Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perui treffit ja kertoi että hänellä on toinen nainen

Vierailija
02.05.2023 |

Mitä tähän pitäisi vastata. Olen surullinen vaikutti hyvälle miehelle

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tosissaan kehoitus vetäytyä hetkeksi aikaa. Tuskin haluat päätyä yhteen passiivis-aggressiivisen miehen kanssa? Deittaillessa mielen täytyy olla kirkas. Ennen red flageja tulee yellow flagit. Jotta pystyt lukemaan pieniä vihjeitä on itsetunnon oltava kohdillaan. Ajattele olevasi arvokas, mutta kullan kiillottaja olisi mukava jos semmonen sattuu osumaan kohdalle.

Vierailija
42/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisten parkumisten oppi on että ghostaan vastaisuudessa.

Hyvä, ja tee se mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, heti kun tajuat että et ole kiinnostunut. Älä pidä naisia varalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutti hyvälle miehelle. Vaikutti, ei ollut. Next!

Miten niin ei ollut? Minusta tuo on ainoa tapa toimia jos noin käy.

Vierailija
44/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, ja tee se mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, heti kun tajuat että et ole kiinnostunut. Älä pidä naisia varalla.

Toisaalta mitä tekee Tinderissä? Hupinsa kullakin..

Vierailija
45/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä en juuri nyt kumminkaan ala urakalla ghostaamaan. Tapailu ei ole exkluuvista ennenkuin niin sovitaan.

Sitoutuessa sitten ghostaan muut, ohjettasi noudattaen.

Vierailija
46/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailla voi useaa ihmistä samaan aikaan. Sitten jos jonkun kanssa tapaillessa kolahtaa ja aletaan seurustella, pitää lopettaa niiden muiden tapailu. Et tuossa oikein voi mitään tehdä ja minusta mies käyttäytyi ihan oikein.

Kyllä se pitää kuitenkin tehdä reilusti ja rehdisti eikä toisen selän takana ettei tule ikäviä yllätyksiä. Kyllä minulla olisi jallitettu olo. Kun näitä lukee niin tuntuu että ei uskalla edes treffeille. Ja jos meneekin niin pitää mennä sillä mentaliteetilla että tämä voi olla naisten pyörittäjä, olen luultavasti vain yksi muiden joukossa, näiltä treffeiltä tämä mies siirtyy suoraan jonkun toisen sänkyyn...taidan pysyä sinkkuna.

Aina kannattaa varautua siihen, ettei se tapailu johda yhtään mihinkään enempään. Siinähän vasta katsotaan voisiko homma toimia. Ei näistä kannata mieltään pahoittaa.

Minä en edes ala tapailla miestä jos en ole kiinnostunut. Jos alan tapailemaan niin kyllä minulla on silloin jo mielessä että tämä saattaa olla potentiaalinen kumppani ja haluan kohdella häntä kunnioittavasti jo nyt. Samaa toivon mieheltä. En kertakaikkiaan pystyisi tapailemaan useita miehiä yhtä aikaa, kyllä se kertoo luonteesta paljon jos sellaiseen pystyy.

Vierailija
47/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mieshän se olikin, kun kertoi rehellisesti missä mennään.

Vierailija
48/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka deittailtaisiin, se ei tarkoita että ihmisellä on velvollisuus olla löytämättä itselleen sitä mitä etsii.

Vierailija
49/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies2023 kirjoitti:

>Mitä tähän pitäisi vastata.

Miten olisi: Kiitos, kun ilmoitit. Kaikkea hyvää sinulle! 

EIkä vaan: kiitos rehellisyydestäsi, olisi kuitenkin ollut vielä rehellisempää tietää aikaisemmin että sinulla on muita naisia niin en olisi käyttänyt aikaani ja energiaani siihen että kuvittelin että tästä olisi voinut tulla jotain.

Vierailija
50/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan uusi epämääräinen tapailupanomies tulille ja uusi pettymys viimeistään syksyllä, sitähän tämä nykyaika on.

Vierailija
51/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan uusi epämääräinen tapailupanomies tulille ja uusi pettymys viimeistään syksyllä, sitähän tämä nykyaika on.

Minä en ainakaan menisi sänkyyn ennen kuin miehen taustat ja tarkoitusperät selviää, onko pyörittämässä naisia vai mitä.

Vierailija
52/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies2023 kirjoitti:

EIkä vaan: kiitos rehellisyydestäsi, olisi kuitenkin ollut vielä rehellisempää tietää aikaisemmin että sinulla on muita naisia niin en olisi käyttänyt aikaani ja energiaani siihen että kuvittelin että tästä olisi voinut tulla jotain.

Tutustumisvaiheessa ihmisellä voi ja saa olla monta vaihtoehtoa. Käymällä treffeillä tiedetään onko tyyppi sopiva puolisoksi. 

Tuleeko muuten katsottua Maajussille Morsian ohjelmaa? Mee katoon. Viisastut. 

Vierailija
53/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut mies yritti vastaavassa tilanteessa ghostata, vaikka treffit oli jo sovittu. Kyselin sitten mieheltä mikä meno johon totesi, että ei ollutkaan kemiaa eikä riittävän täydellistä mun kanssa, joten ollaan tästä eteenpäin hyvänpäiväntuttuja.

Olin vähän että wtf? Tyyppi ensin ITSE ehdottaa treffejä tiettyyn ajankohtaan ja sitten ei edes kykene oma-aloitteisesti perumaan niitä, kun on kauniimpi muiggeli löytynyt.

Onnea vaan sille joka tuli tämän helmen valitsemaksi.

Vierailija
54/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin deittailin monen miehen kanssa samaan aikaan, kun se oikea löytyi ja mentiin seuraavalle levelille, niin ilmoitin muille että deittailut loppuu. Osan kanssa oli loppunut jo ensitapaamisen jälkeen. 😀

Mitä pahaa tässä on? Oltiin löydetty toisemme deittiapin kautta, joten en odottanut mieheltäkään sitä, että tapailee ainoastaan minua.

Mutta harmittaahan se, että tulee paha mieli jos itseä kiinnostava tyyppi sanoo että ei kiitos.

Vierailija
55/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle se ensitreffit alttarilla voisi toimia hyvin. Kun odotat heti, että muutaman illan deittikumppani on se sun puoliso.

Vierailija
56/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle se ensitreffit alttarilla voisi toimia hyvin. Kun odotat heti, että muutaman illan deittikumppani on se sun puoliso.

Tulee niin harvoin vastaan mukava ja komea mies.

Vierailija
57/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama viisas mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies2023 kirjoitti:

Tutustumisvaiheessa ihmisellä voi ja saa olla monta vaihtoehtoa. Käymällä treffeillä tiedetään onko tyyppi sopiva puolisoksi. 

Tuleeko muuten katsottua Maajussille Morsian ohjelmaa? Mee katoon. Viisastut. 

No minä en halua miestä jolla on monta vaihtoehtoa. Itsellänikin on kerrallaan vain yksi josta otan selvää onko sopiva kumppaniksi, jos ei ole niin vasta sitten siirryn seuraavaan kun ollaan pantu tutustuminen katki edellisen kanssa, jos nyt sellainen tilanne sattuisi että olisi peräkkäin 2 mahdollista tutustumista miehiin. Tosielämässä en mitenkään törmään niin moneen kiinnostavaan mieheen että olisi tapailujaksoja peräkkäin saati yhtäaikaa käynnissä. Törmään kiinnostaviin miehiin harvemmin kuin kerran vuodessa.

En katso televisiota enkä varsinkaan tuollaisia ohjelmia. Hyi. Oikeastiko ihmiset kuvittelee olevansa oman elämänsä tositv-tähtiä, ollaan kuin tositv:ssä jossa prinssillä on 10 vaihtoehtoa joista testaa kuka pääsee jatkoon? Huh.

Vierailija
58/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin toimii mies, jolla on siihen varaa. Ikävä totuus.

Vierailija
59/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin toimii mies, jolla on siihen varaa. Ikävä totuus.

Jokainen mies haluaa tuilla olevan kodinkoneen. Tää nyt ei ole mitään uutta.

Vierailija
60/113 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehdisti tehty mieheltä, kun tilanne kerran on tuo. Ei kai tuohon tarvitse muuta vastata kun toivottaa onnea ja hyvää jatkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi