Mistä löytää kumppani? Mistä te onnelliset olette löytäneet?
Tinder ei ole vaihtoehto. Baareissa en jaksa käydä. Harrastuksissa ja töissä käyn, mutta ei siellä voi kun hyvällä lykyllä jonkun tavata.
Ihan se oma ihana ihminen, kumppani, jonka kanssa tehdä asioita, jakaa elämää ja viettää aikaa.
Kommentit (77)
Pesutuvassa, oli jumittunut pesukoneeseen kontillaan ilman alushousuja...
Vielä 15v sitten treffipalstat toimivat.
Suunnilleen saman tyyppiset ihmiset löysivät toisensa, ja siitä se parisuhde sitten vaan varsin mutkattomasti alkoi.
Jotenkin nuo tasoteoriat ja valikoiman runsaus on sekoittanut ihmiseten päät.
Aina voi avata uuden oven, ja kaikilla paha mieli.
Ihmiset eivät käy enää ravintoloissa, eikä missään harrastuksissa tai lenkkipolulla kehenkään tutustu.
Joten en tiedä.
Kreikassa 5 vuotta sitten lomalla menin pissille vahingossa miesten puolelle . Siellä törmäsin suomalaiseen mieheen ja mentiin drinkeille. Otettiin muutamat juomat ja mentiin hänen huoneeseen panemaan . Nyt 5 vuotta yhdessä .
n37
Minäkin löysin 50- vuotiaana naisena ikäiseni miehen Tinderistä viime talvena. Olin Tinderissä kolme vuotta.
Sitkeää treffeillä käyntiä se vaati ja erittäin tiukkaa kampaa potentiaalisten miesten osalta. Etsin nimenomaan yhden naisen miestä pitkään yksiavioiseen suhteeseen. Sitten tärppäsi, mutta ei se ollut rakkautta ensi silmäyksellä vaan meillä vaan klikkasi muuten hyvin. Sama huumori ja arvot. Nyt ollaan tosi onnellisia.
Varmaan paikka jossa eniten tykkäät tutustua uusiin ihmisiin. Itselle se on online-videopelien parissa, missä siis jutellaan muille pelaamisen ohessa.
Koulun penkiltä yli 40 vuotta sitten.
Tutustuttiin yhteisten ystävien kautta 44 ja 48v iässä. Siitä se sitten lähti.
Pikkukaupungin kadulla käveli vastaan.
Ovelle tuli au pair kun menin viemään tilausta erääseen kotiosoitteeseen.
Miksi joku vielä haikailee parisuhdetta? Se on ihan hanurista oleva konsepti. Siinä on muutama kk hyvää aikaa ja sitten alkaa se vääjäämätön alamäki. Prkle kun ihmiset kaipaa jotain , mikä ei ole sen arvoista.
Mä löysin irccaamalla. Juteltiin ensin kavereina vuosia ja sitten ihastuttiin ja sitten tavattiin.
Tapasin mieheni veljeni kautta. Veljeni asui toisella paikkakunnalla ja hän tutustutti vaivihkaa minut ja työkaverinsa.
Sillain, että veljeni valitsi mulle miehen :) Todellakin pystyin luottamaan veljeni arvioon kavereistaan.
Harrastuksesta, aloitin kokonaan uudentyyppisen liikuntaharrastuksen ja siellä sattumalta vuoden oltua satuin pikkujouluissa juttusille erään toisen treenaajan kanssa. Hän oli eronnut suunilleen samaan aikaan kun itse (noin vuosi ennen suhteemme alkua) ja parin mutkan kautta päädyttiin yhteen.
Ollaan valtavan onnellisia kohta viidettä vuotta ja ei oltas ikinä muuten päädytty yhteen. Asutaan naapurikaupungeissa ja meillä on senverran ikäeroa ja eri piirit (ihan eri alalla) että ei olis voinut olla yhteisiä tuttuja tai muuten kohdattu.
Oon ikuisesti kiitollinen ja onnellinen et sen harrastuksen aloitin!
17 vuotta sitten pubissa menin hänelle juttelemaan. Vieläkin ollaan yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Deitti.netistä vuosia sitten. Näyttää edelleen olevan olemassa.
Olen kuullut hyvää myös e-kontaktista - kaverini löysi sieltä puolison noin vuosi sitten.
Onko nämä maksullisia? En haluaisi maksaa
😬