Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti varpajaisissa!

Vierailija
13.09.2010 |

Esikoinen syntyi pari viikkoa sitten, synnytys meni ihan hyvin ja oltiin molemmat vauvan kanssa kunnossa, joten mieskin sitten lähti laitokselta synnytystä seuraavana iltana viettämään varpajaisia.

Seuraavana päivänä tuli meitä katsomaan sairaalaan ja kaikki oli ok.

Kun oltiin oltu kotona pari päivää, niin mies sitten sanoi että pitää tunnustaa jotain varpajaisiin liittyen. Oli sitten taksijonossa jakanut taksin jonkun samalle suunnalle lähtevän naisen kanssa, ja siinä matkan aikana olivat keksineet mennä naisen luo yökahville, ja olivat sitten harrastaneet seksiä siellä.

Mies on pyydellyt kovasti anteeksi ja sanoo katuvansa, eikä kuulemma olisi varmaan muuten tehnyt noin, mutta pää oli niin sekaisin isäksi tulon johdosta sun muuta... En tiedä, mitä tehdä! Tällä hetkellä tuntuu, etten ikinä voi antaa anteeksi, mutta toisaalta tässä on ajateltava vauvankin isäsuhdetta...

Onko kokemuksia tai neuvoja vastaavasta, miten olette selvinneet?

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ukko käy kyntämässä vaimon ollessa raskaana ja saattaa olla vieraalla pukilla sillä aikaa kun nainen päkertää vauvaa maailmaan!!

Ja kun nainen on haluton, väsynyt ja masentunut, taas mennään pettämään.

Onhan näitä. Sinänsä en ihmettele kertomusta,

Vierailija
22/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei petä vain sillä tekosyyllä, että on humalassa. Siinä vaiheessa, kun on niin kännissä ettei tiedä mitä tekee, ei heppikään enää ota eteen. Hän siis on todennut, että pettäminen on jo valmiiksi ollut mielessä ja odottanut vain tilaisuutta.

Eli tästä näkökulmasta minäkin olen huolissani: miehesi on jo asennoitunut pettämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies petti minua sillä aikaa kun olin esikoisen kanssa sairaalassa. ei nyt varsinaisesti varpajaisissa, mutta juhlimaan lähti 2 vrk lapsen syntymän jälkeen ja aamulla heräsikin sitten vieraan naisen vierestä. sinun miehelläsi sentään oli munaa kertoa asiasta itse, minä sain kuulla yhteisiltä ystäviltämme pettämisestä ja sitten vasta mieskin muisti asiasta kertoa.

annoin anteeksi ja petti toistamiseen vajaa vuosi tämän jälkeen... sitten saikin ukko lähteä suksimaan hemmetin pitkälle mun elämästä.

vähän jäänyt nyt sellainen kuva että kerran pettäjä, aina pettäjä.

Vierailija
24/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ukko käy kyntämässä vaimon ollessa raskaana ja saattaa olla vieraalla pukilla sillä aikaa kun nainen päkertää vauvaa maailmaan!!

Ja kun nainen on haluton, väsynyt ja masentunut, taas mennään pettämään.

Onhan näitä. Sinänsä en ihmettele kertomusta,

ja mä jaksan ihmetellä miten tää maailma pyörii näin. Luontoäiti on kuitenkin ihmeellinen voimissaan, kun saa meidän naiset samoihin ansoihin ajoista toisiin. Ei miehet ymmärrä naisesta mitään. Ei meidän kannattaisi niiden kanssa tuhlata elämäämme, mutta niinhän me vain -suurin osa- teemme.

terveisin se joka aiempana suositteli aiheen laittamista hetkeksi hyllylle

Vierailija
25/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella ketään miestä kieltäytymässä tälläisestä tilanteesta jossa vastapuoli tarjoaa persettään estotta muka yöllisen kahvittelun merkeissä :D

Normaali mies sinulla ap. Olsit ylpeä.

Vierailija
26/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies petti myös varpajaisissa, oli "viritellyt" jotain entistä seurustelusuhdetta Fbookin kautta, sitten varpajaisyönä näki ko naisen. Vaimolle tunnusti jonkun ajan kuluttua, yhä ovat yhdessä, heillä on 3 pientä lasta. Vaikeaa tosin on, mutta ei eroaminen ole yksinkertaista.

