Mistä löytää kumppani? Mistä te onnelliset olette löytäneet?
Tinder ei ole vaihtoehto. Baareissa en jaksa käydä. Harrastuksissa ja töissä käyn, mutta ei siellä voi kun hyvällä lykyllä jonkun tavata.
Ihan se oma ihana ihminen, kumppani, jonka kanssa tehdä asioita, jakaa elämää ja viettää aikaa.
Kommentit (171)
Naapurista!!! Molemmilla koirat, niiden kanssa treffattiin usein ulkona ja siitä syntyikin RAKKAUS!!!!!
Voisko löytyä vaikka jostain harrastuspaikasta? Mitä jos kokeilisit jotain uutta, vaikka puutyökurssia tai ihan mitä vaan, mikä vähän kiinnostaa?
Oman rakkaani löysin perinteisesti baarista parikymppisenä ja 31 vuotta ollaan taivallettu yhteistä polkua.
Nauvossa kesällä -98 tuleva aviomieheni tuli juttelemaan, kun olin juuri tullut uimasta. Sillä tiellä ollaan...
En oo löytäny mistään. 20vee sinkkuna eikä löydu varmaan loppuelämä meneenäin
Kyllä mää silto sitä Tinderiä suosittelen. Siellä on paljon miehiä ja selata voi ihan kotisohvalla. Naisille tulee paljon osumia, niin niistä voi sitten valita parhaat treffikelpoiset.
Vierailija kirjoitti:
Voisko löytyä vaikka jostain harrastuspaikasta? Mitä jos kokeilisit jotain uutta, vaikka puutyökurssia tai ihan mitä vaan, mikä vähän kiinnostaa?
Tämä on sinänsä hyvä neuvo, koska yleensä aktiiviset ihmiset, jotka käyvät paikoissa ja tapaavat uusia ihmisiä, myös todennäköisemmin kohtaavat itselleen sopivan kumppaniehdokkaan. Mutta harrastuksiin kannattaa mennä siksi, että haluaa harrastaa. Jos aloittaa jonkin harrastuksen vain sillä silmällä, että sieltä voisi löytää kumppanin, voi olla että alkaa melko pian turhauttaa. Se oikea ihminen saattaa tulla harrastusryhmään vasta neljän vuoden kuluttua, ja siihen asti siellä voi olla vain varattuja, väärän ikäisiä, liikaa oman sukupuolen ihmisiä (jos heteroista siis kyse), ja kohdatakseen sen oikean täytyisi jaksaa harrastaa vaikkapa just se neljä vuotta. Ja voi olla ettei oikea ihminen tule juuri siihen harrastukseen koskaan - mutta jos harrastus on itselle mieluisa ja antoisa, se on silti mielekästä.
Mutta kuten sanoin, kannattaa tehdä asioita ja etsiä niitä kiinnostavia juttuja ihmisten ilmoilta. Kyllähän se aina lisää mahdollisuuksia tavata ihmisiä, myös sen ihmisen, jonka kanssa sitten synkkaa suhdemielessäkin.
Palstalla ei ole onnellisia naaraita joten kysyt väärästä paikasta
Ole kaunis, hoikka ja hymyileväinen, niin sulla on pian jono oven takana....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies oli niiden kaikkien joukosta juuri se jonka halusin ja treffeillä tunne vain vahvistui. En ehkä miettinyt niin kovin rationaalisesti valintaani, mutta tämä mitä koemme on nimenomaan romanttista rakkautta. Lisäksi miehellä oli ns. paketti kunnossa eli oma asunto, auto, hyvä työpaikka yms samoin kuin mullakin. Eli oltiin ja ollaan täydellinen match.
Niitä hyviä miehiä on tosiaan ollut tarjolla ainakin mulle, en sitten tiedä mistä johtuu. Ystäväni kertoo aina ettei häntä lähestytä koskaan missään.
Okei no NYT tajuan - jos täydellinen match tulee siitä, että on oma asunto, auto ja hyvä työpaikka, niin kyllähän TUOLLAISIA nyt löytyykin pilvin pimein ihan kaikkialta. Itsellä vaan hankalampi, kun minulle hyvä match tulee siitä, että ollaan samanhenkisiä ihmisiä, on jotain yhteisiä kiinnostuksenkohteita (nimenomaan niiden i
Nämä naiset jotka vaativat ettei toisella saa olla addiktioita, mielenterveysongelmia tai persoonallisuushäiriöitä, ovat osoittautuneet joka ikinen kerta itse sellaisiksi. Siksi ehkä haluavatkin välttää miehiä joilla noita on. Vaan kun se ei toimi niin. Ihminen tulee hyväksyä sellaisenaan ja sinäkin tulet helpommin ymmärretyksi, kun toisella on samanlaista taustaa. Monet noista ongelmista ovat myös ajankohtaan sidottuja, eivät välttämättä elinikäisiä.
Itse olen kärsinyt masennuksesta erotilanteissa. Vai olisiko oikeampi diagnoosi traumaperäinen stressihäiriö. Ihan kunnon ihminen olen kuitenkin ja tervepäinen. Kohtelen ihmisiä ihmisinä enkä pysty valitsemaan kehen rakastun ja kehen en.
Omistatko laajan ystäväpiirin? Jos et, niin vaikea löytää.
Omistatko sosiaalisen luonteen? Jos et, niin vaikea löytää.
Käytätkö Tinderiä tai muita vastaavia palveluaja? Et, joten on vaikea löytää
Käytkö baareissa. Et, mutta ei sen väliä. Sieltä on nykyään vaikea löytää kumppania tai edes seuraa.
Harrastukset. No, jos sattuu hyvä tuuri. Monet heistä ovat varattuja ja ne vapaatkin ovat enemmän harrastuksen takia siellä eivätkä etsimässä kumppania.
Mitäs jää jäljelle. Ehkäpä ne paikat missä käyt usein ja asiakaspalvelija/vakiasiakas sattuu olemaan vapaa jonka kanssa teillä sattuu jutut yksiin. Todella pieni mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku vielä haikailee parisuhdetta? Se on ihan hanurista oleva konsepti. Siinä on muutama kk hyvää aikaa ja sitten alkaa se vääjäämätön alamäki. Prkle kun ihmiset kaipaa jotain , mikä ei ole sen arvoista.
"Miksi joku vielä haikailee parisuhdetta?"
No niinpä. Paljon kivempaa on elää yksin ilman kosketusta, läheisyyttä tai seksiä. Tulla aina kotiin tyhjään, hiljaiseen asuntoon, jossa kukaan ei halaa tai tervehdi. Viettää pyhät ja lomat yksin. Kitua yksin viimeiset vuodet ilman kumppania tai lapsia, vain suomea puhumaton hoitaja käy välillä käymässä, katsomassa oletko jo kuollut.
Ei voi tosiaan kuin ihmetellä, miksi kukaan haluaa parisuhteen 😀 (sarkasmivaroitus)
Siis mikä kumppani? Mies joka myrkyttää sinua spermallaan vai? Ihan mistä vaan, sitähän ne kaikki miehet haluavat tehdä.
Muita vastuita ja valtuuksia ei heille elämässäsi kannata antaa. Itsekin sen jo sisäisesti tiedät, kun huomaat, ettei tällaisia luotettavia ja hyviä miehiä ole missään.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, tai vaikka kalastusta ati sexhibitionia ja only fansia! Niin on sitten yhteisiä harrastuksia miehen kanssa. Myös esim. auton rassaaminen ja moottori pyörät, sekä muut mieslapsilelut ovat hyviä yhteisiä harrastuksia miehelle ja naiselle. Naisten harrastukset, kuten kynsistudiot ja kaikki omat kiinnostuksenkohteesi, voit unohtaa ja vaihtaa ne miehen parempiin harrastuksiin, kuten siitetyksi tulemiseen ja ulostejuttuihin.
No niitähän löytyy sieltä missä on ihmisiä. Eli työpaikat, koulut, harrastukset, ystäväpiirit ja ne deittisovellukset. Itse suosin eniten kaveripiirin kautta tutustumista, mutta tiedän että ihmiset helposti loppuvat jossain vaiheessa sieltä kesken. Toisaalta ihmisiä tulee ja menee sielläkin jatkuvasti eli kannattaa kärkkyä ja järkkäillä paljon yhteistapaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä löytyi vuosi sitten. Olin juuri eronnut pitkästä suhteesta, menin tinderiin, ehdin olla siellä viikon ja chattailla muutaman miehen kanssa kun löytyi ihan täydellinen mies, jonka kanssa lähdin treffeille. Ne oli mun ekat ja vikat tindertreffit, koska nyt asutaan jo tämän miehen kanssa yhdessä ja ollaan tosi rakastuneita. Mun on aina ollut helppo löytää mies, tuntuu että niitä hyviä on joka paikassa tarjolla. En tiedä mistä johtuu, mutta mulla on yksi aivan kultainen ja ihana ystävä, joka on ollut lähes koko aikuisikänsä sinkkuna eikä miestä vaan löydy millään. Toivoisin hänellekin samaa onnea kuin itselleni.
Kaverisi on joko nirso tai jäinen.
Kommentoin sivusta:
Ei se nirsous vaikuta siihen, että lähestyvätkö miehet naista, koska miehillä ei ole mitään "röntgen katsetta" jolla näkisivät naisen pään sisään ja lukisivat hänen ajatuksensa.
Jäinen elekieli naisella toki varmasti saa miehet välttelemään häntä.
Vierailija kirjoitti:
No niitähän löytyy sieltä missä on ihmisiä. Eli työpaikat, koulut, harrastukset, ystäväpiirit ja ne deittisovellukset. Itse suosin eniten kaveripiirin kautta tutustumista, mutta tiedän että ihmiset helposti loppuvat jossain vaiheessa sieltä kesken. Toisaalta ihmisiä tulee ja menee sielläkin jatkuvasti eli kannattaa kärkkyä ja järkkäillä paljon yhteistapaamisia.
Ongelma on se, että kaikilla ei ole isoa kaveripiiriä. Se pieni kaveripiiri on käyty äkkiä läpi.
Eipä siihen oikein ole muuta vaihtoehtoa, kuin se että pitää käydä aktiivisesti paikoissa joissa tapaa paljon ihmisiä. Kannattaa myös olla sellainen persoona, että ihmiset haluavat tutustua sinuun ja tutustuttaa myös omiin kavereihinsa ja näin saada laaja kaveri/tuttavapiiri. Niin sitä sitten helpommin tapaa paljon uusia ihmisiä ja näin todennäköisesti myös jonkun romanttisesti kiinnostavan tyypin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että kaikilla ei ole isoa kaveripiiriä. Se pieni kaveripiiri on käyty äkkiä läpi.
Tiedän että se on ongelma. Sitten pitäisi vaan aktiivisesti yrittää tutustua ihmisiin.
Eron jälkeen sain facessa viestin vanhalta opiskelukaverilta, joka oli myös vastikään eronnut. Juttua riitti kirjoitellessa ja pian mies ehdotti, että käytäisiin kahvilla. Olin eron jälkeen vähän varautunut ja epävarmakin, mutta tämä mies oli jo päättänyt, että haluaa juuri minut. Hän pyysi sinnikkäästi aina vaan uusille treffeille ja niin aloimme vähitellen tutustua lähemmin ja seurustella. Nyt suhdetta on takana jo kymmenisen vuotta ja hyvin menee.
Kannattaa pitää sydän avoinna kohtaaamisille ihan tavallisessa arjessa. Ei siihen tapaamiseen niitä tindereitä tarvita.