Mies perui treffit ja kertoi että hänellä on toinen nainen
Mitä tähän pitäisi vastata. Olen surullinen vaikutti hyvälle miehelle
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä yhtään, mikä tässä oli vikana. Itsekin tapailin kahta miestä samaan aikaan. Toista olin tapaillut jo pari kertaa ja olin epävarma, kannattaako jatkaa, kun ei ollut vielä kolahtanut. Tyyppi oli kuitenkin oikein mukava ja hyvää seuraa joten ajattelin, että ehkä se kiinnostukseni siitä herää. Sitten satuin juhlissa tapaamaan toisen miehen ja hänen kanssaan kolahti, mutta en heti ensitapaamisen jälkeen peruuttanut jo sovittuja treffejä toisen kanssa, kun enhän voinut tietää tästä uudemmasta miehestä vielä oikein mitään. Vasta kun olin uuden kanssa tavannut toisilla treffeillä ja olin selvästi ihastunut, niin ilmoitin toiselle lopettavani treffailun. Olisiko sitten pitänyt varmuuden vuoksi lopettaa jo etuajassa, ennen kuin tiesin, tuleeko jutusta toisen kanssa mitään?
Ei saakeli että ihmiset on epätoivoisia.
Minusta ihan ihailtavaa, että katsoo pidemmälle kuin vain yhdet tai kahdet treffit. Kaikki eivät ole alussa parhaimmillaan ja rentoutuvat sitten kun on nähty enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä yhtään, mikä tässä oli vikana. Itsekin tapailin kahta miestä samaan aikaan. Toista olin tapaillut jo pari kertaa ja olin epävarma, kannattaako jatkaa, kun ei ollut vielä kolahtanut. Tyyppi oli kuitenkin oikein mukava ja hyvää seuraa joten ajattelin, että ehkä se kiinnostukseni siitä herää. Sitten satuin juhlissa tapaamaan toisen miehen ja hänen kanssaan kolahti, mutta en heti ensitapaamisen jälkeen peruuttanut jo sovittuja treffejä toisen kanssa, kun enhän voinut tietää tästä uudemmasta miehestä vielä oikein mitään. Vasta kun olin uuden kanssa tavannut toisilla treffeillä ja olin selvästi ihastunut, niin ilmoitin toiselle lopettavani treffailun. Olisiko sitten pitänyt varmuuden vuoksi lopettaa jo etuajassa, ennen kuin tiesin, tuleeko jutusta toisen kanssa mitään?
No höh. Mies oli kaikin puolin paperilla minulle tosi sopiva ja olisin kovasti halunnut ihastua häneen. Sama kotikaupunki, samat kiinnostuksenkohteet, yhteinen harrastuskin. Urheilullinen ja kunnollinen. Ja joskus olen ihastunut ihmiseen vähitellen, joten ei kannattanut heti alussa tuomita juttua epäonnistuneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutti hyvälle miehelle. Vaikutti, ei ollut. Next!
Itse asiassa oli sen verran hyvä, että (vähintään) kahdelle naiselle on samaan aikaankin kelvannut. Vähemmistössä tuollaiset on.
Ja kyllä miusta tuo on hyvän miehen merkki, että sanoo asiat niinkun ne on. Kyllä treffeilä voi käydä useamman kanssa samaan aikaan, kun ei ole vielä sitoutunut kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan ihailtavaa, että katsoo pidemmälle kuin vain yhdet tai kahdet treffit. Kaikki eivät ole alussa parhaimmillaan ja rentoutuvat sitten kun on nähty enemmän.
Näen sieluni silmin aapeen kestitsemässä USA:n punaisessa osavaltiossa asuvaa farmaria. Tän hän lopulta sai. AP oli aluksi onnessaan miehekkään miehen yhteydenotosta. Täähän halusi nopeasti vihille ja suuren kakaralauma. Vuodet vieri lapsimäärän saavuttaessa huippunsa. Talosta kuuluu VOI V!TTU!
Reilua että perui ja kertoi syyn. Minut ghostattiin. Ensin selitti jotain epämääräistä, sitten ei pitänyt yhteyttä. Näin hänet yhdessä toisen naisen kanssa ja kun kysyin asiasta, myönsi. Paljon helpommalla olisin päässyt, jos hän olisi suoraan sanonut, miten asian laita on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutti hyvälle miehelle. Vaikutti, ei ollut. Next!
Itse asiassa oli sen verran hyvä, että (vähintään) kahdelle naiselle on samaan aikaankin kelvannut. Vähemmistössä tuollaiset on.
Mun tapailumies tapaili yhtä aikaa kanssani sellaista narkkarin näköistä wt-naista. Vähänkö järkytyin kun sain jälkikäteen tietää. Toki jälkikäteen mietittynä sopi miehen omaan habitukseen paremmin kuin minä.
Se vaan että jos mies tapailee monia ei tarkoita, että kaikki naiset olisivat jotain huippuyksilöitä.
Kai te tyypit, ketkä ajattelette että Mies oli ihan hirveä kun tapaili muita ihmiset teette tapailusopimuksen ensitreffeillä miehen kanssa?
Pääkohta sopimuksessa, Emme tapaile muita kuin toisiamme, seuraavan kuuden kuukauden aikana.
Jos tulee sopimusrikko, niin siitä on heti ilmoitettava toiselle ja hyvitettävä asia sopimuksen tekohetkellä sovitulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minut mies yritti vastaavassa tilanteessa ghostata, vaikka treffit oli jo sovittu. Kyselin sitten mieheltä mikä meno johon totesi, että ei ollutkaan kemiaa eikä riittävän täydellistä mun kanssa, joten ollaan tästä eteenpäin hyvänpäiväntuttuja.
Olin vähän että wtf? Tyyppi ensin ITSE ehdottaa treffejä tiettyyn ajankohtaan ja sitten ei edes kykene oma-aloitteisesti perumaan niitä, kun on kauniimpi muiggeli löytynyt.
Onnea vaan sille joka tuli tämän helmen valitsemaksi.
Täysin samanlainen kokemus.
Niin sellaista se on kun teille naisille kelpaa nykypäivänä vain laatikkoleukainen alfalääkärilentäjämenestyjä. Koittakaa nyt ymmärtää et nää top5% äijät pyörittää montaa naista samaan aikaan ihan vaan koska he pystyy siihen. Jos kyseessä ois mies joka ei ole alfa niin näin ei kävis.
Vierailija kirjoitti:
Niin sellaista se on kun teille naisille kelpaa nykypäivänä vain laatikkoleukainen alfalääkärilentäjämenestyjä. Koittakaa nyt ymmärtää et nää top5% äijät pyörittää montaa naista samaan aikaan ihan vaan koska he pystyy siihen. Jos kyseessä ois mies joka ei ole alfa niin näin ei kävis.
Etkö halua syttyä naisestasi?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen ole alfan käytöstä. Alfa tietää mitä haluaa ja on sitoutumiskykyinen ja -haluinen. Ja osaa sanoa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen ole alfan käytöstä. Alfa tietää mitä haluaa ja on sitoutumiskykyinen ja -haluinen. Ja osaa sanoa ei.
Alfa pyörittää siinä sivussa useampaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän laiskin provo.
Ei ole provo,olen itkenyt koko illan.
Miksi ihmeessä itket yhden miehen perään? Seuraava vaan pakasta ja jatkat elämää.
Minulla on vain yksi mies kerrallaan.
Asetat kuitenkin miehet jonoon ja päätät ketä tapailet ensin? Jos homma ei pelaa, niin seuraava mato koukkuun? Heität siis jonosta 1 miehen pois ja 2 mies seuraavaksi tapailuun. Valitsethan itsekin sen parhaan itsellesi.
Olen eri mutta kaikki ei kiinnostu kumppaniehdokkaista siinä tahdissa kuin sinä. Minulla ei ainakaan ole miehiä jonossa. Kiinnostun miehestä todella harvoin niin paljon että voisin lähteä treffeille, välissä voi mennä vuosia.
Eli elän sinkkuna vuosia, sitten kohtaan miehen joka herättää kiinnostuksen-> voin lähteä treffeille. Jo ensimmäisillä treffeillä tiedän onko hommalla mitään mahdollisuuksia, sitten voin jatkaa tapailua tai lopettaa. Sitten menee taas vuosia että kohtaan kiinnostavan.
En ole mikään sarjaihastuja tai -deittailija enkä halua sellaista kumppaniksi. Monethan ihastuu joka kerta kaupassa käydessään kassaan tms. En minä ainakaan halua seurustella sellaisen kanssa joka yhdessä ollessakin ihastuu muihin harva se päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pyöritä. Sä puhut ihan eri miestyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki haluan mutta samaan aikaan ymmärrän elämän reaaliteetit etten voi saada haluaamani naista tavisukkelina vaan mun pitää tyytyä naiseen jota en pidä kovinkaan viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pyöritä. Sä puhut ihan eri miestyypistä.
Kyläkullina oleminen on monen miehen haave.
Vierailija kirjoitti:
Eli pidit toista varalla. Ei ole reilua tuollainen, tapaillaan ihan ok-tyyppiä kun parempaakaan ole saatavilla ja sitten kun on niin heitetään kuin rukkanen mäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki haluan mutta samaan aikaan ymmärrän elämän reaaliteetit etten voi saada haluaamani naista tavisukkelina vaan mun pitää tyytyä naiseen jota en pidä kovinkaan viehättävänä.
Ja nainen pärjää vallan mainiosti yksinään. Voit tyytyä käteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut mies yritti vastaavassa tilanteessa ghostata, vaikka treffit oli jo sovittu. Kyselin sitten mieheltä mikä meno johon totesi, että ei ollutkaan kemiaa eikä riittävän täydellistä mun kanssa, joten ollaan tästä eteenpäin hyvänpäiväntuttuja.
Olin vähän että wtf? Tyyppi ensin ITSE ehdottaa treffejä tiettyyn ajankohtaan ja sitten ei edes kykene oma-aloitteisesti perumaan niitä, kun on kauniimpi muiggeli löytynyt.
Onnea vaan sille joka tuli tämän helmen valitsemaksi.Täysin samanlainen kokemus.
Taitaa olla enemmänkin näitä munattomia miehiä (sanan kaikissa merkityksissä). Tai sitten on ollut kyseessä peräti sama heppu, mistä en yhtään yllättyisi.
Ja nainen. Eiköhän jokainen ota sen minkä eniten haluaa, jos siihen on mahdollisuus. Ja ei kai kukaan halua että joku ottaa hänet vain paremman puutteessa?