Vierailija
27/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ukko käy kyntämässä vaimon ollessa raskaana ja saattaa olla vieraalla pukilla sillä aikaa kun nainen päkertää vauvaa maailmaan!! Ja kun nainen on haluton, väsynyt ja masentunut, taas mennään pettämään. Onhan näitä. Sinänsä en ihmettele kertomusta,

ja mä jaksan ihmetellä miten tää maailma pyörii näin. Luontoäiti on kuitenkin ihmeellinen voimissaan, kun saa meidän naiset samoihin ansoihin ajoista toisiin. Ei miehet ymmärrä naisesta mitään. Ei meidän kannattaisi niiden kanssa tuhlata elämäämme, mutta niinhän me vain -suurin osa- teemme. terveisin se joka aiempana suositteli aiheen laittamista hetkeksi hyllylle

pillunhimo menee kaiken edelle? Minä ja minä. Aiheutetaan suurta tuskaa muille ihmisille.

Vierailija
28/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella ketään miestä kieltäytymässä tälläisestä tilanteesta jossa vastapuoli tarjoaa persettään estotta muka yöllisen kahvittelun merkeissä :D Normaali mies sinulla ap. Olsit ylpeä.

Kuýllä joillakin on selkärankaa.

Vierailija
29/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne pettää jo aikaisemmin, rvko 37 tuntuu kriittisimmältä. Yleensä ne ei tunnusta.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2010091312335294_vi.shtml

Vierailija
30/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ukko käy kyntämässä vaimon ollessa raskaana ja saattaa olla vieraalla pukilla sillä aikaa kun nainen päkertää vauvaa maailmaan!! Ja kun nainen on haluton, väsynyt ja masentunut, taas mennään pettämään. Onhan näitä. Sinänsä en ihmettele kertomusta,

ja mä jaksan ihmetellä miten tää maailma pyörii näin. Luontoäiti on kuitenkin ihmeellinen voimissaan, kun saa meidän naiset samoihin ansoihin ajoista toisiin. Ei miehet ymmärrä naisesta mitään. Ei meidän kannattaisi niiden kanssa tuhlata elämäämme, mutta niinhän me vain -suurin osa- teemme. terveisin se joka aiempana suositteli aiheen laittamista hetkeksi hyllylle

pillunhimo menee kaiken edelle? Minä ja minä. Aiheutetaan suurta tuskaa muille ihmisille.

sekin. Se ei piittaa voiko meidän perheet hyvin, kunhan vain lisääntymistä tapahtuisi ja mahdollisimman paljon :(

Vierailija
31/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi teki kyllä tosi typerästi ja ajoitti tekonsa vielä pahimpaan mahdolliseen saumaan.

Kuitenkin ajattelisin niin, että mikäli olette siis aiheesta puhuneet, ja miehesi tuntuu oikeasti ja vilpittömästi katuvan asiaa, teillä on vielä mahdollisuus.

Jos tuntuu ettet pääse asiasta yli (hetihän se ei varmasti tapahdu, mutta vaikka kuukausien kuluessa helpottaisi) niin hakekaa vaikka ulkopuolista apua. Asioita kannattaa ainakin yrittää korjata, luottamuksenkin voi saada takaisin, ajan kanssa.

Toivottavasti saatte asiat selvitettyä! Pidä huoli itsestäsi, vauvasta ja perheestänne!

Vierailija
32/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko kirjotella tänne että "tiedän ettei mun mies petäisi mua koskaa?"

Vierailija
33/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että savua lentää melkein. Joo, on syytäkin koska erittäin erittäin ruman tempun hän teki. Konkreettista apua et olel saanut täältä etkä varmaan saakaan koska kukaan ei voi ymmärtää SUN tunteita täysin. Mielestäni ei voi selittää asiaa sillä että viina meni päähän, tai oli suuri päivä ja muutos bla bla...jokainen toimii itse omien tuntemuksien mukaan, jos on niin kännissä että ajatukset eivät kulje tuskin pysty edes yhdyntään sillä silloin on jo lähes tajuttomana. Eikö?

Nyt en tiedä teidän taustaa, ym mutta uskottomuutta olen kokenut x 3. Xmies petti vaikka kaikki oli hyvin ja vuosia yhdessä vain 2 - en ymmärtänyt mitään. Hän pyyteli anteeksi, itki, selitti, ja teki sitä taas kaksi kertaa parin vuoden sisällä. Sitten lähdin, vaikka oli 3 pientä lasta yhdessä. Tästä on jo 13vuotta. Jälkeenpäin olen todennut että siitä ekasta kerrasta alkoi meidän alamäki.

Mitä vaan päätät, tai tuskin osaat tässä tilanteessa päättää mitään, on syytä muistaa että mikään ei enää tule olemaan ennallaan. Perusta suhteessanne on rikottu ja jos päätätte jatkaa (kun tästä keskusteltu ja käyty läpi) teidän täytyy löytää oma uusi reitti ja pohja suhteellenne. Vaatii aikaa, ja vaatii erittäin paljon sinulta ihmisenä antaa anteeksi. Unohtaa et ikinä voi, sun pitää löytää tie jonkak kautta voit jotenkin hyväksyä tätä (jos löydät) ja elää sen faktan kanssa ilman että pengot sitä asiaa joka vuosi tai keskustelet siitä joka kerta kun riitelette. Olet erittäin vahva jos siihen pystyt, minää en pystynyt.

Olisi viisasta jutella ammattiihmisen kanssa tässä, koska vaikka päätät erotakin on lapsen takia hyvä jutella ulkopuolisen kanssa käytännön asioista ja siitä miten jatkat ilman että olisit liian katkera / vihainen. On erittäin surullista että jouduit tähän kun just olet synnyttänyt, en löydä sanoja jotka lohduttaisi - yritä nyt keskittyä vauvaan ja imeä siitä voimia. Haleja. T kätilö

Vierailija
34/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tilanne on vaikea ja hyvin arka, mutta neuvoisin kuitenkin tekemättä hätiköityjä päätöksiä. Täällä av:lla tuntuu kaikki olevan valmiita nakkaamaan kadulle moisen miehen, mutta itse ajattelisin vähän suuremmassa mittakaavassa. Anteeksiantaminen on vaikeaa eikä toinen sitä välttämättä ansaitsekaan, mutta myös mun mielestä teillä on mahdollisuus.

Taustoja en tiedä, esim kauanko olette miehen kanssa olleet yhdessä tai millainen suhde teillä muuten on, mutta ap:n puheista päätellen teillä on mennyt hyvin tähän asti. Ei siksi kannata heittää hukkaan kaikkea mitä olette kokeneet, ja myös kaikkea mitä voitte tulla vielä kokemaan jos pääsette asiasta yli. Anna pölyn laskeutua ja katso mihin suuntaan omat ajatukset lähtevät viemään. Ehkä kaikki kääntyy vielä parhain päin.

Vierailija
35/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sitä kuinka tarjottaisiin....jos haluaa. Naurettavaa ajatella edes moista ettei kykenisi, mutta jos asenne on jo tämä, niin sehän on melkein lupa pettää.

Miehelleni on tarjottu monestikin, jopa minun silmieni alla (nainen ei tiennyt minua vaimoksi) ja niinhän tuo on vain kieltäytynyt. Ei muuten olisi asiaa enää kotiin jos ei osaisi kieltäytyä.

Mieheni on sanonut samaa kuin täällä jo joku mainitsikin, että jos on niin kännissä ettei tajua, ei toimi heppikään :/. Mutta jos on kyse vain humalatilasta niin kyllä siinä tajuaa mitä on tekemässä, varsinkin kun vaimo on synnärillä esikoispojan kanssa niin TODELLAKIN tietää mitä on tekemässä, voit ajatella sen niin, että laittaa toisen naisen juuri syntyneen poikansa edelle, saatikka sinun! Törkeä ajankohta joka tekee asiasta 100 kertaa pahemman, hyi hitto mikä munaton mies sinulla on.

Ja kyllä todellakin pärjäät yksin vauvan kanssa, toki uusi asia pelottaa ja tuntuu ettei siihen yksin pysty mutta pari kuukautta pienen poikasi kanssa ja kaikki menee rutiinilla. Älä jää odottamaan toista kertaa ja pilaa omaa elämääsi!!

Vierailija
36/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada jonkun uroksen mielipide ja kommentti tähän mielenkiintoisen tunteita herättävään ketjuun?

Vierailija
37/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada jonkun uroksen mielipide ja kommentti tähän mielenkiintoisen tunteita herättävään ketjuun?

Naisen vartalo ei saa muuttua. Pillun pitää olla tiukka ja elämäkään ei saa muuttua, kun vauva tulee. Ja miehen pitää vain antaa mennä! Seksipalstallakin näkee tuon ajatusmallin, että mies on vain sellainen ja etsii vaihtelua elämäänsä. Kun ei jaksa loppuikäänsä samaa reikää jyystää.

Vierailija
38/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sitä kuinka tarjottaisiin....jos haluaa. Naurettavaa ajatella edes moista ettei kykenisi, mutta jos asenne on jo tämä, niin sehän on melkein lupa pettää.

Miehelleni on tarjottu monestikin, jopa minun silmieni alla (nainen ei tiennyt minua vaimoksi) ja niinhän tuo on vain kieltäytynyt. Ei muuten olisi asiaa enää kotiin jos ei osaisi kieltäytyä.

Mieheni on sanonut samaa kuin täällä jo joku mainitsikin, että jos on niin kännissä ettei tajua, ei toimi heppikään :/. Mutta jos on kyse vain humalatilasta niin kyllä siinä tajuaa mitä on tekemässä, varsinkin kun vaimo on synnärillä esikoispojan kanssa niin TODELLAKIN tietää mitä on tekemässä, voit ajatella sen niin, että laittaa toisen naisen juuri syntyneen poikansa edelle, saatikka sinun! Törkeä ajankohta joka tekee asiasta 100 kertaa pahemman, hyi hitto mikä munaton mies sinulla on.

Ja kyllä todellakin pärjäät yksin vauvan kanssa, toki uusi asia pelottaa ja tuntuu ettei siihen yksin pysty mutta pari kuukautta pienen poikasi kanssa ja kaikki menee rutiinilla. Älä jää odottamaan toista kertaa ja pilaa omaa elämääsi!!

Jos omallasi ei humalassa seiso niin se ei ole miehen heikkous. Älä silti yleistä. Muita munattomiksi.

Minusta miehen kannattaisi pettää ainakin yhdesti, ikäänkuin siltä varalta että vaimo myöhemmin pettää tai jättää jonkun mitättömän syyn takia kuten pettämisen. Tällöin ollaan voitolla ja tiedetään mistä puhutaan, kun puhutaan pettämisestä. Niiden jotka eivät ole pettäneet on aivan turha osallistua tähän keskusteluun moralisoimaan.

Vierailija
39/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kokemuksesta voin kysyä: Pystytkö joskus olemaan miehen halauksessa tai jopa sängyssä hänen kanssaan ilman, että ajattelet sitä yhden illan juttua? Ilman, että vertaat itseäsi siihen toiseen naiseen? Tyyliin: "mulla on värkki repsahtanut synnytyksestä, sillä toisella on varmaan kiinteää...." "raskausarvet näkyy, sillä toisella ei varmaan oo mitään...." Ja korostan sitä, että nämä ajatukset/tuntemukset ei tartte perustua mihinkään faktaan, vaan riittää, että tunnet niin.

Minä en pystynyt. En kyennyt antamaan anteeksi, en kyennyt enää miehen syliin. Minusta ei vaan enää ollut siihen. Jotain oli särkynyt väliltämme eikä sitä enää voinut korjata.

Toivon sinulle paljon voimia. Yritä löytää kavereista tukea ja turvaa.

Vierailija
40/135 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omallasi ei humalassa seiso niin se ei ole miehen heikkous. Älä silti yleistä. Muita munattomiksi.

Minusta miehen kannattaisi pettää ainakin yhdesti, ikäänkuin siltä varalta että vaimo myöhemmin pettää tai jättää jonkun mitättömän syyn takia kuten pettämisen. Tällöin ollaan voitolla ja tiedetään mistä puhutaan, kun puhutaan pettämisestä. Niiden jotka eivät ole pettäneet on aivan turha osallistua tähän keskusteluun moralisoimaan.

mistä tiedät että ap on pettänyt?? No minä olen, joten voin jatkaa jutustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme