Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti varpajaisissa!

Vierailija
13.09.2010 |

Esikoinen syntyi pari viikkoa sitten, synnytys meni ihan hyvin ja oltiin molemmat vauvan kanssa kunnossa, joten mieskin sitten lähti laitokselta synnytystä seuraavana iltana viettämään varpajaisia.

Seuraavana päivänä tuli meitä katsomaan sairaalaan ja kaikki oli ok.

Kun oltiin oltu kotona pari päivää, niin mies sitten sanoi että pitää tunnustaa jotain varpajaisiin liittyen. Oli sitten taksijonossa jakanut taksin jonkun samalle suunnalle lähtevän naisen kanssa, ja siinä matkan aikana olivat keksineet mennä naisen luo yökahville, ja olivat sitten harrastaneet seksiä siellä.

Mies on pyydellyt kovasti anteeksi ja sanoo katuvansa, eikä kuulemma olisi varmaan muuten tehnyt noin, mutta pää oli niin sekaisin isäksi tulon johdosta sun muuta... En tiedä, mitä tehdä! Tällä hetkellä tuntuu, etten ikinä voi antaa anteeksi, mutta toisaalta tässä on ajateltava vauvankin isäsuhdetta...

Onko kokemuksia tai neuvoja vastaavasta, miten olette selvinneet?

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle elämä valtataistelua, kostamista ja kieroilua?

Vierailija
42/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli vain seksiä.

Tietysti olet loukkantunut ja vihainen. Näytäkin se sille miehellesi! Mutta anteeksi annat ja elämä jatkuu. Ei missään nimessä kannata alkaa eroa harkita. Jos alkaa tulla tavaksi, niin sitten kyllä.

Ihan oikeesti se oli vain seksiä ;)

Vierailija
44/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti, elän todellisuudessa ja aina kannattaa pelata varman päälle. Mikään ei ole ikuista.

Pettäminen on ikäänkuin ässä hihassa. Sen voi myöhemmin nostaa pöydälle jos akka käyttäytyy ylimielisesti. Helpottaa myös eroa huomattavasti eikä pitkitä jo pahasti tulehtunutta suhdetta.

Vierailija
45/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti, elän todellisuudessa ja aina kannattaa pelata varman päälle. Mikään ei ole ikuista.

Pettäminen on ikäänkuin ässä hihassa. Sen voi myöhemmin nostaa pöydälle jos akka käyttäytyy ylimielisesti. Helpottaa myös eroa huomattavasti eikä pitkitä jo pahasti tulehtunutta suhdetta.

miten tätä "suurta ässääsi" käytät? En ymmärrä kuviota; jos ja kun akka käyttäytyy ylimielisesti miten tilannetta helpottaa/auttaa se että sinä julistat pettäneesi jo suhteen alkuaikoina "koska niin kannattaa miehen tehdä"?! Todella eriskummallinen ajatus sinulla tässä. Kerro siis ihmeessä lisää!

Vierailija
46/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä seksi on yliarvostettua. Tärkeintä on se kenen kanssa haluaa elää. Tietysti tuollainen tilanne olisi kauhea, mutta antaisin anteeksi kunhan ei toistu.

Vierailija
47/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes ehkä tunsi jotenkin olevansa enemmän sidottu suhteeseen kun se vauva oli ihan konkreettisesti sylissä. Tää pettäminen saattoi olla jonkunlainen irtiotto ja epätoivoinen yritys tavoitella "menetettyä" vapautta. Saattoi ehkä näin ajatellen olla kertaluonteinen keikka.

Vierailija
48/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pistä mies kävelemään. Sinä ja lapsesi olette parempaakin ansainneet.

Vierailija
49/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin EHKÄ antaa anteeksi pettämisen, jos se ei olisi tapahtunut tuollaisena ajankohtana. Mutta se, että mies pettää kun vaimo makaa sairaalassa synnytyksen jäljiltä väsyneenä ja ehkä muutenkin huonokuntoisena, on anteeksiantamatonta. Eikä siihen kyllä selitykset auta. Mä en kykenis harrastaan edes seksiä miehen kanssa, jos tietäisin sen pettäneen.

Ap, vippaa tuollainen mies pellolle. Pärjäätte kyllä vauvan kanssa kahdestaankin.

Vierailija
50/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahdu suunnittelematta sitä aikaisemmin? Kysykääpä muut miehiltänne mielipidettä tähän?

kukaan ei petä vain sillä tekosyyllä, että on humalassa. Siinä vaiheessa, kun on niin kännissä ettei tiedä mitä tekee, ei heppikään enää ota eteen. Hän siis on todennut, että pettäminen on jo valmiiksi ollut mielessä ja odottanut vain tilaisuutta.

Eli tästä näkökulmasta minäkin olen huolissani: miehesi on jo asennoitunut pettämiseen.

Vierailija
51/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä vaan nainen luule,että se siihen yhteen kertaan jää.

aivan varmasti jatkaa tapaamisia sen naisen kanssa.

Vierailija
52/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtokohan se toinen nainen tietää, että miehestä oli juuri tullut isä? Jos tiesi, aika löyhässä on moraali...

Vierailija
53/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtokohan se toinen nainen tietää, että miehestä oli juuri tullut isä? Jos tiesi, aika löyhässä on moraali...

Vierailija
54/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskistymään raskausaikana, jossa häviää täys järkisten miesten mielen kiinto naiseen. Jos lähdet kävlemään niin oot yh-akka jota ei kukaan huoli, eli oot kusessa hähähä :D!! t läskin akan jättänyt

Vierailija
55/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pettänyt eksiäni muutaman kerran, aina kännissä. Mutta aina ehdin ajatella, että tätä ei kyllä pitäisi tehdä, mutta en nyt jaksa välittää siitä, kun se toinen on liian kiihottavam, ja en kauheasti arvostanut noita eksiä muutenkaan. Eli eivät olleet ns.vahinkoja nuo sekstailut.

Vierailija
56/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden naisen. Jätti sitten tämän, jonka kanssa oli juuri saanut lapsen... Kyllä näitä kusipäitä riittää ja totuus on Salkkaristooreja ihmeellisempää! Ei nää jutut aina provoja.

Vierailija
57/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun panolelu tuli synnytyksestä suoraan mun syliin

- kun heti synnytettyään jaksoi sua panna!

Vierailija
58/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-jatketaan tästä vaikka huomenna kun ne on koulussa.

Vierailija
59/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun panolelu tuli synnytyksestä suoraan mun syliin

- kun heti synnytettyään jaksoi sua panna!

ja kestävä todella on!! Mahtava panolelu.

-61-

Vierailija
60/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei valitettavasti ole kokemusta, mutta kyllä tuollaisen jälkeen ero olisi ainakin kovin lähellä. Luultavasti tapahtuneesta on mahdollista päästä yli jos vain mies ymmärtää miten paljon tuskaa on tuottanut. Ja jos oikeasti voit luottaa jossain vaiheessa siihen, ettei moista enää tapahdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi