Mies petti varpajaisissa!
Esikoinen syntyi pari viikkoa sitten, synnytys meni ihan hyvin ja oltiin molemmat vauvan kanssa kunnossa, joten mieskin sitten lähti laitokselta synnytystä seuraavana iltana viettämään varpajaisia.
Seuraavana päivänä tuli meitä katsomaan sairaalaan ja kaikki oli ok.
Kun oltiin oltu kotona pari päivää, niin mies sitten sanoi että pitää tunnustaa jotain varpajaisiin liittyen. Oli sitten taksijonossa jakanut taksin jonkun samalle suunnalle lähtevän naisen kanssa, ja siinä matkan aikana olivat keksineet mennä naisen luo yökahville, ja olivat sitten harrastaneet seksiä siellä.
Mies on pyydellyt kovasti anteeksi ja sanoo katuvansa, eikä kuulemma olisi varmaan muuten tehnyt noin, mutta pää oli niin sekaisin isäksi tulon johdosta sun muuta... En tiedä, mitä tehdä! Tällä hetkellä tuntuu, etten ikinä voi antaa anteeksi, mutta toisaalta tässä on ajateltava vauvankin isäsuhdetta...
Onko kokemuksia tai neuvoja vastaavasta, miten olette selvinneet?
Kommentit (135)
Tyhmä ja heikko mies kun tunnusti
Kyllä nainenkin voi pettää raskausaikana.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisesta miehestä ole isäksi. (
todistetuksi. Ainakin biologisessa mielessä.
Mitä itse tapaukseen tulee niin en jaksa uskoa. Ap olisi synnytyksen jälkeisissä hormonihuuruissa kaikessa rauhassa av:lla tilittämässä tuollaista tapahtumaa ihan selväsanaisesti..? No way.
Hormonihuuruissa? Lähtikö sinulta järki kun olit juuri synnyttänyt?
Minulla 2 lasta ja synnytyksen aikana sekä myös heti synnytyksen jälkeen järkeni leikkasi kuin partaveitsi.
Hullua väittää että siinä.kohtaa kun järkeä eniten tarvitsee sitä muka ei ole.
Ystäväni poikaystävä petti häntä koko ajan. Ei uskonut vaikka joku kertoi laittoi välit poikki kertojaan. Menivät naimisiin ja saivat vauvan. Saman päivän iltana mies petti ystävääni. Joku kertoi asiasta mutta mies valehteli ja ystäväni uskoi häntå.
Ystävän mies petti häntä koko ajan. Saivat kolmannenkin lapsen ja ystäväni otti miehestå eron ristiäisten jälkeen. Kertoi itse raivonkyynelissä ettå se ...atana on pettänyt häntä ja asia selvisi siitä kun tuli kutsu isyystestiin ja mies oii kuin olikin isä vaikka oli vannonut ettå se ei ole mahdollista.
Mutta törkeistä törkeintä on pettää rakastaan juuri synnytyksen jälkeen ja jos siihen pystyy niin pettää muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
moni ukko käy kyntämässä vaimon ollessa raskaana ja saattaa olla vieraalla pukilla sillä aikaa kun nainen päkertää vauvaa maailmaan!! Ja kun nainen on haluton, väsynyt ja masentunut, taas mennään pettämään. Onhan näitä. Sinänsä en ihmettele kertomusta,
ja mä jaksan ihmetellä miten tää maailma pyörii näin. Luontoäiti on kuitenkin ihmeellinen voimissaan, kun saa meidän naiset samoihin ansoihin ajoista toisiin. Ei miehet ymmärrä naisesta mitään. Ei meidän kannattaisi niiden kanssa tuhlata elämäämme, mutta niinhän me vain -suurin osa- teemme. terveisin se joka aiempana suositteli aiheen laittamista hetkeksi hyllylle
pillunhimo menee kaiken edelle? Minä ja minä. Aiheutetaan suurta tuskaa muille ihmisille.
Niin mies on valmis jonkun 5 minuutin 'ilon' vuoksi pilaamaan kaiken. Kiva varmaan kertoa lapselle että vieraan naisen .illu 5 minuutin ajan oli paljon tärkeämpi kuin ehyt perhe lapselle.
Kertoo paljon siitå ettå vaikka on iältään mies niin ei älyltään eikä ajattelukyvyn kehitykseltä. Normaalisti kehittynyt aikuinen mies elää täysillä mukana vauva-arjessa ja siihen kuuluvissa asioissa mukaan lukien seksin eli yhdynnän odottamisessa yhdessä puolison kanssa.
Ei voi vaatia että seksi keskeytyy moneksi kuukaudeksi, kyllä miehen on sitä saatava.
Vierailija kirjoitti:
niin tiedät ap, itsekin vastauksen. Ei tuollaisesta miehestä ole isäksi. Sori vaan=(
Tarkoitit varmaan mieheksi? Ei kai se isyyteen vaikuta.
Outoo tommonen varpajaisissa pettäminen, me kyllä paneskeltiin miehen kanssa ihan loppuun asti.. siis että synnytys käynnistyis. Sen jälkeen muistaakseni parin - neljän viikon päästä sai pillua. Suihinottoa jne kyllä sitä ennen.
Tyhmä mies, kaikin puolin. Ensinnäkin paskin mahdollinen ajankohta pettämiselle ja toisekseen: miksi se sun niskaan kaataa omat pettämiset ja pahan olon? Olis edes kärvistellyt itsekseen sen huonon Omantuntonsa kanssa. Heittäisin pellolle tommosen paskan, ansaitset parempaa.
Mulla on ollut pian vuoden salasuhde mieheen,jolla vaimo ja neljä lasta. Nuorin lapsi oli 4kk,kun aloimme. Kotona kuulema meteliä ja vaimo haluton. Minua ei haittaa,kun haluan olla sinkku ja kaipaan lempeä vain. Mies toisinaan antaa lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
moni ukko käy kyntämässä vaimon ollessa raskaana ja saattaa olla vieraalla pukilla sillä aikaa kun nainen päkertää vauvaa maailmaan!! Ja kun nainen on haluton, väsynyt ja masentunut, taas mennään pettämään. Onhan näitä. Sinänsä en ihmettele kertomusta,
ja mä jaksan ihmetellä miten tää maailma pyörii näin. Luontoäiti on kuitenkin ihmeellinen voimissaan, kun saa meidän naiset samoihin ansoihin ajoista toisiin. Ei miehet ymmärrä naisesta mitään. Ei meidän kannattaisi niiden kanssa tuhlata elämäämme, mutta niinhän me vain -suurin osa- teemme. terveisin se joka aiempana suositteli aiheen laittamista hetkeksi hyllylle
pillunhimo menee kaiken edelle? Minä ja minä. Aiheutetaan suurta tuskaa muille ihmisille.
Niin mies on valmis jonkun 5 minuutin 'ilon' vuoksi pilaamaan kaiken. Kiva varmaan kertoa lapselle että vieraan naisen .illu 5 minuutin ajan oli paljon tärkeämpi kuin ehyt perhe lapselle.
Kertoo paljon siitå ettå vaikka on iältään mies niin ei älyltään eikä ajattelukyvyn kehitykseltä. Normaalisti kehittynyt aikuinen mies elää täysillä mukana vauva-arjessa ja siihen kuuluvissa asioissa mukaan lukien seksin eli yhdynnän odottamisessa yhdessä puolison kanssa.
teilläkö kestää seksi viis minuuttia. Meillä kyl jopa 3 tuntia.
Taksikaverilla oli tiukempi tavara.
As simple as that.
Maailma on sellainen kuin se on, ei sellainen kuin se saduissa on.
Taas yksi syy lisää olla tuhlaamatta aikaani (suomi)miehiin
Ei ole hyväksyttävää!!