Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te joilla tapana rukoilla

01.05.2023 |

Olisi mukava kuulla millaisia konkreettisia asioita on tapahtunut, siis mitä olette pyytäneet kun olette rukoilleet, ja olette saaneet pyytämänne.
Mä rukoilen harvoin, ainakin ihan sydämeni pohjasta.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rukoillut montaa asiaa pienestä pitäen ja Jumala on johdattanut ja antanut tahtonsa toteutua. Joskus en mielestäni osannut rukoilla niin silloinkin rukoilin Isä meidän -rukousta kuten Jeesus opetti.

Olen saanut monesti toivomani työpaikan ja välttänyt sellaisen, mistä jälkeen päin huomasin, että se olisikin ollut huono valinta. Olen rukoillut uskovaista miestä ja nyt olemme naimisissa.

Hienoa, että jumalalla on ollut aikaa keskittyä rukouksiisi. Pahus, ettei sillä välin kerennyt hoitaa asioita niin, että lapsia ei kuolisi sodissa ja nälkään.

Vierailija
42/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perverssit entiteetit eivät voi mitään sille joka hiljentyy rukoukseen.

Kun ihminen on oikealla tiellä, sen vain tuntee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rukoillut montaa asiaa pienestä pitäen ja Jumala on johdattanut ja antanut tahtonsa toteutua. Joskus en mielestäni osannut rukoilla niin silloinkin rukoilin Isä meidän -rukousta kuten Jeesus opetti.

Olen saanut monesti toivomani työpaikan ja välttänyt sellaisen, mistä jälkeen päin huomasin, että se olisikin ollut huono valinta. Olen rukoillut uskovaista miestä ja nyt olemme naimisissa.

Hienoa, että jumalalla on ollut aikaa keskittyä rukouksiisi. Pahus, ettei sillä välin kerennyt hoitaa asioita niin, että lapsia ei kuolisi sodissa ja nälkään.

Jumala on antanut vapaan tahdon. Jos haluaa tuhota niin eipä kai mikään estä?

Siunausta.

Vierailija
44/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte sekaisin. Pakkohoitoon ja holhouksen alle kuuluvat kaikki uskovaishihhulit.

Vierailija
45/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilin monta vuotta poikani takia. Hän oli hyvää vauhtia luisumassa pois normaalista elämästä. Käytti ja kuulemma möi myös huumeita. Pikkusiskonsa tiesi tämän, mutta itse olin viimeinen, joka tiesi. Tai ehkä en edes halunnut nähdä merkkejä.

Siskonsa jäi liian vähälle huomiolle, kun kaikki kohdistui vaan veljeen.

Nyt on 10 vuotta kulunut aikaa ja pojasta on tullut hyvä perheenisä ja hänellä on menestyvä firma. Sekin vielä, että hampaat korjattiin kaiken sen rojun vedon jälkeen.

Uskon, että rukoukseni auttoi.

Tässä hyvä esimerkki siitä että rukous kannattaa, vastaus ei välttämättä tule heti, ei aina ole edes se mitä pyysit, vaan vielä parempi ratkaisu kuin osasit odottaa! On tunne että on suojeluksessa siitä lähtien ja ikäänkuin jonossa ja apu tulee kun on oikea aika. Rukous kuullaan vaikka vastausta joutuu jonkin verran odottamaan, toisinaan huomaan että vuosia myöhemmin saisin mitä intohimoisesti rukoilin, mutten enää näe siinä enää mielenkiintoa:D Jumala on viisas ja usein myös huumorintajuinen. Rukouksen ilmoille heittävä ei koskaan ole yksin ongelmineen. Toki rukouksen täytyy olla hyväätarkoittava. On hyviä sanontoja; " Mieti tarkkaan mitä pyydät, voit saada sen", sekä "Asioilla on tapana järjestyä".

Vierailija
46/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, että vähän derailaan. Voisiko joku rukoilla ainoan ystäväni ja minun puolesta? Olemme molemmat huonossa elämäntilanteessa ja ystäväni on aivan uupunut ja olen hänen puheistaan ymmärtänyt, että hänellä on itsetuhoisia ajatuksia. En tiedä miten auttaa häntä kun omakin jaksamiseni on huonoa. Pelkään, että hän tekee itselleen jotain. Hän on hyvin älykäs, auttavainen ja ihana ihminen, mutta on kokenut paljon traumaattista elämässään kuten minäkin.

Kiitos jos joku haluaa rukoilla. Itken tätä kirjoittaessani :(

Voit aloittaa rukouksella, miten muutamalla sanalla tahansa, vaikka nukkumaan mennessä. Huomaat että asiat alkavat järjestymään kuin näkymätön ohjailisi elämääsi. Kirjoittaminen paperille auttaa myös ongelmissa. Uskomatonta miten pää kirkastuu ja stressitaso laskee. Oletko tutustunut manifestointiin? Se ei ole huuhaata, vaan olen nähnyt läheiseni tapauksessa kuinka hänen toiveensa toteutuu merkillisellä tavalla. Huolesi ystävästäsi on suuri ja tosiasia. Toivon ja rukoilen teille molemmille voimaa kestää tämä vaikea vaihe elämässä, mikään suru tai taakka ei kestä ikuisesti, siellä synkän pilven alla on aurinko ja se vielä loistaa teille💞

Vierailija
47/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo monta vuotta aikaa kun rukoilin erään toisen henkilön kanssa syntymästään sokeana olleen naisen puolesta. Hän sai näkönsä takaisin, se oli todellakin ihme. Olen myös rukoillut monien läheisteni puolesta ja ovat kertoneet, että tuntevat jonkinlaisen lämpöaallon menevän lävitseen ja ovat sillä hetkellä parantuneet. Kiitos Jumalalle.

Miten tämä sokea nainen sai näkönsä takaisin jos kerran syntymästä lähtien sokea ollut? Oliko joku edesauttava toimenpide?

Vierailija
48/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin uskoin, kun jonkun ihmisen puolesta esitin rukouksen, että siihen vastattiin.

Vierailija
49/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli jo tuomittu kuolemaan. Elvytyskielto annettu. Uskoin silti hänen paranemiseensa, kiitin iloisena ja kiitollisena tästä paranemisesta. Näin tapahtui. Hän toipui täysin.

Vierailija
50/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon Jumalaan. Mulla on vanha Wolkkari ja siis olen helvettini kärsinyt sen myötä jo maan päällä. Nytkään se ei mennyt katsastuksesta läpi.

Anteeksi nyt mutta tuo on Jumalan huumoria, koska sinullakin on huumoria, katsoo säälien että milloin ymmärrät olla hakkaamatta päätäsi seinään ja luopua volkkaristasi. Saisit rukouksella aikaan jonkin tapahtumavyöryn, että saisit sen unelmien auton, joka kuljettaa sinua turvallisesti paikasta toiseen. Volkkarisi on tehnyt tehtävänsä, täytyy osata LUOPUA. Hyvä kesää sulle joka tapauksessa:D

Vierailija
51/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni koira oli hukassa. Talviaika, viikko jo mennyt, ei merkkiäkään koirasta. Muilta oli jo toivo mennyt. Ei koira voisi mitenkään pärjätä pakkasessa montaa päivää. Minä uskoin. Kiitin koiran selviytymisestä, iloisella ja kiitollisella mielellä, suorastaan liikutuksen kyyneleet silmissäni.Koira tuli kotiin terveenä, ystäväni suorastaan järkyttyi ilosta ja ihmetyksestä.

En kertonut hänelle rukoilustani.

Vierailija
52/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin taskusta puhelimen.Rukoilin tähän apua.Puhelimen oli löytänyt rehellinen ihminen ja sain puhelimen takaisin vielä samana päivänä.

Vierailija
53/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukoileminen sopii naisille. ovat muutenkin tottuneet saamaan kaiken muilta ja siihen, että muut tekevät kaiken heidän puolestaan, kun vaan pyytää

Vierailija
54/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ootte sekaisin. Pakkohoitoon ja holhouksen alle kuuluvat kaikki uskovaishihhulit.

Uskoa voi olematta hihhuli. Minäkin rukoilen ja saan vastauksia, apua. AINA. En kuitenkaan viihdy kirkoissa, missään kristillisissä tilaisuuksissa. Minulla ei ole uskovaisi ystäviä, mieheni on ateisti. Kuitenkin minä pidän lujasti kiinni uskostani, sillä se merkitsee minulle paljon. Olen myös lapsilleni opettanut rukouksen voiman. He ovat saaneet valita mitä uskovat tai olla uskomatta. Ilokseni ilen huomannut että hekin kuulemma toisinaan rukoilevat mielessään. Ei rukouksen tarvitse olla mitään hienoa ja näyttävää, ei tarvitse nousta barrikaadeille julistamaan, vierastan kaikkea päällekäyvää julistusta. En siedä ollenkaan, että paheksutaan toisia heidän ratkaisuistaan, synnillä syyttelyllä.

Vierailija
55/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pudotin taskusta puhelimen.Rukoilin tähän apua.Puhelimen oli löytänyt rehellinen ihminen ja sain puhelimen takaisin vielä samana päivänä.

ei se löytäjä sitten ainakaan uskovainen ollut. uskovainen olisi luullut, että jumala antoi hänelle puhelimen.

Vierailija
56/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rukoileminen sopii naisille. ovat muutenkin tottuneet saamaan kaiken muilta ja siihen, että muut tekevät kaiken heidän puolestaan, kun vaan pyytää

Meillä on sitten maailmankirjat sekaisin. Olenkin rukoillut, että joku päivä vielä minäkin voin vain olla, tehdä vain kaikkea mukavaa ja tili pursuaisi säästöistä.

Vierailija
57/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin aikanaan, että keittiön pöydällä olevan piimäpurkin rukoileminen toimii aivan yhtä tehokkaasti kuin minkä tahansa muun uskonnollisen kohteen tai olion rukoileminen.

Miten ilmeni?

Piimä pilaantui

Vierailija
58/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran rukoillut voimallisesti ja kokenut saaneeni avun. Pari kertaa liittyen läheisten sairastumisiin. Kolmas kerta muuta. En ole edes kirkkoon kuuluva mutta laitan välillä kädet ristiin. Lapsena mummuni aina rukoili iltarukouksen kanssani.

Vierailija
59/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei se löytäjä sitten ainakaan uskovainen ollut. uskovainen olisi luullut, että jumala antoi hänelle puhelimen.

Ajattelussasi on vähän parantamisen varaa:) muuten nokkela vitsi.

Vierailija
60/84 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku rukoilla minun puolestani, alan itse olla jo väsynyt rukoilemaan, kun vastausta ei kuulu.

Minulla on päänahassa parantumaton sairaus. Niin parantumaton, mutta toivoisin että se paranisi, olen niin väsynyt siihen.

Kiitos, jos joku jaksaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi