Haluan miehen, joka ei harrasta irtosuhteita eikä seksiä tapailukumppanin kanssa
Vaan parisuhteessa. Hän haluaa parisuhteen eikä seksiä sitä ennen. Irtosuhteita hänellä ei ole ollut, eikä hän harrasta mitään "tapailusuhteita", vaan haluaa löytää parisuhteen ja seksi astuu sitten kuvioihin. Uskokaa tai älkää, niin olen nuorempana tavannut tällaisen miehen. Hän oli ulkoisesti (siis jos häntä ei tuntenut) ns. vähän renttumainen, mutta silti hänen suhtautuminen suhteisiin ja rakkauteen oli sellainen mitä ihannoin.
Vaadinko liikoja? Tai paremminkin, karsinko liikaa pois kumppaniehdokkaita tällä vaatimuksellani?
Kommentit (145)
Minulla on tällainen mies. Hän ei vain halua ennen kuin suhde on vakaa, minkäänlainen moralismi tai uskonto ei liity asiaan.
Kävimme kummatkin testeissä ennen suhteen alkua.
Huomautan ap:lle, että vaikka miehellä (tai naisella) ei olisi ollut irtosuhteita, hänen vakikumppaninsa on voinut pettää vaikka kuinka monen kanssa, eikä asiaa saa mistään luotettavasti selville.
Vierailija kirjoitti:
mies toivoo ettei olisi lahna vastassa ja nainen toivoo että mies ei haluaisi seksiä kuin sitten joskus.
itse ainakin otan naisen seksuaalisten tarpeiden ja perversioiden tyydyttämiseen.
sehän on se pointti asiassa miksi muuten tarvitsisin naista?
Itse toivon naisesta elämänkumppania ja kaveria kaikkeen kivaan elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä haluta jokainen mitä haluaa.
Itse en näin miehenä kyllä lähtisi mihinkään puolen vuoden deittailuun ilman seksiä ja sitten joskus hamassa tulevaisuudessa kun naisen mielestä ollaan "parisuhteessa" niin varovasti seksiä aloiteltaisiin.
Sen verran tärkeä parisuhteen osa-alue, että en ymmärrä miksi tapailemalla ja deittailemalla kaikkia muita alueita soviteltaisiin, mutta tämä tärkein jätettäisiin kokonaan kokeilematta. Voi olla että kemiat ja mieltymykset sängyssä eivät osu yhteen alkuunkaan - onko sitten jotenkin parempi mieli kun on ensin kiinnytty toisiimme, mutta seksi onkin ihan luokatonta?
Kestääkö sulla puoli vuotta päättää, haluatko suhteeseen naisen kanssa? Kyllä minä osaan päättää 2-4 viikossa tuleeko vakavampaa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta AP toivoo mieheltä?
Mm. savuttomuus, alkoholin käyttö kohtuullista, ei huumeita. Muutkin elämäntavat terveelliset, mutta liiallisuuksiin ei pidä mennä, eli ei liiallista nipottamista vaan tykkää hyvästä ruoasta ja haluaa silloin tällöin ravintolaan syömään, pieni irtiotto arjesta. Huumorintajuinen, hauska, fiksu, mielellään sivistynyt, tietynlainen ujous viehättää enemmän kuin itsevarmuus. Eläinrakkaus plussaa, tosin ei ole pakko olla omaa lemmikkiä (itsellänikään ei ole). Ei mielellään lapsia... Pitää paljon musiikista ja haluaa välillä keikoille. Haluaa matkustella, jos taloudellinen tilanne sen sallii. Lukeminen plussaa.
Luonnollisestikaan ei rikollinen, ei väkivaltainen, eikä narsistinen, ei pettäjä. Nuo ovat vaan sellaisia itsestään selvyyksiä ettei niitä välttämättä erikseen tarvitse luetella, mutta tulipahan mainittua.
Ap
Kiitos kun vastasit. Hiukan huvittaa, mutta kaikki ap:n kriteerit (toistaiseksi) täytetty : )
Vierailija kirjoitti:
Itse en näin miehenä kyllä lähtisi mihinkään puolen vuoden deittailuun ilman seksiä ja sitten joskus hamassa tulevaisuudessa kun naisen mielestä ollaan "parisuhteessa" niin varovasti seksiä aloiteltaisiin.
Käytännössä jos mies tuohon suostuisi, niin joko hänessä olisi jotakin pahanlaisesti vialla, tai sitten hän kävisi hoitamassa seksuaaliset tarpeensa toisaalla odotellessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä jos mies tuohon suostuisi, niin joko hänessä olisi jotakin pahanlaisesti vialla, tai sitten hän kävisi hoitamassa seksuaaliset tarpeensa toisaalla odotellessaan.
Kyllähän sinkkuna menee helposti niin miehellä kuin naisellakin joskus yli puoli vuotta ilman seksiä. Saatika sitten suhteessa myös, jos on sairauksia, synnytyksiä yms.
Ymmärrän, että jos jonkun kuukauden tai maksimissaan kaksi haluaa tutustua rauhassa toiseen eikä sinä aikana halua harrastaa seksiä vielä. Mutta tuo puolivuotta on jo liioittelua.
Minulle se kertoisi, että seksi ei ole sinulle tärkeää ja siksi en ryhtyisi moiseen kuvioon.
Vierailija kirjoitti:
Et vaadi liikaa. Sellaisiakin on. Minulla on ihan sama vaatimus.
N47
Sama vaatimus ja sama ikä. Harmittaa vain se, että nuorempana tyytyi tuollaisiin miehiin joille seksi/paneminen on se pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen deittailija kirjoitti:
On paljon miehiä, jotka eivät yksinkertaiseisti saa irtoseksiä mistään, eikä heitä halua kukaan deittailla. Tai sitten uskovaisia. Kumpaan ryhmään ajattelit panostaa?
Tämä. Ei tuollaisen AP:n kuvaileman kaltaisen miehen löytäminen ole vaikeaa.
En halua miestä, joka ei ole harrastanut irtosuhteita koska ei saa niitä, vaan koska hän ei halua harrastaa niitä vaikka olisi tilaisuuskin. Tässä on melkoinen ero.
Ap
Eli haluat komistuksen, joka ei sinkkuaikoinaan harrastaisi seksiä muiden sinkkunaisten kanssa?
Eti kaapissa oleva homo. Riittävän komealle miehelle naiset tulevat jonoksi kotiovelle panemaan, eikä tarvitse edes edellisen vierailun jälkeen vaihtaa lakanoita. Ne komistukset hukkuvat yhteydenottoihin ja suoriin ehdotuksiin. Ehkä 1 miljoonasta heteromiehestä ei tartu tilaisuuteen.
Naisella ei oo taas mitään käsitystä siitä, että missä asemassa komea mies on Tinderissä.
Täällä olis kans yks sellainen, tosin täysin puhdas pulmunen, mutta en halua jatkaa siitä mihin joku toinen jäi.
M36
Jaa, että pitäisi olla renttu ja paha poika, mutta samaan aikaan klassinen herrasmies, joka arvostaa puritaanisia ja siveellisiä arvoja.
Kuulostaa juuri sellaiselta mahdottomalta vaatimukselta, joita naisilla on. Samaan tapaan kuin miehet haluavat sängyssä kyltymättömän ja taitavan neitsyen, joka haluaa vain tuota miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä semmoisia neitsytmiehiä on jossakin, ylipainoisia internet sankareita.
Varmasti moni mies olisi valmis perinteiseen parisuhteeseen kunhan ei tarvitse esittää neitsyttä.
-M35
Eipä sitä tartte esittää. Neitsytmiehet tunnistaa jo kaukaa vinkumisesta.
Karsit aika monta pois, mutta eihän se haittaa. Se riittää, jos kaikkien karsivien kriteerien jälkeen on yksi jäljellä, joka myös haluaa sinut.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että jos jonkun kuukauden tai maksimissaan kaksi haluaa tutustua rauhassa toiseen eikä sinä aikana halua harrastaa seksiä vielä. Mutta tuo puolivuotta on jo liioittelua.
Minulle se kertoisi, että seksi ei ole sinulle tärkeää ja siksi en ryhtyisi moiseen kuvioon.
Minulle seksi on todella tärkeää, mutta olen ollut aikuisiällä ilman seksiä vuosia, koska ei ole ollut sopivaa kumppania. Toiset meistä hallisevat himonsa.
Vierailija kirjoitti:
Miten selviät, jos puoliso sairastuu, synnyttää jne jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle seksi on todella tärkeää, mutta olen ollut aikuisiällä ilman seksiä vuosia, koska ei ole ollut sopivaa kumppania. Toiset meistä hallisevat himonsa.
Minusta on aina ollut erikoista että joillain ihmisillä syttyy ns. tyhjästä halu seksiin ja sitten ollaan valmiita hyppäämään sänkyyn melkein kenen tahansa kanssa. Ei mulla syty, vaan se syttyy kun kohtaan sopivan ihmisen. Helposti pystyn olemaan ilman seksiä, jos elämässäni ei ole ihmistä, jonka kanssa haluaisin seksiä.
On kai nyt noita miehiä pilvin pimein, jotka eivät mitään yhden yön suhteita harrasta. Syyt voi olla moninaiset, eivät vonkaa baarissa tai edes käy baarissa tai sitten eivät saa ketään naista matkaansa vaikka kovasti vonkaavatkin.
Mikä tämä sinun tapailusuhde on, en ymmärrä! Miten se eroaa parisuhteen alkuviikoista/kuukausista? En näe oikein miten voisi syntyä parisuhde, jos hommaa ei aloitella tapailemalla. Ja jos, etsit miestä joka ei periaatteesta tapaile ketään, niin ei se silloin tapaile sinuakaan, eikä teille koskaan muodostu parisuhdetta! Vai tarkoitatko vain, että sinun pitäisi löytää neitsyt mies, joka ei ole elämässään ketään naista kohdannut edes kahvin merkeissä ennen sinua?!
Vierailija kirjoitti:
Entinen deittailija kirjoitti:
On paljon miehiä, jotka eivät yksinkertaiseisti saa irtoseksiä mistään, eikä heitä halua kukaan deittailla. Tai sitten uskovaisia. Kumpaan ryhmään ajattelit panostaa?
Mitä yhteistä ap:lla olisi miehen kanssa, joka antaisi kelle vaan, muttei saa keltään?
Yhteinen kohtalo. Ap ei osaa seksiä, mies ei osaa vietellä. Avuttomuus, kyvyttömyys ja vastenmielisyys, jos luonteenpiirteitä kysyttiin.
Eli olisi siis incel-mies hakusessa?
No ei kovin kokenut on 10/10