todella kuormittava. Työtehtäviin ei tule rutiinia, kun niitä ei voi kenenkään kanssa harjoitella.
Kommentit (116)
Työsopimukseen pitäisi kirjata ylös että työtehtäviin kuuluu uuden työntekijän perehdytys tarvittaessa, ennenkuin jo nämä ihmiset menevät töihin. Sitten jos eivät perehdytä niin sietääkin oikeutetusti saada palautetta kun se kuuluu työsopimukseen.
Silloin loppuisi nämä valitukset että pitäisi saada extraa neuvomisesta, ei pidä sillä se kuuluu työnkuvaasi. Jos ei perehdytys kiinnosta niin voi jo työsopimusta lukiessa kieltäytyä työpaikasta, et ole sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset voivat niin huonosti töissään. Ei ole aina kiinni ylemmästä johdosta sillä olen ollut töissä missä oli hyvä esimies ja muutenkin kaikki oli sujuvaa. Silti itseni lisäksi oli vain yksi työntekijä joka ei valittanut, tiuskinut tai juoruillut muista sekä naama norsun veellä JOKA PÄIVÄ. Eikä voi johtua palkastakaan, sama palkka, työajat, työtehtävät. Silti suurin osa asenneeltaan negatiivinen.
Olen todennut että mielenvikaiset ja asennevammaiset on töissä ja sympaattiset, positiiviset muista välittävät ihmiset on työttömänä. Heitä on ilmeisesti vaikea saada työpaikkoihin kun nämä ankeuttajat myrkyttää ja savustaa heidät ulos.
Mistä lie johtuu.
Kaksi pandemiaa ylitse muiden, ylipaino ja mielenterveysongelmat.
Naisvaltaisilla aloilla vaihdevuodet
In helpompi hakea uutta työtä kun otat itse loparit kuin että saat huonon työilmapiirin paikasta potkut keksityillä syillä joita sitten joutuu selittämään uutta työpaikkaa haettaessa .
Itse kun hän työpaikkaa pyrin neuvottelemaan määräaikaista pestistä noin puoli vuotta ...
Ei tartte silloin keksiä mitään perusteita lähtemiselle eikä työkkärissä tule ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset voivat niin huonosti töissään. Ei ole aina kiinni ylemmästä johdosta sillä olen ollut töissä missä oli hyvä esimies ja muutenkin kaikki oli sujuvaa. Silti itseni lisäksi oli vain yksi työntekijä joka ei valittanut, tiuskinut tai juoruillut muista sekä naama norsun veellä JOKA PÄIVÄ. Eikä voi johtua palkastakaan, sama palkka, työajat, työtehtävät. Silti suurin osa asenneeltaan negatiivinen.
Olen todennut että mielenvikaiset ja asennevammaiset on töissä ja sympaattiset, positiiviset muista välittävät ihmiset on työttömänä. Heitä on ilmeisesti vaikea saada työpaikkoihin kun nämä ankeuttajat myrkyttää ja savustaa heidät ulos.
Mistä lie johtuu.
Mt ongelmaiset ei kuulu työpaikoille myrkyttämään muita ja levittää omaa masentunutta asennetta. Ylipaino nyt ei ketään häiritse työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
In helpompi hakea uutta työtä kun otat itse loparit kuin että saat huonon työilmapiirin paikasta potkut keksityillä syillä joita sitten joutuu selittämään uutta työpaikkaa haettaessa .
Itse kun hän työpaikkaa pyrin neuvottelemaan määräaikaista pestistä noin puoli vuotta ...
Ei tartte silloin keksiä mitään perusteita lähtemiselle eikä työkkärissä tule ongelmia
Häh.Ei niitä potkuja uudessa duunissa pidä mitenkään selitellä.Yhtälailla se itse irtisanoutunut on "työtön" hakiessaan uutta duunia.
Kun menet firmaan jonka seinien sisällä istuu 3 tai 5 johtaja nimikkeellä olevaa työntekijää niin älä mene tämmöiseen työpaikkaan ..tämä on minun neuvo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh.Ei niitä potkuja uudessa duunissa pidä mitenkään selitellä.Yhtälailla se itse irtisanoutunut on "työtön" hakiessaan uutta duunia.
Kyllä minua työnantajana kiinnostaa jos on ollut hyvinkin lyhyt työsuhde varsinkin jos käy ilmi että saanut potkut tai irtisanoutunut itse.
Itse kun ole tälläisessä paskapaikassa ollut työssä ja narsististen pomojen alaisuudessa
Nii. Ei ole kyllä enää hinkua mennä enää töihin...
Mielummin vapaana vaikka on vain pienet tuet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota henkilökohtaisesti. Olen ollut jo pari vuotta loppuun palanut, enkä jaksa ryhtyä ilmaiseksi lapsenvahdiksi.
Tuota viereisen osaston työntekijät hokivat ja antoivat kesätyttöjen tuskailla itsekseen ja olivat kateellisia kun minä sain hyvät sijaiset . Itse perehdytin heti alkuun huolellisesti , neuvoin tekemään muistiinpanoja vaikka povitaskuun . Ensimmäisenä päivänä työntekijä vain seisoi ja katseli kuinka tein , toisena tehtiin yhdessä ja kolmantena minä katsoin kuinka sujuu ja sitten kas , oli hyvä kesäsijainen moneksi kesäksi .
Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin.
Mammalla on paha olla. Mamma purkaa paskaa elämäänsä ja sisintään v**tuilemalla vauvapalstalla randomeille, kun ei muutakaan osaa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua työnantajana kiinnostaa jos on ollut hyvinkin lyhyt työsuhde varsinkin jos käy ilmi että saanut potkut tai irtisanoutunut itse.
Kyllä niitä udellaan enemmän kuin mitään muuta .varsinkin jos on ollut pitkä työsuhde .
Toki vanhoille työntekijöille tehtaillaan kyllä potkuja varsinkin jos tulee uusi omistaja ja johtaja joka haluaa palkata oman organisaation alaisikseen ja poistaa firmasta häiritseväksi katsotut työntekijät . Itse sain potkut 20 vuoden tyosuhteen jälkeen hyvinkin tekaistulla ja läpinäkyvillä verukkeilla kun taloon tuli uusi johto joka palkkasi omat alaiset talon ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun ole tälläisessä paskapaikassa ollut työssä ja narsististen pomojen alaisuudessa
Nii. Ei ole kyllä enää hinkua mennä enää töihin...Mielummin vapaana vaikka on vain pienet tuet
Samoin. Kiusattiin melkein hengiltä ja ihan oikea sanamuoto, aloin miettimään silloin jo lopullista ratkaisua. Nyt en aio enää mennä töihin. Olen köyhä, mutta onnellinen ja väärinkohtelulta vapaa. Luulen että hyvä työpaikka on vaan 1% kokonaisuuksista ja en halua menettää mielenterveyttäni sitä etsiessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii. Ei ole kyllä enää hinkua mennä enää töihin...Mielummin vapaana vaikka on vain pienet tuet
Samoin. Kiusattiin melkein hengiltä ja ihan oikea sanamuoto, aloin miettimään silloin jo lopullista ratkaisua. Nyt en aio enää mennä töihin. Olen köyhä, mutta onnellinen ja väärinkohtelulta vapaa. Luulen että hyvä työpaikka on vaan 1% kokonaisuuksista ja en halua menettää mielenterveyttäni sitä etsiessä.
Mitä työkkäri on mieltä ettet hae töitä kun pelkäät ettei olekaan kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lie johtuu.
Mt ongelmaiset ei kuulu työpaikoille myrkyttämään muita ja levittää omaa masentunutta asennetta. Ylipaino nyt ei ketään häiritse työpaikalla.
Paino vaikuttaa tutkitusti siihen mielenterveyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvoisin ottamaan lopputilin ja lähtemään. Pois tuosta työpaikasta..on huonoja kokemuksia kun yrittää sinnitellä työpaikassa jossa on huono ilmapiiri .
Juuri näin, mennään sieltä missä aita on matalin ja sitten ihmetellään kun ei tahdo työttömät päästä töihin.
Eiköhän sinne töihin ole jonossa hakijoita tilalle. Vaikea taistella tommoista vastaan, tuttava yritti joutui vain pahempiin ongelmiin, tätä ei ymmärrä jos ei ole kokemusta.
Luitko yhtään mitä aiemmin on sanottu?
Kyllä, ja olen sitä mieltä että kannattaa nimenomaan irtisanoutua, eikä ottaan yhteyttä lääkäreihin tai esimieheen. Saattaa joutua semmoiseen asemaan, että jokaisesta työpäivästä tulee helvettiä, ja vapaa ajalle järjestetään jotain lääkärijuttuja tai keksitään ongelmia ja kaikki on ikävässä tilanteessa olevan syytä. Mene sieltä mistä aita on matalin tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä me olemme yhteydessä edelliseen työnantajaan ennen kuin ketään palkkaamme. Viimeksi joku sanoi, että kysy mieluummin joltain muulta niin ei ollut mitään amerikantiedettä päätellä ettei henkilöä kannata palkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota henkilökohtaisesti. Olen ollut jo pari vuotta loppuun palanut, enkä jaksa ryhtyä ilmaiseksi lapsenvahdiksi.
Tuota viereisen osaston työntekijät hokivat ja antoivat kesätyttöjen tuskailla itsekseen ja olivat kateellisia kun minä sain hyvät sijaiset . Itse perehdytin heti alkuun huolellisesti , neuvoin tekemään muistiinpanoja vaikka povitaskuun . Ensimmäisenä päivänä työntekijä vain seisoi ja katseli kuinka tein , toisena tehtiin yhdessä ja kolmantena minä katsoin kuinka sujuu ja sitten kas , oli hyvä kesäsijainen moneksi kesäksi .
Mammalla on paha olla. Mamma purkaa paskaa elämäänsä ja sisintään v**tuilemalla vauvapalstalla randomeille, kun ei muutakaan osaa.
Sivusta
Tuliko nyt kiva olo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Et tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät muita? Annoin itse ihan yhtä nolla argumentin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin, kun et muutakaan osaa?
Itse tein tuossa tilanteessa vain sen, että tein työni, ripeästi ja tehokkaasti ja tein sen sen tietotaidon mukaan, joka oli. Kun sattui virheitä ja erheitä niin totesin vain iloisesti, että mistä voi tietää kun ei kerrota? Siinä vaiheessa kun alkoi valituksia tulla esimiehen esimiehen tasolle ja siitä korkeammalle asiakkaiden taholta niin puututtiin asiaan ja totesin heille myös, että mistä sitä tietoa voi hakea kun ei tietopankkia ole olemassa ja kenelläkään ei ole aikaa kuulemma opastaa. Yllättäen alkoi tulemaan sitä ohjeistusta ja yllättäen nousi myös koko yksikkö johtotason tietoisuuteen ja asioille piti tehdä jotain. Mua ei kiinnosta vaikka saisin koko johtoportaan kiukkuiseksi tuosta tempauksesta. Pahin mitä tuollainen lafka voi mulle tehdä on potkia pihalle. Siinä sitten olen liiton rahoilla ja ei tuo mulle kovin iso uhkakuva todellakaan ole.