Apu-lehti: Kannabiksella on haittoja, joista usein vaietaan
Selvitimme, mitä kannabis tekee elimistössä heti ja pitkän ajan kuluessa. Esimerkiksi erektio-ongelmat ja psykoosi ovat vaikutuksia, joista moni ei tiedä. Mitä nuorempana kannabista käyttää, sen pahempi, sillä nuorilla aivojen kehitys on vielä kesken.
https://www.apu.fi/artikkelit/kannabiksen-haitat-joista-vaietaan-tama-e…
Kommentit (1239)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on se ja sama, millä ihmiset haluavat hulluksi tulla, kunhan vaan minun ei tarvitse sitä haistella. Eli kehittäkää hajuton tupakka ja kannabis, niin saatte pössytellä turpanne tukkoon minun puolestani. Ok?
Haju kyllä on hirveä, mutta jos en haistaisi, niin silloin en tietäisi milloin altistun passiiviselle poltolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on se ja sama, millä ihmiset haluavat hulluksi tulla, kunhan vaan minun ei tarvitse sitä haistella. Eli kehittäkää hajuton tupakka ja kannabis, niin saatte pössytellä turpanne tukkoon minun puolestani. Ok?
Haju kyllä on hirveä, mutta jos en haistaisi, niin silloin en tietäisi milloin altistun passiiviselle poltolle.
Osta tai kasvata omat niin ei tarvi muiden polttoja nuuhkia. Pummi.
Jokainen tuntemani marihumanisti ;) osaa kertoa miten muut käyttävät väärin ja mitä haittoja muille tulee. Kenellekään itselle ei näytä tulevan. Hyvä ettei.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tuntemani marihumanisti ;) osaa kertoa miten muut käyttävät väärin ja mitä haittoja muille tulee. Kenellekään itselle ei näytä tulevan. Hyvä ettei.
tepon kertoman mukaan huumeilla ratkaistaan kaikki ongelmat ja kaikki sairaudet paranevat. Lisäksi tepon ruosteinen corolla-97, ei kuluta juuri mitään eikä siitä koskaan hajoa mitään. Huoltojakaan se ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Kannabispsykoosi on siis hyvin harvinainen. Suurin osa psykooseista on sekakäyttäjien psykooseja.
Vierailija kirjoitti:
Joo ymmärrän miksi kannabiksen käyttö yleistyy. Nämä vastustajat on ihan kylähullu tasoa.
"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!
OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ
PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!
AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"
- Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ymmärrän miksi kannabiksen käyttö yleistyy. Nämä vastustajat on ihan kylähullu tasoa.
"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!
OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ
PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!
AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"
- Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustaja
Juttujensa perusteella voisi epäillä että on vetänyt muutakin kuin pulkkaa.
Pelkästään Husin alueella kymmeniä kannabispsykoosiin joutuneita joka viikko hurjia seurauksia
Tutkimuksen mukaan kannabispsykoosit ovat yleistyneet Pohjoismaissa. Sairastuneista arviolta joka kolmas saa myöhemmin skitsofreniadiagnoosin.
https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/ff7ab64a-8df0-4284-b77f-d0e7…
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään Husin alueella kymmeniä kannabispsykoosiin joutuneita joka viikko hurjia seurauksia
Tutkimuksen mukaan kannabispsykoosit ovat yleistyneet Pohjoismaissa. Sairastuneista arviolta joka kolmas saa myöhemmin skitsofreniadiagnoosin.https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/ff7ab64a-8df0-4284-b77f-d0e7…
Edelleenkin kyseessä on päihteiden sekakäyttäjien psykoosit.
Mistä lähtien kannabiksen vastustamiseen on kuulunut avoin valehtelu?
Alusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien kannabiksen vastustamiseen on kuulunut avoin valehtelu?
Alusta lähtien.
Tunnetuimpana valheena porttiteoria. On se kumma että valheilla voi saada laittomaksi ja faktoilla on ihan älyttömän vaikea saada lailliseksi. Joku käänteistodellisuus tai jotain outoa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh mitä haittoja.
Keksittyjä ja vahvasti liioiteltuja haittoja. Oikeasti vähiten haitallinen päihde niin sen pitäisi olla laillista.
Suomessa alkoholi aiheuttaa yli 4000 mielisairaalahoitoa vaativaa psykoosia joka vuosi, ja joka vuosi noin 6000 ihmistä joutuu sairaseläkkeelle alkoholin aiheuttamien sairauksien johdosta. Lisäksi alkoholi tappaa Suomessa noin kuusi ihmistä päivässä.
Raskaudenaikaisen alkoholinkäytön johdosta Suomessa syntyy vuosittain yli 600 FAS-lasta, joista monet ovat vakavasti kehitysvammaisia ja vaativat loppuelämän mittaista laitoshoitoa.
Alkoholi on myös osallisena yli 80 prosentissa väkivaltaa, ja alkoholin arvioidaan olevan osallisena noin kymmenessä prosentissa maamme syöpätapauksia. Merkittävin ja kallein isänmaamme tuhoaja. Tuhoaa myös eniten aivoja koska on voimakas solumyrkky.
Kallista lystiä veronmaksajille.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh mitä haittoja.
Kannabiksen lääkekäyttäjille ei ole psykooseja tullut, vaikka lääkekäytössä kannabista käytetään joka päivä ja paljon enemmän mitä päihdekäytössä. Lääkekäyttäjiä on jo miljoonia. Joten lienee "kannabispsykoosin" riski melko vähäinen.
Ja mikä psykoosissa on se pahin asia? Kaikki päihteet voivat aiheuttaa psykooseja. Esimerkiksi alkoholi aiheuttaa Suomessa joka vuosi yli 4000 mielisairaalahoitoa vaativaa psykoosia, mutta silti aiheesta ei varoitella eikä valisteta. Jos psykoosi olisi joku isokin juttu, niin eiköhän alkoholinkin suhteen asioista tiedotettaisi? Vai mitä luulet?
Kannabis pilaa miljoonien ihmisten elämän vuosittain
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu, polta vaikka savut. Lähes kaikki kokeilleet sallisivat tai laillistaisivat. Sinäkin pelkäät kannabista aivan turhaan. Yksi harvoja päihteitä johon ei kuole vahingossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Avohoitopotilaita on muutenkin liikaa. Tämä kannabis on todella paha mielenterveysriski
Päihdelinkki.fi