Hei te joilla tapana rukoilla
Olisi mukava kuulla millaisia konkreettisia asioita on tapahtunut, siis mitä olette pyytäneet kun olette rukoilleet, ja olette saaneet pyytämänne.
Mä rukoilen harvoin, ainakin ihan sydämeni pohjasta.
Kommentit (84)
Yksi oli tekemässä itsemuurhaa.
Rukoilin kiihkeästi ja elää normaalisti edelleen.
Epätoivoiseen tilanteeseen olen saanut aina vastauksen. Rahaa laskujen maksuun, raittiuden ;hyvän miehen, perheen, kodin...
Olen niin kiitollinen. Eniten yhteydestä, mielen rauhasta. Etsin Jumalaa monen monta vuotta. Miksi oli niin vaikea löytää, vaikka toivo hänestä eli. Onko ne ne esi-isien synnit sitten, mistä piti ensin puhdistua ja päästä vapaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoilin monta vuotta poikani takia. Hän oli hyvää vauhtia luisumassa pois normaalista elämästä. Käytti ja kuulemma möi myös huumeita. Pikkusiskonsa tiesi tämän, mutta itse olin viimeinen, joka tiesi. Tai ehkä en edes halunnut nähdä merkkejä.
Siskonsa jäi liian vähälle huomiolle, kun kaikki kohdistui vaan veljeen.
Nyt on 10 vuotta kulunut aikaa ja pojasta on tullut hyvä perheenisä ja hänellä on menestyvä firma. Sekin vielä, että hampaat korjattiin kaiken sen rojun vedon jälkeen.
Uskon, että rukoukseni auttoi.
Olen 100% varma että se ei auttanut.
Olen 100% varma että olet väärässä.
Onhan esim sometus sentään tärkeämpää ja sillähän voi tukea ainakin omaa itsetuntoaan tai tuhota sen.