Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako Vappuna sahata moottorisahalla puita?

Vierailija
29.04.2023 |

En viittis tänään alkaa sahaamaan kun oon muutaman oluen juonut, mutta huomiseksi ajattelin selvitä. Vähänarveluttaa, kun tiedän että vasemmiston kannattajia asuu useita alle kilometrin säteellä. Vai onko se ihan ok? Ehkä ne ajattelee että olen kunnon duunari kun teen pyhänä töitä.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi urpo mökkinaapuri kerran pilasi juhannuksemme alkamalla sahauspuuhiin juhannusaaattona, eivätkö ihmiset voi ollenkaan asettautua toisten saappaisiin? Sitä kutsutaaan myös empatiakyvyksi?

Minä, minä, minä ja minun puuni ja metsäni, haistakaa V----u!

Miten noin hyödyllinen puuha juhannuksen pilaa? Monet huristelee huvikseen jeteillä ja moottoriveneillä.

Onhan se kiva illallistaa vieraiden kanssa terassilla, kun moottorisaha laulaa naapurissa, suorastaan ihanaa!

Kutsu naapurikin syömään ja saunaan, tuskin se ruokapöytään ja lauteille sahaansa mukaan ottaa.

Vierailija
42/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sahaan vaikka ruosteilla käsisahalla, jos on tarve ja sattuu huvittamaan. Ajankohta ei kiinnosta pätkääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sahaan vaikka ruosteilla käsisahalla, jos on tarve ja sattuu huvittamaan. Ajankohta ei kiinnosta pätkääkään.

Minä taas soittaisin käsisahalla pirunviulua, ajankohdasta riippumatta.

Vierailija
44/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoisesti voit myös jäädä torppaasi häpeämään, jollei muuta niin vaikka ihan varmuuden vuoksi.

Vierailija
45/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorisahalla ei kestä kauan. Anna mennä vaan, jos tarpeeseen tulee.

Vierailija
46/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi urpo mökkinaapuri kerran pilasi juhannuksemme alkamalla sahauspuuhiin juhannusaaattona, eivätkö ihmiset voi ollenkaan asettautua toisten saappaisiin? Sitä kutsutaaan myös empatiakyvyksi?

Minä, minä, minä ja minun puuni ja metsäni, haistakaa V----u!

Miten noin hyödyllinen puuha juhannuksen pilaa? Monet huristelee huvikseen jeteillä ja moottoriveneillä.

Onhan se kiva illallistaa vieraiden kanssa terassilla, kun moottorisaha laulaa naapurissa, suorastaan ihanaa!

Siinä sitten vaan illallistatte vieraiden kanssa moottorisahan metelissä. Naapuri saa klapinsa sahata vaikka kuinka pilaisi ruokahalunne.

Vierailija
47/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ehdottaa pyhälisien poistoa, niille vappu on ihan normaali maanantai. Anna mennä vaan maanantaina tai sunnuntaina.

Vierailija
48/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama olut? Itse siinä vaiheessa vasta innostunkin touhuamaan ja vaikka nurtsia leikkaamaan. Aika vähästä tulet humalaan.

Vierailija
49/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylevämpää se aina on kuin "juhlia" vappua jossain surkeassa slummilähiössä. 😱

Vierailija
50/78 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada vaikka puu päivässä, jos siltä tuntuu. Sulta loppuu jossain vaiheessa puut.

Vierailija
51/78 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kuuluu tapoihin, ettei ennen aamukahdeksaa laiteta moottorisahaa päälle, jos lähettyvillä on ihmisiä. Muuten saa sahailla, miten huvittaa ja ihan minä päivänä haluaa.

Vierailija
52/78 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime juhannuksena, aattona, kun klo 18 laskeutui juhannusrauha ja oltiin rupeemassa grillaan, aloitti naapuri polttopuiden teon moottorisahalla pensasaidan toisella puolella. Ihan veetuilumielessä.

Olet luulosaras ja vainoharhainen.

Eipäs. Kyllä naapuri odotti juuri siihen hetkeen, kun alettiin grilliä virittää, et nykäisi Homelitensa käyntiin. 10-metrin päässä, pensasaidan takana.

Olis ollu koko päivä aikaa tai seuraava päivä, mutta ei.

Vierailija
53/78 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime juhannuksena, aattona, kun klo 18 laskeutui juhannusrauha ja oltiin rupeemassa grillaan, aloitti naapuri polttopuiden teon moottorisahalla pensasaidan toisella puolella. Ihan veetuilumielessä.

Eipäs. Kyllä naapuri odotti juuri siihen hetkeen, kun alettiin grilliä virittää, et nykäisi Homelitensa käyntiin. 10-metrin päässä, pensasaidan takana.

Luuletko nyt ihan oikeasti, että jotain kiinnostaisi kiikaroida naapuritontilta teidän grillausajankohtia?

Vierailija
54/78 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu ei ole mikään harras kirkkopyhä vaan silloin saa mölytä sydämensä kyllydestä. Minä menen vapputorille.

Vierailija
55/78 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta moottorisahan ääni on kotoisa. Tulisi isä mieleen, jos moottorisahan kuulisin.

Vierailija
56/78 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaiset tunnetusti vierastavat työntekoa, joten kaikki ajat ovat huonoja.

Vierailija
57/78 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloasujat lähiöstä kesämökillä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😉🤣🤣🤣

Vierailija
58/78 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko nyt ihan oikeasti, että jotain kiinnostaisi kiikaroida naapuritontilta teidän grillausajankohtia?

En luule, vaan tiedän. Kymmenen metrin päästä ei tarvitse kiikaroida.

Vierailija
59/78 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei tarkoita turvallisempaa tilaa, kuin moottorisahan ääni. Tiedät lähelläsi olevan pystyviä ihmisiä puolustamaan sinua hädän hetkellä.

Vierailija
60/78 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei tarkoita turvallisempaa tilaa, kuin moottorisahan ääni. Tiedät lähelläsi olevan pystyviä ihmisiä puolustamaan sinua hädän hetkellä.

Kyllä. Ne, jotka käyttää moottorisahaa omistavat yleensä kaatamansa puut, ovat pääsääntöisesti selvinpäin ja jossainmäärin hyväkuntoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan