Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen sisustus kotonasi on?

Vierailija
02.05.2023 |

Oletko tehnyt (tai haluaisitko tehdä) tällaisen suunnitellun sisustuksen, missä ehkä koko kotiin (tai vaikka vain tiettyyn huoneeseen valitut huonekalut, koditekstiilit, värit yms. ovat tarkkaan harkittuja yhteensopivaksi.

Vai onko kotisi täynnä elämän eri ajoilta kertyneitä -varmaan joidenkin mielestä täysin yhteensopimattomia- huonekaluja ja muita sisustustavaroita, jotka ovat kuitenkin itsellesi niitä, mitkä antavat kodillesi juuri sellaisen ilmeen, kuin haluatkin.

Tai onko sisustus kotonasi kenties jotain aivan muuta kuin yllämainitut esimerkit

Ja noin ylipäänsä, näyttääkö kotonasi sellaiselta kuin haluaisitkin, ja jos ei näytä, niin miten kuvailisit miltä haluaisit kotonasi näyttävän?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset seinät ja tammiparketit. Beesit paperinarumatot ja ikkunoissa pelkät sälekaihtimet. Huonekalut mustaa nahkaa. Yksinkertaista ja minimalistista. Viherkasveissa on väriä ihan tarpeeksi.

Vierailija
2/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotini näyttää juuri siltä kuin haluan, se on sisustettu sukuni antiikkihuonekaluilla ja sopivasti muuta. Kaikki on vanhaa talonpoikaisantiikkia, näillä mennään hamaan loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat kiva. Minulle sopiva. En viitsi enempää turhan lorikoida.

Vierailija
4/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikäs ja hieman hassu😊

Meillä ei pönötä omat eikä vieraat.

Vierailija
5/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekä uutta että vanhaa. Vanha kaksikerroksinen hirsitalo. Pintaremonttia tehty väliin huone kerrallaan. Tunnelma on aika erilainen eri huoneissa.

Vierailija
6/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sopii, että teet meille mummolan, kunhan ei ulotu mun huoneeseen" sanoi lapseni reilun 10 vuotta sitten.

Nyt pari vuotta sitten halusi yhden lipaston, minkä omistamisesta mua moitti ja sanoi, että " mun sisustusmaku on tullut paljonkin lähemmäksi sun tyylistä"

Vierailija
7/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustus on suureksi osaksi nuorempana ja köyhempänä hankittua eli halpaa. "Harmittavan" kestäviä nuo Ikean ja muiden halpisliikkeiden kalusteet silti ovat. Tekisi mieli uusia montaakin kalustetta, mutta luonto ei anna periksi ostaa uutta toimivan tilalle. Samasta värimaailmasta olen kuitenkin aina tykännyt eli mustaa ja puuta (tai sen väristä) on paljon. Eli jokseenkin harmooninen kokonaisuus, mutta ei tyyliltään sitä, mitä haluaisin.

Vierailija
8/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skandinaavinen shabby chic.

Tykkään. Viihdyn.

Olen onnellinen kun voin nukkumaan mennessäni katsella kauniita hennon vaaleanpunaisia ruusuverhoja ja laittaa pääni vanhan roosan väriselle tyynyliinalle.

Vierailija
9/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi