Mies petti varpajaisissa!
Esikoinen syntyi pari viikkoa sitten, synnytys meni ihan hyvin ja oltiin molemmat vauvan kanssa kunnossa, joten mieskin sitten lähti laitokselta synnytystä seuraavana iltana viettämään varpajaisia.
Seuraavana päivänä tuli meitä katsomaan sairaalaan ja kaikki oli ok.
Kun oltiin oltu kotona pari päivää, niin mies sitten sanoi että pitää tunnustaa jotain varpajaisiin liittyen. Oli sitten taksijonossa jakanut taksin jonkun samalle suunnalle lähtevän naisen kanssa, ja siinä matkan aikana olivat keksineet mennä naisen luo yökahville, ja olivat sitten harrastaneet seksiä siellä.
Mies on pyydellyt kovasti anteeksi ja sanoo katuvansa, eikä kuulemma olisi varmaan muuten tehnyt noin, mutta pää oli niin sekaisin isäksi tulon johdosta sun muuta... En tiedä, mitä tehdä! Tällä hetkellä tuntuu, etten ikinä voi antaa anteeksi, mutta toisaalta tässä on ajateltava vauvankin isäsuhdetta...
Onko kokemuksia tai neuvoja vastaavasta, miten olette selvinneet?
Kommentit (135)
Miten erotella miesjyvät miesakanoista: Hyvä mies kestää isäksi tulemisen ilman tarvetta sekoiluun ja pettämiseen. Hyvä mies ilmaisee selkeästi halunsa tulla isäksi, ja haluaa keskustella vanhemmuudesta. Huono mies ei ensinnäkään ilmaise vaimolleen kunnolla haluaako edes lapsia. Heikoimmat lähtee hakemaan lohtua jo pelkästä lapsen tekemisen puheeksi ottamisesta, vedetään pää täyteen ja avaudutaan jollekin ymmärtäväiselle naikkoselle. Osa harrastaa tätä kun vaimo on raskaana, osa panikoi synnytyksen korvilla ja rehvakkaimmat lankeaa, kun vauva tai viimeistään uhmaikäinen viekin kaiken huomion mieheltä. Vaikea tuota on etukäteen tietää, mutta kunnollisella etukäteen tehdyllä keskustelulla saattaa saada kartoitettua onko miehestäsi isäksi. Maanittelemalla, manipuloimalla tai kuuntelematta päädyt todennäköisesti pettäjän vaimoksi, kun kaikki lapsen tulon vaikutukset parisuhteeseen tulee molemmille yllätyksenä.
Ihmettelin kun mieheni oli niin innokas yhtäkkiä hoitamaan vauvaa. On käynyt vaunulenkeillä pussailemassa työkaveriaan. Todennäköisesti nainen on käynyt myös meillä, koska mies on ollut innokas työntämään minua kaupungille nauttimaan omasta ajasta päiväuniaikaan. Se selittää sen, että on ollut puolet ajasta kireä ja riidanhaluinen, ja puolet lepertelevä. Oikein maireasti sanoi että hän antaa minulle ansaitsemaani omaa aikaa, että hän hoitaa. Nyt kiinni jäätyään ei vauvan hoito olekaan niin kiinnostavaa. Onhan tässä ollut kaikki merkit ilmassa, mutta en uskonut että tälläisessä tilanteessa lapsen ollessa näin pieni kehtaisi pettää.
Tää on kyllä jännä, että nainen on tuossa kohdin ihan oikeasti hormonihuuruissaan ja sekava, mutta kuitenkin se on aina se ukko, mikä "sekoaa" ja lähtee pettämään.
Oon itse ylipäätään ihmetellyt koko miesten "varpajaisia". Ei helevetti, sain lapsen, lähdenpä tästä kavereiden kanssa ryyppäämään 🤦
Toivottavasti saat tukea ja apua jostain muualta. Ja eikö se ole ihan hyvä että sait tietää kuitenkin nyt, noita on aika ilkeää saada selville vuosien kuluttua.
Lapsi on nyt 14-vuotias teini. Toivottavasti aloittaja on jättänyt tuon sian jo vuosia sitten ja on teinin yh.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaat vielä Mieheksi moista kutsua... Kyllä taitaa joku ihan muu olento olla kyseessä...
On se kumma että MIES on jotenkin yli-ihminen ja NAINEN ali-ihminen. Katso kun et sanonut, että olis pitänyt pukea mekko päälle.
Mieti vähän vain MIES voi pettää juuri hänelle lapsen synnyttänyttä.
Vierailija kirjoitti:
P R O V O
tää ei voi olla totta,sen nyt kaikki tietää
Jaa. Niin että miehet ei ole ikinä pettäneet varsinkaan siinä raskauden aikana tai sen jälkeen?
Niitä ihan tositapauksiakin on kun vaimo on synnyttämässä ja mies painaa jotakuta muuta vielä silloin kun pitäis olla sairaalassa auttamassa naista.
Pettäminen on elämän suola, mutta sitä ei pidä ikinä tunnustaa.
Siis äijä on sekä petturi, että tyhmä. On kyllä sellainen yhdistelmä, että ei ehkä kannata katsella loppuelämää. Mutta ei näitä ratkaisuja tarvitse kiireessä tehdä. Varsinkaan tässä tapauksessa.
Varpajaisista tulikin pimppajaiset
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kun mieheni oli niin innokas yhtäkkiä hoitamaan vauvaa. On käynyt vaunulenkeillä pussailemassa työkaveriaan. Todennäköisesti nainen on käynyt myös meillä, koska mies on ollut innokas työntämään minua kaupungille nauttimaan omasta ajasta päiväuniaikaan. Se selittää sen, että on ollut puolet ajasta kireä ja riidanhaluinen, ja puolet lepertelevä. Oikein maireasti sanoi että hän antaa minulle ansaitsemaani omaa aikaa, että hän hoitaa. Nyt kiinni jäätyään ei vauvan hoito olekaan niin kiinnostavaa. Onhan tässä ollut kaikki merkit ilmassa, mutta en uskonut että tälläisessä tilanteessa lapsen ollessa näin pieni kehtaisi pettää.
Hyi hitto! Mies on äärioksettava tapaus, mutta nyt täytyy laittaa samalle kalkkiviivalle tuo työkaverikin. Hyyyyyiiiii, minkälainen nainen on niin sairas että vehtaa varatun miehen kanssa miehen ja tämän puolison vauvan läsnäollessa ja pitää oikeutettuna että vauvaa käytetään rekvisiittana vehtaamiselle? Jos nainen on tahollaan varattu, kait olet ilmoittanut naisen puolisolle?
Hyi. Mä en kestä. Jotkut ihmiset on vaan todella häiriintyneitä. Mä toivon karman iskevän noihin kahteen koiranoksennukseen. Toivottavasti nainen haluaa joskus omia lapsia mutta ei niitä koskaan tule saamaan. B*tch.
Ei mitään uutta taivaan alla. Kerran päädyin jatkoilla kuhertelemaan yhden kivan miehen kanssa. Onneksi ei päästy sen pidemmälle. Kuulin myöhemmin kaverilta, että sillä oli viimeisillään raskaana oleva vaimo kotona. Että eipä ollutkaan niin mukava mies.
Varpajaiset on ihan sairas konsepti. Nainen on revityttänyt alapäänsä ja mies lähtee ryyppäämään. Vanhemmuus on alusta lähtien paska nakki naiselle. Tämäkin "mies" tulee pettämään kun sitten on pää sekaisin vauva-arjesta ja kun ei saakaan kaikkea huomiota naiselta, jne.
Ukot on just noin ällöjä. Ystävä tapaili keväällä miestä jonkin aikaa ja oli aika ihastunutkin. He viettivät yhdessä miehen luona öitä. Yhden kiihkeän yön jälkeen tuo ystävä meni vessaan pesulle, niin siellä roikkuikin naulakossa pienen vauvan pyyhe. Siitä sitten mieheltä kysymään, että mikäs tämä on. Mies oli kätevästi unohtanut kertoa, että sillä on vaimo ja parin kuukauden ikäinen vauva kotona. Asuivat kuulemma viikot eri osoitteissa. Jepjep.
Olin joitakin vuosia sitten Turussa yhdessä yökerhossa. Tanssin yhden miehen kanssa ja oli kivaa tanssia ja mies siinä samalla jutteli, että on kavereidensa kanssa juhlimassa hänen esikoisensa syntymää. Siinä onnittelin kovasti ja jatkettiin tanssimista. Tilanteessa ei ollut mitään seksuaalista kipinää, olin vaan hyvä mieli ja hauska tanssia. Yhtäkkiä mies alkaa suutelemaan minua. Tuli ihan puskista. Näki ilmeisestikin ilmeestäni mitä ajattelin. Mies ihan punastui ja sopersi pahoittelut. Soimasin itseäni, että pitikin luulla että hänestäkin oli vain kiva päästä tanssimaan. Harvassa on hyvin tanssivat miehet, ja vielä harvemmassa ne hyvin käyttäytyvät. Varmasti olisi lähtenyt mukaani tämäkin Hemmo, että uskon a.p jutun ihan täysin.