Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liekinheitin

Vierailija
23.01.2026 |

Pete Parkkonen - Linda Lampenius

Pete onnistuu AINA. Biisi on oikeesti hyvä, en tiedä miten toimii lavalla kun video viedään veks. Itse pidän kyllä !

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat eivät vain sovi mahtipontiseen säveleen. Jostain kiimasta ou dieör loord.

Vierailija
2/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete vaan ei ole urallaan onnistunut tekemään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floppi.

Vierailija
4/44 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Sanat ovat ehkä viisuhistorian huonoimmat ja mauttomimmat. Petellä selvästi yhtä tuskaa yrittää sovittaa niitä yhteen nopeasti vinkuvan viulun kanssa. Vaikka tässä on tavoiteltu kuuta taivaalta, niin esitys hiipuu ja jää todella kaipaamaan sadetta aavikolle. Jos tarkoitus olisi voittaa, pitäisi keskittyä myös sovittamaan sanat sävellyksen ja solistin äänen kanssa yhteen. Sanat ovat tekoja ja parhaimmillaan kaunista taidetta. Tässä ne kuulostavat siltä kuin ne olisi tehty kaatokännissä tunkkaisessa kapakassa krapulan jo kolkutellessa takaraivossa.     

Vierailija
5/44 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua haittaa päälle liimattu viulunvingutus. Pete olisi voinut hoitaa tämän ilman Lindaa tekoviululla aivan yhtä hyvin. Petessä on energiaa.

Vierailija
6/44 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minua haittaa päälle liimattu viulunvingutus. Pete olisi voinut hoitaa tämän ilman Lindaa tekoviululla aivan yhtä hyvin. Petessä on energiaa.

No eipä tuo viulu haittaa - oli se ehjä tai liimattu, kun se taustalta tulee kuitenkin ja Lindan tehtävä on heilua taustalla ylväänä jääkuningattarena. Petehän siinä on liekeissä. Toivottavasti karisma ja energia riittää tällä kertaa viisumenestykseen hieman kyhätystä sanoituksesta ja epävireisestä viulunsoitosta huolimatta - ehkä se onnistuisi paremmin katolla.

Vierailija
7/44 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina nähdään, toimiiko livenä. Jos toimii, aion äänestää vaikka ottaakin päähän Israelin per...se...eily kisojen kanssa. On vähän kuin unkari, jota ei saa pois potkittua häiritsemästä. Pilaavat vaan kivat viisut.

Vierailija
8/44 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä hehkutetaan tosi paljon, mä en ymmärrä tätä hypeä, oon varmaa jotenkin outo sit <_<

Vierailija
9/44 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda luulee olevansa kovinkin kuuma. Ei ole. 

Ei tule tämä laskelmoitu biisi menestymään.

Vierailija
10/44 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upee ja ihana biisi ja voimakaksikko. Tänään ostin juomaa ja sipsulia, katsomo on valmiina.🎻🔥🔥🔥💕💪

Vierailija
11/44 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävä esitys, huono biisi.

Vierailija
12/44 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma voitto tälle, hiukan tylsä skaba tulee huomenna. Mutta katson silti.

Vierailija
13/44 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete ei taida itse sovitella mitään, ei ole eläessään yhtään biisiä tehnyt. Poika on pelkkä tuote.

Vierailija
15/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Sanat ovat ehkä viisuhistorian huonoimmat ja mauttomimmat. Petellä selvästi yhtä tuskaa yrittää sovittaa niitä yhteen nopeasti vinkuvan viulun kanssa. Vaikka tässä on tavoiteltu kuuta taivaalta, niin esitys hiipuu ja jää todella kaipaamaan sadetta aavikolle. Jos tarkoitus olisi voittaa, pitäisi keskittyä myös sovittamaan sanat sävellyksen ja solistin äänen kanssa yhteen. Sanat ovat tekoja ja parhaimmillaan kaunista taidetta. Tässä ne kuulostavat siltä kuin ne olisi tehty kaatokännissä tunkkaisessa kapakassa krapulan jo kolkutellessa takaraivossa.     

Pete ei taida itse sovitella mitään, ei ole eläessään yhtään biisiä tehnyt. Poika on pelkkä tuote.

Vierailija
16/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo kade ja ilkeä nainen.. Linda on ihana.

Vierailija
17/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen tuote-esittelijä

Vierailija
18/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda osaa todella soittaa. Muistakaa, että hänellä on pitkä ura viulistina. Joo, Liekinheittimen sanat mitäänsanomattomat, kokoelma kliseitä. Aina nainen vie ja mies vikisee kiimassaan, huokaus.

Vierailija
19/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavan hyvännäköinen pari

Vierailija
20/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo kade ja ilkeä nainen.. Linda on ihana.

Ihana oli noin 20 vuotta sitten, minä olin noin 40 vuotta sitten. M66

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi