Työpaikkaromanssin näkyminen
Kuinka helposti työpaikalla työkaverit huomaa jos kahdella työntekijällä on sutinaa? Entäs jos työkaveri on ihastunut toiseen?
Kertokaa kokemuksia! Olen ihan hukassa kun pelkään miltä näytämme työkavereillemme (vaikka nyt suhteessa emme olekkaan virallisesti)
Kommentit (33)
Ehkä riippuu vähän työtehtävistä ja kuinka tiiviisti siellä ollaan. Mä säädin työkaverin kanssa (oltiin myyjinä päivittäistavarakaupassa) ja kukaan ei huomannut mitään. Oltiin ihan ku ei oltaiskaan. :D
Mä oon sutinoinut monien kanssa töissä, välillä parinkin kanssa päällekkäin. Jälkikäteen muut ovat olleet yllättyneet, kun olen jossain asiasta maininnut. Nytkin on sutinaa oman tiimin sisällä.
Vaikea olla huomaamattakaan jos joka kahvitauolla ja ruokiksellla "sattumalta samaan aikaan" osutaan siivouskomeroon jotain luutua tai paperirullaa haeskelemaan. 😁
Nonii eli ei siihen paljoa tarvii, että huhut lähtee kiertää. Me ollaan töissä aika läheisesti.
Yleensä kahvitauot vietetään yhdessä, mutta silloinkin usein muita lähettyvillä. Vähän jopa ihmettelen että vielä en oo kuullu yhtäkään huhua.
Toisaalta meidän työpaikalla pariskuntia on useampi, joten siihen on ehkä totuttu.
Ap
Ei näkynyt mitenkään. Kaksi vuotta olin ihastunut. Sitten lähennyimme ja alkoi suhde. Vuosi yhdessä työpaikalla. Sitten mies lähti pois töistä ja kerroimme.
Välttelin miestä jo ihastumisen aikana ja varsinkin, kun suhde alkoi. Oli kamalaa😂
Vierailija kirjoitti:
Ei näkynyt mitenkään. Kaksi vuotta olin ihastunut. Sitten lähennyimme ja alkoi suhde. Vuosi yhdessä työpaikalla. Sitten mies lähti pois töistä ja kerroimme.
Välttelin miestä jo ihastumisen aikana ja varsinkin, kun suhde alkoi. Oli kamalaa😂
Minä en kyl ikin oo ymmärtäny miten tää töissä lähentyminen tapahtuu?
Ei se vaatinut kuin yhden hymiön väärässä paikassa.
Kyllä aikanaan kaikki huomasi kun kiehnäsivät päät yhdessä ja tissiäkin vähän koitettiin.
Meillä on töissä yksi pariskunta eikä heistä huomannut alussa, eikä nytkään vuosien päästä, että he ovat yhdessä. He osaavat käyttäytyä fiksusti, kuten töissä kuuluu.
Mä en ole koskaan huomannut. Kolme paria tiedän muodostuneen, mutta kaikista niistä joku on mulle kertonut, että toi ja toi seurustelee. Olen aina ollut yllättynyt. Itse en ole huomannut mitään erikoista. Toisaalta mä oon töissä tekemässä töitä enkä pohtimassa kenellä on sutinaa kenenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ihastunut ja vapaa-ajalla sitten nähtiin bileissä ja vaihdettiin muutamat viesti ja sitten niissä viesteissä tuli ilmi ihastuminen. Siitä lähti.
(Avio)erotilastoissa näkyy ainakin.
Nimimerkki "kokemusta on"
Turha luulla, ettei näy. Kiusallinen tilanne muille, varsinkin, jos ihastuneilla on omat perheet. Ei viitti puhua, eikä ottaa asiaa esille heidän kuullen.
Mä huomaan heti. Ihan heti. Enkä ole tyyppiä joka menee huomauttelemaan tai kyselemään, oon muutenkin hiljaisempi ja huomioin ihmisiä, annan muille tilaa. Mä vaan tiedän heti jos kahdella ihmisellä on vipinää ja tunteita. Sen näkee kehon kielestä ihan välittömästi.
Voi johtua lapsuudenkodista kun oon joutunut tulkitsemaan epävakaan ja räjähdysherkän äitini mielialoja pienestä lapsesta asti.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan huomannut. Kolme paria tiedän muodostuneen, mutta kaikista niistä joku on mulle kertonut, että toi ja toi seurustelee. Olen aina ollut yllättynyt. Itse en ole huomannut mitään erikoista. Toisaalta mä oon töissä tekemässä töitä enkä pohtimassa kenellä on sutinaa kenenkin kanssa.
Eikä mun tarvi pohtia, mä vaan lapsuudestani ja taustastani johtuen olen tottunut tarkkailemaan ja ns kävelemään lasinsiruilla ikäni. Sen vaan aistii ja tuntee, jos tunnelma muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Nonii eli ei siihen paljoa tarvii, että huhut lähtee kiertää. Me ollaan töissä aika läheisesti.
Yleensä kahvitauot vietetään yhdessä, mutta silloinkin usein muita lähettyvillä. Vähän jopa ihmettelen että vielä en oo kuullu yhtäkään huhua.
Toisaalta meidän työpaikalla pariskuntia on useampi, joten siihen on ehkä totuttu.Ap
Ei kaikki halua näistä puhua vaikka huomaisivatkin. Ei kaikkia kiinnosta. 😄
No ei sitä sutinaa näe, ellei näe. Sen näkee että kaksi tykkäävät toisistaan. Ihmiset ajattelee ettei se näy, mutta se näkyy. Toisaalta onko se väärin tykätä? Väärinhän tehdään vasta sitten kun mennään tuosta askel pidemmälle ja aletaan rikkomaan perheitä. Tykkääminen on lopulta vain kiva asia. Kiva että ihmiset tykkää toisistaan. Mutta eri asia on alkaa panemaan kopiokoneella. Se rikkoo paitsi kopiokoneen, myös kaksi perhettä ja ehkä sitä työyhteisöä.
Kai se on ihan tapauskohtaista, mutta ei meitä ainakaan tunnuttu pahemmin huomaavan. Liki neljän vuoden seurustelun jälkeen päätettiin mennä naimisiin ja pyydettiin hääpäivää vapaaksi. Työkaverit vaan naureskeli kuinka satutaankin menemään samana päivänä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet herää arjessa ja sitten on ne pikkujoulut tms. Vähän alkoholia ja tanssilattialle. Siinä se sitten on. Kun molemminpuolisesti mutta olevinaan salaa ihastuneet pääsevät koskettamaan toisiaan ekaa kertaa, tunteet ovat yhtäkkiä ilmiselvät kummallekin.
Meillä näki heti. Oltiin aivan varmoja ettei kukaan tiedä mitään, juteltiin täysin asiallisesti eikä mitään tunteiden näyttämistä ollut työpaikalla. Silti muut arvasi ja alkoi armoton vttuilu. Jostain asiallisesta keskustelustakin oli huomattu joku sekunnin rakastunut katse ja huhumylly oli valmis.