Mies perui treffit ja kertoi että hänellä on toinen nainen
Mitä tähän pitäisi vastata. Olen surullinen vaikutti hyvälle miehelle
Kommentit (113)
Parempi, että reilusti peru treffit ja kerto löytäneensä mieluisan kuin että olisi jäänyt pyörittelemään kahta yhtä aikaa tai vain ghostannut.
Se, että joku vaikuttaa alussa hyvältä tyypiltä (mies tai nainen) ei valitettavasti ole mikään tae, että he todella ovat sitä.
Ymmärrettävästi tuntuu pahalta nyt ja saakin tuntua, mutta jonain päivänä et enää edes muistakaan ko. tyyppiä.
Ehkäpä olet silloin löytänyt vielä paremman, joka on oikeasti sitä, miltä vaikuttaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä yhtään, mikä tässä oli vikana. Itsekin tapailin kahta miestä samaan aikaan. Toista olin tapaillut jo pari kertaa ja olin epävarma, kannattaako jatkaa, kun ei ollut vielä kolahtanut. Tyyppi oli kuitenkin oikein mukava ja hyvää seuraa joten ajattelin, että ehkä se kiinnostukseni siitä herää. Sitten satuin juhlissa tapaamaan toisen miehen ja hänen kanssaan kolahti, mutta en heti ensitapaamisen jälkeen peruuttanut jo sovittuja treffejä toisen kanssa, kun enhän voinut tietää tästä uudemmasta miehestä vielä oikein mitään. Vasta kun olin uuden kanssa tavannut toisilla treffeillä ja olin selvästi ihastunut, niin ilmoitin toiselle lopettavani treffailun. Olisiko sitten pitänyt varmuuden vuoksi lopettaa jo etuajassa, ennen kuin tiesin, tuleeko jutusta toisen kanssa mitään?
Eli pidit toista varalla. Ei ole reilua tuollainen, tapaillaan ihan ok-tyyppiä kun parempaakaan ole saatavilla ja sitten kun on niin heitetään kuin rukkanen mäkeen.
Ei näissä ilmeisesti voi oikein toimia. Jos odottaa kipinöitä ja ihastumista jo ensitreffeillä, sekin tuomitaan - ja sitten tuomitaan sekin, jos antaa mahdollisuuden sellaiselle, joka vaikuttaa hyvältä, mutta kipinät eivät silti lentele. Miten sitten oikein pitäisi tehdä?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä yhtään, mikä tässä oli vikana. Itsekin tapailin kahta miestä samaan aikaan. Toista olin tapaillut jo pari kertaa ja olin epävarma, kannattaako jatkaa, kun ei ollut vielä kolahtanut. Tyyppi oli kuitenkin oikein mukava ja hyvää seuraa joten ajattelin, että ehkä se kiinnostukseni siitä herää. Sitten satuin juhlissa tapaamaan toisen miehen ja hänen kanssaan kolahti, mutta en heti ensitapaamisen jälkeen peruuttanut jo sovittuja treffejä toisen kanssa, kun enhän voinut tietää tästä uudemmasta miehestä vielä oikein mitään. Vasta kun olin uuden kanssa tavannut toisilla treffeillä ja olin selvästi ihastunut, niin ilmoitin toiselle lopettavani treffailun. Olisiko sitten pitänyt varmuuden vuoksi lopettaa jo etuajassa, ennen kuin tiesin, tuleeko jutusta toisen kanssa mitään?
Ei saakeli että ihmiset on epätoivoisia.
Toisaalta just noinhan usein neuvotaan toimimaan. - eri
Vierailija kirjoitti:
Parempi, että reilusti peru treffit ja kerto löytäneensä mieluisan kuin että olisi jäänyt pyörittelemään kahta yhtä aikaa tai vain ghostannut.
Se, että joku vaikuttaa alussa hyvältä tyypiltä (mies tai nainen) ei valitettavasti ole mikään tae, että he todella ovat sitä.
Ymmärrettävästi tuntuu pahalta nyt ja saakin tuntua, mutta jonain päivänä et enää edes muistakaan ko. tyyppiä.
Ehkäpä olet silloin löytänyt vielä paremman, joka on oikeasti sitä, miltä vaikuttaakin.
Samaa mieltä. Tämä mieshän hoiti tilanteen aika mallikkaasti.
Valtaosa nykypäivän miehistä ja naisista olisi vain ghostannut toisen tuossa tilanteessa.
Vastaa että kiitos kun kerroit ja toivota kaikkea hyvää tästä eteenpäin.
Jos kertoi viestillä, niin voit vielä lisätä että olisit arvostanut, jos olisi kertonut kasvotusten tai edes soittanut ja kertonut.
Sen enempää ei kannata alkaa avautua, vaikka sisällä kiehuisi tai vaikka sydän vuotaisi verta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa päätä saa käyttää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan neuvonut, enkä tule neuvomaan. Eikä varmasti kukaan muukaan, joka on joskus ollut se "ihan kiva", jota roikotetaan mukana paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin deittailin monen miehen kanssa samaan aikaan, kun se oikea löytyi ja mentiin seuraavalle levelille, niin ilmoitin muille että deittailut loppuu. Osan kanssa oli loppunut jo ensitapaamisen jälkeen. 😀
Mitä pahaa tässä on? Oltiin löydetty toisemme deittiapin kautta, joten en odottanut mieheltäkään sitä, että tapailee ainoastaan minua.
Mutta harmittaahan se, että tulee paha mieli jos itseä kiinnostava tyyppi sanoo että ei kiitos.
Miten pitkään jatkoit monen miehen deittailua yhtä aikaa? Jos kuukausikaupalla joku tapailisi minua niin kyllä minä jo olettaisin että tässä ollaan yhdessä.
Itsellä homma menee niin että tapaan miehen ja jo ensimmäisellä kerralla tiedän voisinko kuvitella hänet kumppaniksi vai en. En voi ymmärtää että joku tapailee kumppaniehdokkaita että tuo minua kiinnostaa ja tuo ja tuo ja tuo ja tuo, kukahan näistä olisi paras.
Mietihän vähän sanojasi joku tapailisi minua niin kyllä minä jo olettaisin että tässä ollaan yhdessä. Oletat omassa mielessäsi, että seurustelette? Luoja, PUHUKAA TUNTEISTANNE!
Oli sentään selkärankaa sanoa asiat suoraan eikä vaan ajan hengen mukaisesti ghostata.
Se mies oli kai komea ja pitkä. Sellaiset miehet saa toisia naisia helposti.
Vierailija kirjoitti:
Mies on tapaillut useampaa yhtä aikaa ja teki näitten joukosta nyt valintansa. Jos sinulle sopii, voit toki itsekin toimia näin, mutta tilannetta ei kannata salailla, ainakaan kysyttäessä.
Toisille sopii, toisille ei. Mielestäni ei jätä tilaa aidolle tunneyhteydelle ja ihastumiselle, kun kaikille olisi kuitenkin reiluinta antaa samanlainen mahdollisuus puhtaalta pöydältä, joten siinä tavallaan torpedoi helposti oman orastavan ihastumisensa.
Tämä. Parempi että pääsit nyt jo eroon tuollaisesta tyypistä. Siinä ei ollut mitään hyvää. Miten edes tutustuu ihmiseen oikeasti ja aidosti jos samaan aikaan tutustelee muiden kanssa. Ei mitenkään. Sitten valitaan vaan joku, ja parin vuoden päästä homma uusiksi kun ei mennytkään nappiin valinta.
Tavis 47 kirjoitti:
Se mies oli kai komea ja pitkä. Sellaiset miehet saa toisia naisia helposti.
Niin oli ja lihaksikas myös. Taitava keskustelemaan. Ap
Näköjään pitää kysyä että onkos muita naisia kierroksessa. Jos on niin jatkakoon heidän kanssaan ilman minua. Ei ole minun tyyppiä. Haen vakaampaa miestä.