Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apu-lehti: Kannabiksella on haittoja, joista usein vaietaan

Vierailija
01.05.2023 |

Selvitimme, mitä kannabis tekee elimistössä heti ja pitkän ajan kuluessa. Esimerkiksi erektio-ongelmat ja psykoosi ovat vaikutuksia, joista moni ei tiedä. Mitä nuorempana kannabista käyttää, sen pahempi, sillä nuorilla aivojen kehitys on vielä kesken.

https://www.apu.fi/artikkelit/kannabiksen-haitat-joista-vaietaan-tama-e…

Kommentit (1239)

Vierailija
701/1239 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teppo trollaaja on täälläkin päivittäin 😂

Vierailija
702/1239 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis aiheuttaa psykooseja ja skitsofreniaa. Minkäänlaista viestiä ei pidä levittää, että näin hirvittävän huumeen laillistaminen olisi hyvä idea

Valitettavasti näin. Lapseni joutui psykoosiin kannabiksen käytön seurauksena ja nyt alkaa näyttämään siltä, että tila jää pysyväksi skitsofreniaksi, koska harhat eivät ole loppuneet kokonaan oikealla lääkitykselläkään. Ei ole ihmekään, että psykiatrinen hoito on kriisissä ja hoitoon ei pääse pitkien jonojen takia, kun nuori polvi on sekoittanut päänsä kannabiksella.

Hahhah! Kannabis ei todellakaan aiheuta skitsofreniaa. Joillain se voi mahdollisesti laukaista sen ennenaikaisesti, mutta sairaus tulisi heille joka tapauksessa ihan ilman pössyttelyäkin.

Kannabiksen käyttö on kasvanut valtavasti, mutta skitsofrenian määrä ei ole. Hahahaa! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1239 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, miten paljon skitsofrenia olisi vähentynyt, jos kannabiksen käyttö ei olisi lisännyt sitä!

Vierailija
704/1239 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, miten paljon skitsofrenia olisi vähentynyt, jos kannabiksen käyttö ei olisi lisännyt sitä!

Suurin osa skitsofreenikoista ei ole koskaan käyttänyt kannabista. Kannabis korkeintaan nopeuttaa sairastumista muutamalla vuodella, mutta asia olisi tapahtunut muutenkin, koska kyseiseen sairauteen taipuvaiset ovat herkempiä käyttämään erilaisia päihteitä, joita on muitakin kannabiksen lisäksi. Siksi skitsofrenian määrä ei ole maailmassa kasvanut, mutta kannabis nostetaan asiassa ns. tikunnokkaan, vaikka sen käyttämättömyyskään ei estä sairauden puhkeamista.

Vierailija
705/1239 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis aiheuttaa psykooseja ja skitsofreniaa. Minkäänlaista viestiä ei pidä levittää, että näin hirvittävän huumeen laillistaminen olisi hyvä idea

Valitettavasti näin. Lapseni joutui psykoosiin kannabiksen käytön seurauksena ja nyt alkaa näyttämään siltä, että tila jää pysyväksi skitsofreniaksi, koska harhat eivät ole loppuneet kokonaan oikealla lääkitykselläkään. Ei ole ihmekään, että psykiatrinen hoito on kriisissä ja hoitoon ei pääse pitkien jonojen takia, kun nuori polvi on sekoittanut päänsä kannabiksella.

Että sellainen valistussatu syntyi tänään. Miksi suurin osa kannabiksen vastustajista valehtelee ihan koko ajan?

Vierailija
706/1239 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis aiheuttaa usein kroonisen kannabismyrkytyksen, kannabispsykoosin ja skitsofrenian. Kyseessä on aivan hirvittävän vaarallinen huume 🥶

Hakusanalla "krooninen kannabismyrkytys" ei löydy yhtäkään sivua Googlella.

Vierailija
707/1239 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis aiheuttaa usein kroonisen kannabismyrkytyksen, kannabispsykoosin ja skitsofrenian. Kyseessä on aivan hirvittävän vaarallinen huume 🥶

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/19586351/

Vierailija
708/1239 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on hirvittävän petollinen ja vaarallinen huume 😨

Vierailija
709/1239 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/19586351/

Ei tuolla ole mitään mainintaa "kroonisesta kannabismyrkytyksestä" vaan kroonisesta kannabiksen käytöstä.

Eli sellaisesta mitä lääkekäyttäjätkin harrastavat kun käyttävät kannabista runsaasti ja päivittäin.

Vierailija
710/1239 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kannabis saataisiin poistettua maailmasta, skitsofreniamäärät pysyisivät täysin samoina.

Vierailija
711/1239 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irti Huumeista ry:n perustaja on vuosikymmeniä syyttänyt vain kannabista poikansa skitsofreniasta, vaikka poika oli useiden eri päihteiden sekäkäyttäjä ja myös krooninen LSD-huumeen käyttäjä. Kannabista on syytetty kaikesta ja valehdeltu siis minkä vaan ehditty on.

APU-lehti voisi tehdä jutun Irti Huumeista ry:n perustajan pojasta, joka asui ulkomaillakin teltassa väkivaltaista isäänsä paossa. Ihmeen hyvin skitsofreenikko pärjäsi teltassaan monta vuotta.

Olen samaa mieltä.

Vierailija
712/1239 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irti Huumeista ry:n perustaja on vuosikymmeniä syyttänyt vain kannabista poikansa skitsofreniasta, vaikka poika oli useiden eri päihteiden sekäkäyttäjä ja myös krooninen LSD-huumeen käyttäjä. Kannabista on syytetty kaikesta ja valehdeltu siis minkä vaan ehditty on.

APU-lehti voisi tehdä jutun Irti Huumeista ry:n perustajan pojasta, joka asui ulkomaillakin teltassa väkivaltaista isäänsä paossa. Ihmeen hyvin skitsofreenikko pärjäsi teltassaan monta vuotta.

"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!

OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ

PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!

AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!

MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!

HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"

- Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustaja

Kannattaa olla yhteydessä mielenterveysalan ammattilaisiin. Noin suuret psykoottiset harhat on jo aika pahoja.

Vierailija
713/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apu lehti voisi vaihtelun vuoksi tehdä rehellisen jutun kannabiksen käyttäjistä. Tarkoitan viihdekäyttäjistä kun niitä on eniten. Aina vain tehdään juttuja ongelmakäyttäjistä. Itse en ole vuosikymmenten aikana nähnyt kuin sellaisia ongelmia jotka johtuvat laista. 

Vierailija
714/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!

OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ

AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!

MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!

- Hei! Olen mielenterveys- ja päihdeongelmainen jehovantodistaja. Annatko minulle miljoonan verorahoja?

- No en tosiaan.

.

- Hei! Olen mielenterveys- ja päihdeongelmainen jehovantodistaja, omasta mielestäni henkisesti korkein olento maailmassa ja myös huumevalistaja. Annatko minulle miljoonan?

.

- Tottakai. Riittääkö se alkuun?

Vierailija
715/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholipsykoosi?

Vierailija
716/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholipsykoosi?

"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"

Vierailija
717/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on hirvittävän petollinen ja vaarallinen huume 😨

Onneksi siis moni aloittaa nykyään suoraan kovilla huumeilla, eikä kokeile kannabista aiemmin. Kovien huumeiden käyttö on myös moninkertaistunut muutamassa vuodessa ja nuoret kuolevat eniten koviin huumeisiin EU:n alueella Suomessa. Voit siis olla tyytyväinen ja hyvin on valistettu!

Vierailija
718/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa skitsofreenikoista ei ole koskaan käyttänyt kannabista. Kannabis korkeintaan nopeuttaa sairastumista muutamalla vuodella, mutta asia olisi tapahtunut muutenkin, koska kyseiseen sairauteen taipuvaiset ovat herkempiä käyttämään erilaisia päihteitä, joita on muitakin kannabiksen lisäksi. Siksi skitsofrenian määrä ei ole maailmassa kasvanut, mutta kannabis nostetaan asiassa ns. tikunnokkaan, vaikka sen käyttämättömyyskään ei estä sairauden puhkeamista.

Skitsofreenikoille kofeiini on usein aika haitallinen aine. Se kiihdyttää hyvin monella skitsofreenikolla mielenrientoa, jopa psykooseiksi asti.

Vierailija
719/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Apu-lehti: Teltassa asumisessa on haittoja, joista usein vaietaan."

Vierailija
720/1239 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Apu-lehti: Minkälainen "pehkupussi" telttaan talveksi?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän