Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perui treffit ja kertoi että hänellä on toinen nainen

Vierailija
02.05.2023 |

Mitä tähän pitäisi vastata. Olen surullinen vaikutti hyvälle miehelle

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän laiskin provo.

Ei ole provo,olen itkenyt koko illan.

Miksi ihmeessä itket yhden miehen perään? Seuraava vaan pakasta ja jatkat elämää.

Vierailija
62/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin deittailin monen miehen kanssa samaan aikaan, kun se oikea löytyi ja mentiin seuraavalle levelille, niin ilmoitin muille että deittailut loppuu. Osan kanssa oli loppunut jo ensitapaamisen jälkeen. 😀

Mitä pahaa tässä on? Oltiin löydetty toisemme deittiapin kautta, joten en odottanut mieheltäkään sitä, että tapailee ainoastaan minua.

Mutta harmittaahan se, että tulee paha mieli jos itseä kiinnostava tyyppi sanoo että ei kiitos.

Miten pitkään jatkoit monen miehen deittailua yhtä aikaa? Jos kuukausikaupalla joku tapailisi minua niin kyllä minä jo olettaisin että tässä ollaan yhdessä.

Itsellä homma menee niin että tapaan miehen ja jo ensimmäisellä kerralla tiedän voisinko kuvitella hänet kumppaniksi vai en. En voi ymmärtää että joku tapailee kumppaniehdokkaita että tuo minua kiinnostaa ja tuo ja tuo ja tuo ja tuo, kukahan näistä olisi paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän laiskin provo.

Miksi ihmeessä itket yhden miehen perään? Seuraava vaan pakasta ja jatkat elämää.

Minulla on vain yksi mies kerrallaan.

Vierailija
64/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun pääsit eroon tuollaisesta.

Ehkä, mutta ajattelen että hyvät miehet menee nopeasti.

Ja parhaat eivät edes deittaile. (Olkaa hyvä, kiekko lapaan)

Vierailija
65/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin deittailin monen miehen kanssa samaan aikaan, kun se oikea löytyi ja mentiin seuraavalle levelille, niin ilmoitin muille että deittailut loppuu. Osan kanssa oli loppunut jo ensitapaamisen jälkeen. 😀

Mitä pahaa tässä on? Oltiin löydetty toisemme deittiapin kautta, joten en odottanut mieheltäkään sitä, että tapailee ainoastaan minua.

Mutta harmittaahan se, että tulee paha mieli jos itseä kiinnostava tyyppi sanoo että ei kiitos.

Miten pitkään jatkoit monen miehen deittailua yhtä aikaa? Jos kuukausikaupalla joku tapailisi minua niin kyllä minä jo olettaisin että tässä ollaan yhdessä.

Itsellä homma menee niin että tapaan miehen ja jo ensimmäisellä kerralla tiedän voisinko kuvitella hänet kumppaniksi vai en. En voi ymmärtää että joku tapailee kumppaniehdokkaita että tuo minua kiinnostaa ja tuo ja tuo ja tuo ja tuo, kukahan näistä olisi paras.

Sama täällä. Vaikuttaa siltä että jotkut miehet valitsevat kumppania oikeasti samaan tapaan kuin autoa. Mitään tunnetta ei synny kehenkään, valitaan vaan se jolla on parhaat speksit.

Mä en koskaan ole jatkanut yksiä treffejä pidemmälle, jos mies ei ole herättänyt mitään tunteita ja muiden katseleminen on kiinnostanut edelleen. Ja jos on herättänyt, ei mua silloin edes kiinnosta käydä muita vaihtoehtoja läpi, niitä ei ole enää mulle olemassa.

Vierailija
66/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Vaikuttaa siltä että jotkut miehet valitsevat kumppania oikeasti samaan tapaan kuin autoa. Mitään tunnetta ei synny kehenkään, valitaan vaan se jolla on parhaat speksit.

Mä en koskaan ole jatkanut yksiä treffejä pidemmälle, jos mies ei ole herättänyt mitään tunteita ja muiden katseleminen on kiinnostanut edelleen. Ja jos on herättänyt, ei mua silloin edes kiinnosta käydä muita vaihtoehtoja läpi, niitä ei ole enää mulle olemassa.

Nehän just valitsee! Mies luonnollisesti haluaa koeajaa varapiikoja varmuuden varalta. Tähän on annettava täydellinen siunaus.

Vierailija
67/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutti hyvälle miehelle. Vaikutti, ei ollut. Next!

Ai mitenniin ei ollut?

Vierailija
68/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän just valitsee! Mies luonnollisesti haluaa koeajaa varapiikoja varmuuden varalta. Tähän on annettava täydellinen siunaus.

Oksettavaa.

Vierailija
69/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan silloin 1-2 kuukautta, en tehnyt viikoittaisia tai säännöllisiä tapaamisia, sillä olin vuorotöissä. Treffejä siis klo 9.00 ei sovittu.

Ja kyllä tehtiin toisillemme ihan selväksi se, että nyt ollaan yhdessä, kumpikin poisti profiilinsa apista ja alettiin olemaan yhdessä. Käytettiin myös ihan sanoja, niin ei tarvinnut toisen olettaa mitään, että ollaanko yhdessä vai ei.

En myöskään etsinyt pelkästään vakavaa parisuhdetta, vaan kaikenlaista, esim. panoseuraakin, senkin sai selville omista tiedoista.

Vierailija
70/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, minulle käy jokaisen naisen kanssa näin.

Vierailija
71/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle se ensitreffit alttarilla voisi toimia hyvin. Kun odotat heti, että muutaman illan deittikumppani on se sun puoliso.

Kimppaan tätä.

Vierailija
72/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle se ensitreffit alttarilla voisi toimia hyvin. Kun odotat heti, että muutaman illan deittikumppani on se sun puoliso.

Kimppaan tätä.

Se sopii ihmiselle joka tykkää sokkotreffeistä eikä kumppanin ulkonäöllä tai millään mullakaan ole mitään väliä.

Ap tuskin on tuota miestä löytänyt sokkona.

Vierailija
73/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa oli sen verran hyvä, että (vähintään) kahdelle naiselle on samaan aikaankin kelvannut. Vähemmistössä tuollaiset on.

Vierailija
74/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän laiskin provo.

Minulla on vain yksi mies kerrallaan.

Asetat kuitenkin miehet jonoon ja päätät ketä tapailet ensin? Jos homma ei pelaa, niin seuraava mato koukkuun? Heität siis jonosta 1 miehen pois ja 2 mies seuraavaksi tapailuun. Valitsethan itsekin sen parhaan itsellesi.

Vierailija
75/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä yhtään, mikä tässä oli vikana. Itsekin tapailin kahta miestä samaan aikaan. Toista olin tapaillut jo pari kertaa ja olin epävarma, kannattaako jatkaa, kun ei ollut vielä kolahtanut. Tyyppi oli kuitenkin oikein mukava ja hyvää seuraa joten ajattelin, että ehkä se kiinnostukseni siitä herää. Sitten satuin juhlissa tapaamaan toisen miehen ja hänen kanssaan kolahti, mutta en heti ensitapaamisen jälkeen peruuttanut jo sovittuja treffejä toisen kanssa, kun enhän voinut tietää tästä uudemmasta miehestä vielä oikein mitään. Vasta kun olin uuden kanssa tavannut toisilla treffeillä ja olin selvästi ihastunut, niin ilmoitin toiselle lopettavani treffailun. Olisiko sitten pitänyt varmuuden vuoksi lopettaa jo etuajassa, ennen kuin tiesin, tuleeko jutusta toisen kanssa mitään?

Vierailija
76/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa oli sen verran hyvä, että (vähintään) kahdelle naiselle on samaan aikaankin kelvannut. Vähemmistössä tuollaiset on.

Jos mies deittailee yhtä kerrallaan niin teetkö johtopäätöksen, että on niin huono ettei ole muille kuin yhdelle kelvannut?

Tietyntyyppiset ihmiset tarttuvat kaikkiin mahdollisuuksiin mitä eteen tulee, enkä sanoisi että tämä on mitenkään positiivinen ominaisuus.

Vierailija
77/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan se kamalalta, jos itse on ollut vakavissaan liikkeellä ja jo ihastunutkin. Hyvä kuitenkin että ilmoitti. Huonompi mies olisi käyttänyt ihastustasi hyväkseen ja käyttänyt sua viihdykkeenä ja salannut sen että ei ole vakavissaan.

Vierailija
78/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman neuvo, ihastuit mielikuvaan ja se on usein väärä. Ehkä ei olisi ollutkaan oikea sinulle. Unohda, löydät oikeamman. Et ole yhden miehen kipeä.

Jos ottaa uudestaan yhteyttä kun ei onnistu naisen kanssa niin älä vastaa. Silloin on mies, jolle naiset pelinappuloita.

Unohdat hänet äkkiä, kesä vastassa ja maailma miehiä täynnä.

Vierailija
79/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä yhtään, mikä tässä oli vikana. Itsekin tapailin kahta miestä samaan aikaan. Toista olin tapaillut jo pari kertaa ja olin epävarma, kannattaako jatkaa, kun ei ollut vielä kolahtanut. Tyyppi oli kuitenkin oikein mukava ja hyvää seuraa joten ajattelin, että ehkä se kiinnostukseni siitä herää. Sitten satuin juhlissa tapaamaan toisen miehen ja hänen kanssaan kolahti, mutta en heti ensitapaamisen jälkeen peruuttanut jo sovittuja treffejä toisen kanssa, kun enhän voinut tietää tästä uudemmasta miehestä vielä oikein mitään. Vasta kun olin uuden kanssa tavannut toisilla treffeillä ja olin selvästi ihastunut, niin ilmoitin toiselle lopettavani treffailun. Olisiko sitten pitänyt varmuuden vuoksi lopettaa jo etuajassa, ennen kuin tiesin, tuleeko jutusta toisen kanssa mitään?

Ei saakeli että ihmiset on epätoivoisia.

Vierailija
80/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama viisas mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies2023 kirjoitti:

>Mitä tähän pitäisi vastata.

Miten olisi: Kiitos, kun ilmoitit. Kaikkea hyvää sinulle! 

EIkä vaan: kiitos rehellisyydestäsi, olisi kuitenkin ollut vielä rehellisempää tietää aikaisemmin että sinulla on muita naisia niin en olisi käyttänyt aikaani ja energiaani siihen että kuvittelin että tästä olisi voinut tulla jotain.

Tutustumisvaiheessa ihmisellä voi ja saa olla monta vaihtoehtoa. Käymällä treffeillä tiedetään onko tyyppi sopiva puolisoksi. 

Tuleeko muuten katsottua Maajussille Morsian ohjelmaa? Mee katoon. Viisastut. 

No minä en halua miestä jolla on monta vaihtoehtoa. Itsellänikin on kerrallaan vain yksi josta otan selvää onko sopiva kumppaniksi, jos ei ole niin vasta sitten siirryn seuraavaan kun ollaan pantu tutustuminen katki edellisen kanssa, jos nyt sellainen tilanne sattuisi että olisi peräkkäin 2 mahdollista tutustumista miehiin. Tosielämässä en mitenkään törmään niin moneen kiinnostavaan mieheen että olisi tapailujaksoja peräkkäin saati yhtäaikaa käynnissä. Törmään kiinnostaviin miehiin harvemmin kuin kerran vuodessa.

En katso televisiota enkä varsinkaan tuollaisia ohjelmia. Hyi. Oikeastiko ihmiset kuvittelee olevansa oman elämänsä tositv-tähtiä, ollaan kuin tositv:ssä jossa prinssillä on 10 vaihtoehtoa joista testaa kuka pääsee jatkoon? Huh.

Minä taas nimenomaan valitsin miehen, joka kaikista tarjolla olevista vaihtoehdoista halusi valita juuri minut kuten itsekin valitsin hänet yli muiden. Kuka haluaa olla se, joka tyytyy siihen, mikä ei kellekään muulle kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi