Oliko sinulla lapsena vappupallo aina?
Ei minulla Ne oli todella kalliita Maksoi melkein päiväpalkan verran
Kommentit (86)
Kerran muistan olleen. En ole varma oliko toistekin.
Joo, oli. Välillä saatiin parikin palloa per muksu.
Oli. Vieläkin muistan, kun violetin kirjava pallo karkasi. Katselin pihalla, kun se ylitti pellon ja lopulta katosi näkyvistä.
Meillä oli vaan puhallettavia palloja jotka ripustettiin kimppuna johonkin ja viskottiin serpenttiiniä päälle.
Ei ollut koskaan
Paljonkos ne silloin 90luvulla maksoikaan? Muistan että pallonmyynti oli hyvä bisnes
Ei, ostettiin niitä itse puhallettavia, ja tehtiin itse vappuhuiskat.
Eipä ollut. Alkoholin ostaminen oli porukoille ykkössijalla. Joskus kotona taisi olla tavallisia ilmapalloja mutta kaikkiin juhliin liittyi vaan se juominen. Viihdyin siis paljon paljon ulkona, oli vappu tai juhannus. Kerran muistan et käytiin keskustassa koko perhe vappuna mutta porukat tietenkin humalassa ja isän piti meidät nolata menemällä kulkueen perään oman klarinetin kanssa vaikka ei osaa edes soittaa.
Kerran oltiin Särkänniemessä, silloin oli. Ei sitä sivukylällä Lempäälän vappupalloja ollu kellään, eikä tarvinnutkaan.
Oli, oli ja eno toi teekkari hattu päässä ison teekkaripallin joka vappu lisäksi. Tämä 60-luvulla.
Ei joka vuosi. Mutta muistan vieläkin, kun vanhemmat olivat törmänneet vuoroaan lopettelevaan vappupallonmyyjään ja ostivat tältä KAIKKI jäljellä olevat pallot (niitä oli ehkä reilut viisi). Minä ja siskot olimme onnesta soikeina sen vapun.
Ei ollut koskaan. Ainoastaan niitä puhallettavia.
Oli aina. Vanhemmat oli myymässä niitä paikallisen yhdistyksen lukuun.
Taisi olla joka vuosi. Ei ole ainakaan jäänyt mieleen etten olisi saanut vappupalloa.
En ikinä saanut lapsena vappupalloa. Olisin tietysti halunnut. Oli liian kalliita.
Kerran. Se oli sellainen pieni tikunnokassa oleva pinkki otus.
Säilyikin monta vuotta ennekuin siitä hävisi ilmat.
Oli siitä niin onnellinen😍
Paikallinen urheiluseura möi palloja 15 markalla vappumyyjäisissä 80-luvulla, sieltä käytiin aina hakemassa.
Oli montakin, mutta ei niitä ylihintaisia foliopalloja, vaan ihan tavallisia ilmapalloja, jotka koristelimme tusseilla.
En tiedä oliko aina. Muistan että jokusena vuotena oli pallo. Se oli kuin elävä olento, kun se liikkui kotona itsekseen prikan päässä. Aikuisena olisi kiva kokea joku pallo, taitaa olla kalliita.