Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apu-lehti: Kannabiksella on haittoja, joista usein vaietaan

Vierailija
01.05.2023 |

Selvitimme, mitä kannabis tekee elimistössä heti ja pitkän ajan kuluessa. Esimerkiksi erektio-ongelmat ja psykoosi ovat vaikutuksia, joista moni ei tiedä. Mitä nuorempana kannabista käyttää, sen pahempi, sillä nuorilla aivojen kehitys on vielä kesken.

https://www.apu.fi/artikkelit/kannabiksen-haitat-joista-vaietaan-tama-e…

Kommentit (1239)

Vierailija
721/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on hirvittävän petollinen huume. Usein ensikokeilu johtaa turmioon

Vierailija
722/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako vuotta se poikasi asui teltassa ulkomailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi apu-lehti paljasti totuuden 👍

Vierailija
724/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelu loppuisi kaikissa turhissa ketjuissa, jos teppo lopettaisi trollauksen. Jokin aika sitten näytti jo tältä pari päivää mutta ei teppo kyennytkään lopettamaan.

Vierailija
725/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, kun oli asenteellinen ja vääristelevä kuva kannabiksesta Apu-lehdessä. En edes viitsi alkaa pomimaan virheitä ja vääristelyjä sieltä, varmaan tässä ketjussa on joku sen jo tehnytkin.

Heitetään tähän nyt oma kokemus kannabiksesta. Olin hyvää vauhtia alkoholisoitumassa, pikku paikkakunnalla asuva kouluttamaton nuori ja tein erilaisia duunarin hommia rahaa saadakseni. Ikää oli se 20. Sitten muutin päähänpiston seurauksena pääkaupunkiin ja tutustuin samalla kannabikseen. Turpakännien vetäminen ja örveltäminen vaihtui kannabiksen poltteluun ja fiilistelyyn, ja elämän tätä kautta rauhoituttua kiinnostuin aloittamaan opiskelut.

Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin olen hyvän yliopistokoulutuksen hankkinut, arvostetussa työssä ja hienossa omistusasunnossa asuva, naimisissa oleva mies. Pari lastakin löytyy. Olen siis nykyään stereotypinen ylemmän keskiluokan edustaja. Jos olisin jäänyt sinne kotipaikkakunnalle, en tiedä olisinko enää edes elossa.

Poltan edelleen suhteellisen säännöllisesti, mutta vain iltaisin, silloin kun muu perhe on jo nukkumassa. Poltan, koska saan siitä lisäväriä ja inspiraatiota elämääni, enkä voi siten nähdä asiassa mitään väärää. Kännäyksen jätin sinne pikku paikkakunnalle. Olen erittäin tyytyväinen että elämäni meni näin.

Teppo on taas kannabispsykoosissa ja kuvittelee tällaistakin 😂

Vierailija
726/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, kun oli asenteellinen ja vääristelevä kuva kannabiksesta Apu-lehdessä. En edes viitsi alkaa pomimaan virheitä ja vääristelyjä sieltä, varmaan tässä ketjussa on joku sen jo tehnytkin.

Heitetään tähän nyt oma kokemus kannabiksesta. Olin hyvää vauhtia alkoholisoitumassa, pikku paikkakunnalla asuva kouluttamaton nuori ja tein erilaisia duunarin hommia rahaa saadakseni. Ikää oli se 20. Sitten muutin päähänpiston seurauksena pääkaupunkiin ja tutustuin samalla kannabikseen. Turpakännien vetäminen ja örveltäminen vaihtui kannabiksen poltteluun ja fiilistelyyn, ja elämän tätä kautta rauhoituttua kiinnostuin aloittamaan opiskelut.

Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin olen hyvän yliopistokoulutuksen hankkinut, arvostetussa työssä ja hienossa omistusasunnossa asuva, naimisissa oleva mies. Pari lastakin löytyy. Olen siis nykyään stereotypinen ylemmän keskiluokan edustaja. Jos olisin jäänyt sinne kotipaikkakunnalle, en tiedä olisinko enää edes elossa.

Poltan edelleen suhteellisen säännöllisesti, mutta vain iltaisin, silloin kun muu perhe on jo nukkumassa. Poltan, koska saan siitä lisäväriä ja inspiraatiota elämääni, enkä voi siten nähdä asiassa mitään väärää. Kännäyksen jätin sinne pikku paikkakunnalle. Olen erittäin tyytyväinen että elämäni meni näin.

Teppo on taas kannabispsykoosissa ja kuvittelee tällaistakin 😂

Niin sen on pakko olla. Apu-lehdestäkö luit?

Vierailija
727/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelu loppuisi kaikissa turhissa ketjuissa, jos teppo lopettaisi trollauksen. Jokin aika sitten näytti jo tältä pari päivää mutta ei teppo kyennytkään lopettamaan.

Teppo ei ikinä tule kykenemään trollauksen lopettamiseen

Vierailija
728/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä teksti. Varaudu sen poistoon.

Vierailija
729/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi apu-lehti paljasti totuuden 👍

Olisi kaverin kannattanut käyttää vain alkoholia kuten suurin osa käyttää samanlaisia ongelmia saaden.

Jos olisi laillisesta huumeesta saanut mielenterveysongelmia tai vaikka kuollut myrkkyhuumeeseen, ei olisi tehty yhtäkään lehtijuttua.

Vierailija
730/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Apu-lehti: Trendikkäät kerrospukeutumisasut kylmää vastaan."

Vierailija
731/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Apu-lehti: Halpisteltta vaiko parempi? Asiantuntija neuvoo."

Vierailija
732/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Apu-lehti: Voiko teltasta saada ihottuman? Lääkäri vastaa."

Vierailija
733/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Apu-lehti: Teltan joulusiivous helppoa Auri Kanasen vinkeillä."

Vierailija
734/1239 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa, jos narkkari luulee olevansa lintu ja yrittää lähteä parvekkeelta lentoon. Ei kannata kannabikseen koskea

Vierailija
735/1239 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

APU-lehti voisi tehdä jutun Irti Huumeista ry:n perustajan pojasta, joka asui ulkomaillakin teltassa väkivaltaista isäänsä paossa. Ihmeen hyvin skitsofreenikko pärjäsi teltassaan monta vuotta.

Vierailija
736/1239 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Apu-lehti: Parhaat kukkapenkit juopotteluun."

Vierailija
737/1239 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Apu-lehti: Huumevalistus - kuinka huijaan miljoonia. Katso asiantuntijan neuvot."

Vierailija
738/1239 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Apu-lehti: Kuinka muutan perheväkivallan rahasammoksi? Ota vinkit talteen."

Vierailija
739/1239 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis söi miehen tyrväällä. Siis niinku ihan kauheaa. Kuvat yksinoikeudella apu lehdessä.

Vierailija
740/1239 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nouseva ratsastajain auringon laskun raiderssit ne nappaa kyynäräpäällä kossupulloo avot ja korkki auki pierulla toi noinni.

Loppuu ryystö ja ähh. Kunnon kaatokängit juhannusen kunniaks.

Kåänni on suomalainen perinne. Ei huumeille.

Juhannuksena palvotaan juhannus kastelijaa. kusiukkoa palvotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän