Apu-lehti: Kannabiksella on haittoja, joista usein vaietaan
Selvitimme, mitä kannabis tekee elimistössä heti ja pitkän ajan kuluessa. Esimerkiksi erektio-ongelmat ja psykoosi ovat vaikutuksia, joista moni ei tiedä. Mitä nuorempana kannabista käyttää, sen pahempi, sillä nuorilla aivojen kehitys on vielä kesken.
https://www.apu.fi/artikkelit/kannabiksen-haitat-joista-vaietaan-tama-e…
Kommentit (1239)
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on hirvittävän petollinen huume. Usein ensikokeilu johtaa turmioon
Montako vuotta se poikasi asui teltassa ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi apu-lehti paljasti totuuden 👍
Kirjoittelu loppuisi kaikissa turhissa ketjuissa, jos teppo lopettaisi trollauksen. Jokin aika sitten näytti jo tältä pari päivää mutta ei teppo kyennytkään lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, kun oli asenteellinen ja vääristelevä kuva kannabiksesta Apu-lehdessä. En edes viitsi alkaa pomimaan virheitä ja vääristelyjä sieltä, varmaan tässä ketjussa on joku sen jo tehnytkin.
Heitetään tähän nyt oma kokemus kannabiksesta. Olin hyvää vauhtia alkoholisoitumassa, pikku paikkakunnalla asuva kouluttamaton nuori ja tein erilaisia duunarin hommia rahaa saadakseni. Ikää oli se 20. Sitten muutin päähänpiston seurauksena pääkaupunkiin ja tutustuin samalla kannabikseen. Turpakännien vetäminen ja örveltäminen vaihtui kannabiksen poltteluun ja fiilistelyyn, ja elämän tätä kautta rauhoituttua kiinnostuin aloittamaan opiskelut.
Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin olen hyvän yliopistokoulutuksen hankkinut, arvostetussa työssä ja hienossa omistusasunnossa asuva, naimisissa oleva mies. Pari lastakin löytyy. Olen siis nykyään stereotypinen ylemmän keskiluokan edustaja. Jos olisin jäänyt sinne kotipaikkakunnalle, en tiedä olisinko enää edes elossa.
Poltan edelleen suhteellisen säännöllisesti, mutta vain iltaisin, silloin kun muu perhe on jo nukkumassa. Poltan, koska saan siitä lisäväriä ja inspiraatiota elämääni, enkä voi siten nähdä asiassa mitään väärää. Kännäyksen jätin sinne pikku paikkakunnalle. Olen erittäin tyytyväinen että elämäni meni näin.
Teppo on taas kannabispsykoosissa ja kuvittelee tällaistakin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, kun oli asenteellinen ja vääristelevä kuva kannabiksesta Apu-lehdessä. En edes viitsi alkaa pomimaan virheitä ja vääristelyjä sieltä, varmaan tässä ketjussa on joku sen jo tehnytkin.
Heitetään tähän nyt oma kokemus kannabiksesta. Olin hyvää vauhtia alkoholisoitumassa, pikku paikkakunnalla asuva kouluttamaton nuori ja tein erilaisia duunarin hommia rahaa saadakseni. Ikää oli se 20. Sitten muutin päähänpiston seurauksena pääkaupunkiin ja tutustuin samalla kannabikseen. Turpakännien vetäminen ja örveltäminen vaihtui kannabiksen poltteluun ja fiilistelyyn, ja elämän tätä kautta rauhoituttua kiinnostuin aloittamaan opiskelut.
Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin olen hyvän yliopistokoulutuksen hankkinut, arvostetussa työssä ja hienossa omistusasunnossa asuva, naimisissa oleva mies. Pari lastakin löytyy. Olen siis nykyään stereotypinen ylemmän keskiluokan edustaja. Jos olisin jäänyt sinne kotipaikkakunnalle, en tiedä olisinko enää edes elossa.
Poltan edelleen suhteellisen säännöllisesti, mutta vain iltaisin, silloin kun muu perhe on jo nukkumassa. Poltan, koska saan siitä lisäväriä ja inspiraatiota elämääni, enkä voi siten nähdä asiassa mitään väärää. Kännäyksen jätin sinne pikku paikkakunnalle. Olen erittäin tyytyväinen että elämäni meni näin.
Teppo on taas kannabispsykoosissa ja kuvittelee tällaistakin 😂
Niin sen on pakko olla. Apu-lehdestäkö luit?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittelu loppuisi kaikissa turhissa ketjuissa, jos teppo lopettaisi trollauksen. Jokin aika sitten näytti jo tältä pari päivää mutta ei teppo kyennytkään lopettamaan.
Teppo ei ikinä tule kykenemään trollauksen lopettamiseen
Vierailija kirjoitti:
Hyvä teksti. Varaudu sen poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi apu-lehti paljasti totuuden 👍
Olisi kaverin kannattanut käyttää vain alkoholia kuten suurin osa käyttää samanlaisia ongelmia saaden.
Jos olisi laillisesta huumeesta saanut mielenterveysongelmia tai vaikka kuollut myrkkyhuumeeseen, ei olisi tehty yhtäkään lehtijuttua.
"Apu-lehti: Trendikkäät kerrospukeutumisasut kylmää vastaan."
"Apu-lehti: Halpisteltta vaiko parempi? Asiantuntija neuvoo."
"Apu-lehti: Voiko teltasta saada ihottuman? Lääkäri vastaa."
"Apu-lehti: Teltan joulusiivous helppoa Auri Kanasen vinkeillä."
Kauheaa, jos narkkari luulee olevansa lintu ja yrittää lähteä parvekkeelta lentoon. Ei kannata kannabikseen koskea
APU-lehti voisi tehdä jutun Irti Huumeista ry:n perustajan pojasta, joka asui ulkomaillakin teltassa väkivaltaista isäänsä paossa. Ihmeen hyvin skitsofreenikko pärjäsi teltassaan monta vuotta.
"Apu-lehti: Parhaat kukkapenkit juopotteluun."
"Apu-lehti: Huumevalistus - kuinka huijaan miljoonia. Katso asiantuntijan neuvot."
"Apu-lehti: Kuinka muutan perheväkivallan rahasammoksi? Ota vinkit talteen."
Kannabis söi miehen tyrväällä. Siis niinku ihan kauheaa. Kuvat yksinoikeudella apu lehdessä.
nouseva ratsastajain auringon laskun raiderssit ne nappaa kyynäräpäällä kossupulloo avot ja korkki auki pierulla toi noinni.
Loppuu ryystö ja ähh. Kunnon kaatokängit juhannusen kunniaks.
Kåänni on suomalainen perinne. Ei huumeille.
Juhannuksena palvotaan juhannus kastelijaa. kusiukkoa palvotaan.