Mies petti varpajaisissa!
Esikoinen syntyi pari viikkoa sitten, synnytys meni ihan hyvin ja oltiin molemmat vauvan kanssa kunnossa, joten mieskin sitten lähti laitokselta synnytystä seuraavana iltana viettämään varpajaisia.
Seuraavana päivänä tuli meitä katsomaan sairaalaan ja kaikki oli ok.
Kun oltiin oltu kotona pari päivää, niin mies sitten sanoi että pitää tunnustaa jotain varpajaisiin liittyen. Oli sitten taksijonossa jakanut taksin jonkun samalle suunnalle lähtevän naisen kanssa, ja siinä matkan aikana olivat keksineet mennä naisen luo yökahville, ja olivat sitten harrastaneet seksiä siellä.
Mies on pyydellyt kovasti anteeksi ja sanoo katuvansa, eikä kuulemma olisi varmaan muuten tehnyt noin, mutta pää oli niin sekaisin isäksi tulon johdosta sun muuta... En tiedä, mitä tehdä! Tällä hetkellä tuntuu, etten ikinä voi antaa anteeksi, mutta toisaalta tässä on ajateltava vauvankin isäsuhdetta...
Onko kokemuksia tai neuvoja vastaavasta, miten olette selvinneet?
Kommentit (135)
Mun kevytkenkänen kaveri oli ollut yhden tuttavamiehen kanssa miehen kotona, kun vaimo laitoksella. Mies oli valitellut, että se iso maha oli vienyt kaikki halut. Naimisissa ovat edelleen ja 2 lasta. Sitä en tiedä onko tunnustanut, tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Äläkä jatka suhdetta.
Keskustelu on aloitettu 2010, mutta kiitos tästä. :D
Itse parikymppisenä kaunokaisena olisin saanut nuorelta poliisilta kyydit, kun vaimonsa oli samaan aikaan synnärillä. Olin pari vkoa aiemmin käynyt poliisiasemalla tekemässä rikosilmoituksen varastetusta fillarista ja samainen poliisi otti sen vastaan. Kun sitten kohtasimme yössä miehen juhliessa varpajaisiaan, hän kertoi kovasti ihastuneensa minuun jne. Saattaessaan minua kotiin, hän vasta mainitsi vaimon ja juuri syntyneen esikoisen. Ei ollut kuulemma saanut läheisyyttä tarpeeksi viime aikoina, siksi pyysi saatille ja mieluusti vähän pidemmällekin... Ei natsannut, sen verran oli onneksi järkeä päässä parikymppisellä pimullakin. Myöhemmin törmäsimme jossain pari kertaa ja sama vonkaus jatkui, mutta ilman jäi silloinkin !
2010 on jo trollit täällä lentäneet.
Vierailija kirjoitti:
Itse parikymppisenä kaunokaisena olisin saanut nuorelta poliisilta kyydit, kun vaimonsa oli samaan aikaan synnärillä. Olin pari vkoa aiemmin käynyt poliisiasemalla tekemässä rikosilmoituksen varastetusta fillarista ja samainen poliisi otti sen vastaan. Kun sitten kohtasimme yössä miehen juhliessa varpajaisiaan, hän kertoi kovasti ihastuneensa minuun jne. Saattaessaan minua kotiin, hän vasta mainitsi vaimon ja juuri syntyneen esikoisen. Ei ollut kuulemma saanut läheisyyttä tarpeeksi viime aikoina, siksi pyysi saatille ja mieluusti vähän pidemmällekin... Ei natsannut, sen verran oli onneksi järkeä päässä parikymppisellä pimullakin. Myöhemmin törmäsimme jossain pari kertaa ja sama vonkaus jatkui, mutta ilman jäi silloinkin !
Vaanija-poliisi, kun muistaa sut satojen ihmisten joukosta ja vielä ihastuu. En mä muistais mitään satunnaista tyyppiä parin viikon päästä. Pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaanija-poliisi, kun muistaa sut satojen ihmisten joukosta ja vielä ihastuu. En mä muistais mitään satunnaista tyyppiä parin viikon päästä. Pelottavaa.
Pikkukaupunki
Baarista kekkasin joskus yhden mimmin perjantai-iltana ja touhuttiin koko yö. Tämä lähti sitten aamulla ja kertoi menevänsä naimisiin seuraavalla viikolla..
Mies syyttää siis vauvan syntymää tai känniä tai tai....jotain muuta kuin itseään...lähetä matkoihin. Tai pidä siinä vierellä pahimman vauva ajan ja sit jätä
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni mies petti myös varpajaisissa, oli "viritellyt" jotain entistä seurustelusuhdetta Fbookin kautta, sitten varpajaisyönä näki ko naisen. Vaimolle tunnusti jonkun ajan kuluttua, yhä ovat yhdessä, heillä on 3 pientä lasta. Vaikeaa tosin on, mutta ei eroaminen ole yksinkertaista.
Näin on. Itse olen ollut lapsen syntymästä asti totaali-yh ja raskasta on ollut. Turvaverkkoakin on ollut jokin verran mutta se suurin ongelmien aiheuttaja pojan kehitykselle on ollut isän puute. Rankkoja laskuja maksetaan pitkään.
"Olin kännissä ja juuri tullut isäksi." Onpa upea syy pettää :) Tsemppiä ap:lle, mikäli ei ole provo.
tuommoinen on tosi yleistä
kaveri sai lapsen niin poikaystävänsä oletti että nyt voi rauhassa vähän kokeilla muita naisia
toinen outo hetki pettämiselle on muistotilaisuudet, ei uskoisi
ilmeisesti tunteet jotenkin siirtyvät tao suuntautuvat väärin kun niitä on paljon?
Oon kuullut aikaisemminkin, että jonku mies pettää sillä välin, kun nainen synnyttämässä. Ei kait se aikaa ja paikkaa katso, jos on sitä lajia. Varmasti jatkossakin hyvät mahikset..
Mies ihastui toiseen naiseen kun vauvamme oli 6pv vanha , varmasti pettikin. Tämä jätti suhteeseemme epäluottamuksen. Olin miehen kanssa kyllä tuon jälkeen 9vuotta, rakastan häntä edelleen ja kaipaan. Mutta milloinkaan suhteessa ei ollut sellaista luottoa, koko ajan tuli oltua ns.varpailla.
Ihan hirveä ihminen tämä apn mies ! Sääliksi käy.
Eroon tuollaiaesta ääliöstä ja hankkimaan uusi isä lapselle.
Vierailija kirjoitti:
"Olin kännissä ja juuri tullut isäksi." Onpa upea syy pettää :) Tsemppiä ap:lle, mikäli ei ole provo.
no tapauksesta on jo lähes yhdeksän vuotta aikaa, joten toivotaan, että ap on päässyt asian yli elämässään jatkoi sitten miehen kanssa tai ei
Toiset miehet ne vaan paneskelee kaikki naiset (ei-kiltit) ja toiset jää seuraamaan sivusta...
Äläkä jatka suhdetta.