Mitä söit tänään?
No niin perinteinen mitä söit tänään ketju. Kerro mitä olet syönyt tänään. Inspiraatiota ehkä haen, sekä kiinnostaa kuinka paljon/vähän ihmiset syö.
Kommentit (31)
Aamupalaksi pääsiäisleipää (sitä joululeipää, jota myydään pääsiäisleipänä) kolme palaa ja keittokinkkua teen kanssa (mustaa teetä ja puna-apilan kukkaa). Ennen lounasta söin pari munkkirinkilää - itseleivottuja ja aika pieniä. Oli palaveri tiedossa juuri "mun" lounasaikaan. Lounaaksi söin täysjyvänuudeleita (Cittarin poistomyynnistä euron/paketti, paketissa neljä nuudelimyttyä), parsakaalia, leikkopapuja ja "jotain levää", kun en jaksa nyt nousta katsomaan, misotahnaa, chiliä ja valkosipulia mausteena. Jälkiruuaksi munkkirinkilä (niitä on vieläkin jäljellä, tein ison taikinan ja tosiaan ovat pieniä).
Lasten tultua koulusta tein toivomusten mukaan spagettia, kotletteja ja kananugetteja, ja kerrankin kurkkua niin paljon kuin kukin halusi! Itse söin vain yhden kotletin ja pienen nykerön spagettia ja kurkkua - no ei kai oo nälkä, jos on koko päivän syönyt munkkeja...
Mulla olis nyt nälkä, mutta jostain syystä ei tee mieli ainakaan munkkirinkilää ;-)
Mutta pitääpä ottaa huomiseksi leipää sulamaan pakastimesta, sain tänään vihdoin syötyä sen pääsiäisleivän pois!
Munakasta, kantarellikeittoa + ruisleipää, munkkirinkilä, kahvia, lohikiusausta, hedelmiä.
Siis mitä söin eilen. Täytetyn sämpylän, kahvia, keittoa, leipää ja leikkelettä, N. 20 sipsiä (jääneet vapusta) sekä yhden crunchyn. Vähän epäterveellistäkin, mutta ei voi mitään. Ai niin ja siemennäkkäri ja juustoa.
Eilen aamiaiseksi pieni juustoleipä ja pari lusikallista turkkilaista jugurttia. Kahvia
Lounas perunamunakas (2 munaa) ja fetasalaattia
Päivällinen graavi- ja savulohta n 150g, uusia perunoita, jugurttikastiketta ja saaristolaisleipää. Jälkkäriksi n desi jäätelöä.
Illall itsetehtyä persikkakompottia ja pari ludikallista turkkilaista jugurttia
Vierailija kirjoitti:
Ketä tuntematonta kiinnostaa minun syömiset.... Huoohhh.
Tää on keskustelupalsta ja kaikesta saa keskustella. Sitäpaitsi aika kiva ja harmiton keskustelunaihe. Hyvä ap🥳
3 ruisnappia ilman päällisiä
puolikas kananmuna
proteiinirahka
3 rkl turkkilaista jogurttia ja banaani
3 suolakeksiä +kourallinen viinirypäleitä
1l vettä, 0,5l karpalomehua, 3 mukia vihreää teetä sekä aamulla muki kahvia
Nuo eiliseltä, tänään voisi tehdä lämpimän ruoan.
Olin eilen ollut syömättä noin 24h kunnes töiden jälkeen tein usein syömäni kulhoruoan: vihersalaattia, kurkkua, keitettyä tomaattia, fetajuustoa ja mustapapuja, avokadoa.
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen ollut syömättä noin 24h kunnes töiden jälkeen tein usein syömäni kulhoruoan: vihersalaattia, kurkkua, keitettyä tomaattia, fetajuustoa ja mustapapuja, avokadoa.
sori, keitettyä kananmunaa :)
Mustikoita ja kuohukermaa
Broilerikastiketta ja parsakaalta
Rasvaisen viilin
Proteiinirahkan
Suolapählkinöitä
Suolapähkinöitä tuli syötyä vähän liikaa ja tuo rahkakin oli turha. Laihdutan.