Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te joilla tapana rukoilla

01.05.2023 |

Olisi mukava kuulla millaisia konkreettisia asioita on tapahtunut, siis mitä olette pyytäneet kun olette rukoilleet, ja olette saaneet pyytämänne.
Mä rukoilen harvoin, ainakin ihan sydämeni pohjasta.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin monta vuotta ja läheiseni löysi puolison. Siinä oli mukana tekijöitä, jotka saivat sen tuntumaan rukousvastaukselta.

2/84 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan arkipäiväinen tää viimeinen rukous. Koira loukkasi taas kyntensä, ja nuoli sitä taukoamatta eikä antanut koskea koko tassuun. Mietin että taas edessä eläinlääkärillä käynti. Kynsi on kurottu kokoon kun viimeksi loukkasi sen , koira oli nukutettu kun tämä tehtiin. Kaivoi maata niin ahkerasti, ja tuli jtn kovaa vastaan.

Oli taas niin kipeä että säälin sitä kovasti ja surin kun taas hoidetaan, pidetään siteessä aikansa ym.

Koira on mulle hyvin tärkeä. Sitten aloin niin tosissani rukoilla että paranna toi vaurioitunut kynsi.

Ja niin kävi. Tassu ei ole enää yhtään kipeä. Eilen vielä oli. Tänään antaa tassua, juoksee pihalla ja on ihan normaali.

Olen aivan ymmällä. Haluan muistaa tämän aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin monta vuotta poikani takia. Hän oli hyvää vauhtia luisumassa pois normaalista elämästä. Käytti ja kuulemma möi myös huumeita. Pikkusiskonsa tiesi tämän, mutta itse olin viimeinen, joka tiesi. Tai ehkä en edes halunnut nähdä merkkejä.

Siskonsa jäi liian vähälle huomiolle, kun kaikki kohdistui vaan veljeen.

Nyt on 10 vuotta kulunut aikaa ja pojasta on tullut hyvä perheenisä ja hänellä on menestyvä firma. Sekin vielä, että hampaat korjattiin kaiken sen rojun vedon jälkeen.

Uskon, että rukoukseni auttoi.

Vierailija
4/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, että rukoilemisella olisi ollut vaikutusta. Toki rauhoittaa mieltä ja toimii meditaationa.

Vierailija
5/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukousvastauksia: sain töitä, hyvän miehen sekä mieluisan kodin.

6/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan mitä puhutaan, mutta koiran tassu on parantunut.

Ei ole väärin rukoilla koiran puolesta, vaikka näin luin rivien välistä jonkun kommenteista.

Mulle on ennenkin tapahtunut joitain pieniä samantapaisia juttuja kun olen pyytänyt, mutta ei mtn näin konkreettista. Ja melkeinpä heti tapahtuvaa.

Olen ihminen, jossa on paljon pahaa ja vähän hyvää.

Rukoilen koska mieleen juolahtaa.

Siltikin mua kuultiin.

Vierailija
7/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo monta vuotta aikaa kun rukoilin erään toisen henkilön kanssa syntymästään sokeana olleen naisen puolesta. Hän sai näkönsä takaisin, se oli todellakin ihme. Olen myös rukoillut monien läheisteni puolesta ja ovat kertoneet, että tuntevat jonkinlaisen lämpöaallon menevän lävitseen ja ovat sillä hetkellä parantuneet. Kiitos Jumalalle.

Vierailija
8/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin läheisen ihmisen puolesta ja asiat hänellä nyt hyvin. Tuntui,että rukoukseeni vastattiin :)

Vierailija
9/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala johdattaa niitä ,jotka kulkevat rukoillen.

Sain muutamassa kuukaudessa pysyvän asunnon.

Vierailija
10/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, positiivinen affirmaatio.

Vierailija
11/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalalla oli vastauksia traumaattiseen tilanteeseen.

Hän on lohduttaja ja auttaja. Menneeseen ei jäädä, vaan Jumala luo uutta.

Vierailija
12/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut mielenrauhaa ja vastauksia. Rukoilen illalla viisautta vaikeaan valintaan tai tilanteeseen, aamulla oikea tie on minulle kirkas. Toimii muuten myös ateisteille, aivosi jäävät jauhamaan illalla viimeksi ajattelemaasi asiaa. Tuhat muutakin raamatun viisautta toimii, vaikket uskoisi. Toki siinä kohtaa kun tajuat ottaa neuvosta vaarin, otat helposti koko paketin.

Vierailija
13/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoin lasta ja intialaiset äidit synnyttivät niitä miljardeittain. AMEN!

Ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. amen.

Vierailija
14/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilin läheisen ihmisen puolesta ja asiat hänellä nyt hyvin. Tuntui,että rukoukseeni vastattiin :)

Rukoilin, että hihhuli itseään ylistäessään lähettää hymiön palstalle ja nyt se ihme tapahtui - AMEN!

Vierailija
15/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

182223 kirjoitti:

Mulla on ihan arkipäiväinen tää viimeinen rukous. Koira loukkasi taas kyntensä, ja nuoli sitä taukoamatta eikä antanut koskea koko tassuun. Mietin että taas edessä eläinlääkärillä käynti. Kynsi on kurottu kokoon kun viimeksi loukkasi sen , koira oli nukutettu kun tämä tehtiin. Kaivoi maata niin ahkerasti, ja tuli jtn kovaa vastaan.

Oli taas niin kipeä että säälin sitä kovasti ja surin kun taas hoidetaan, pidetään siteessä aikansa ym.

Koira on mulle hyvin tärkeä. Sitten aloin niin tosissani rukoilla että paranna toi vaurioitunut kynsi.

Ja niin kävi. Tassu ei ole enää yhtään kipeä. Eilen vielä oli. Tänään antaa tassua, juoksee pihalla ja on ihan normaali.

Olen aivan ymmällä. Haluan muistaa tämän aina.

Eläintä ja ihmistä sinä autat Herra

Vierailija
16/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin aikanaan, että keittiön pöydällä olevan piimäpurkin rukoileminen toimii aivan yhtä tehokkaasti kuin minkä tahansa muun uskonnollisen kohteen tai olion rukoileminen.

Vierailija
17/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin aikanaan, että keittiön pöydällä olevan piimäpurkin rukoileminen toimii aivan yhtä tehokkaasti kuin minkä tahansa muun uskonnollisen kohteen tai olion rukoileminen.

Miten ilmeni?

Vierailija
18/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan tahdon mukaisiin rukouksiin vastataan.

Vierailija
19/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin itselleni raittiutta ja SKADAM - Jumala laittoi minut juomaan loputkin rahani. Nyt olen rahaton, raitis ja syvästi pyhässä uskossa Herraamme Jeesus Kristukseen!

Vierailija
20/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilin itselleni raittiutta ja SKADAM - Jumala laittoi minut juomaan loputkin rahani. Nyt olen rahaton, raitis ja syvästi pyhässä uskossa Herraamme Jeesus Kristukseen!

"Ihmistä kiusaa hänen oma himonsa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä