Haluaisin tavata yhden ihmisen nuoruudesta
Harmittaa, kun yhteydenpito jäi aikoinaan, enkä nyt löydä häntä mistään.
Kommentit (38)
Digivirastosta löytyy nimellä tiedot, jos ei ole kieltänyt.
Vierailija kirjoitti:
Jospa ei ole enää samanniminen..
Moni muukin kaipaa mua. Pitäkää kaunis kaipuunne. Olen ilmetty Justiina nykyisin.
Kaivele muististasi mahdolliset entiset yhteiset tuttavanne ja etsi heidät.
Minäkin haluaisin, lukioajoilta. Tuolloinen epävarmuus ja itseluottamuksen puute rajoittivat kohtaamiset muutamaan katseiden vaihtoon, vaikka kipinää oli molemmin puolin. En ole koskaan mm. googlettanut hänestä mitään tietoja enkä haluakaan - joskus on parempi elää kauniissa haaveissa kuin karkeassa todellisuudessa.
Joka päivä odotan tapaavani yhden ihmisen (tulevasta) vanhuudestani. Se voisi olla vaikka minä itse vanhuksena tai aikuiseksi kasvanut poikani, joka on tällä hetkellä 7 v. Ehkä aikamatkustus on tulevaisuudessa turismin muoto.
Ei tarvita mitään digivirastoja kun olen tässä näin! Aina valmis kohtaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Googlamalla ja Facebookista ym. ei löydy mitään. Liekö kuollut jo.
Ei minuakaan löydä ja tietääkseni en ole kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Monet ihmiset ovat elossa, vaikka he eivät ole somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan löydä ja tietääkseni en ole kuollut.
Itsekkin olen hengissä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa ei ole enää samanniminen..
No etsi sitten sieltä, missä viimeksi näit.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän minä. Kiva kun törmättiin. Mitä sulle kuuluu? Onko vuodet ollu tuulisii?
JVG on paska bändi, en kuuntele
Vierailija kirjoitti:
Naisia on vaikea löytää, kun vaihtavat sukunimiään aina uuden aviomiehen mukaan 🤷
Eikö joku vastaava kävisi jälkimarkkinoilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin tavata ihmisen lähimenneisyydestä, parin vuoden takaa, mutta hän on varmasti jo aikaa sitten unohtanut minut niin en viitsi ottaa yhteyttä. Itse ajattelen häntä joka päivä.
Ota vain! Milloin olette puhuneet viimeksi, onko sinulla hänen yhteystietojaan?
Ehkä puolitoista vuotta sitten ja asiat jäi jotenkin ilmaan roikkumaan. En oikein tiedä kokiko jompikumpi osapuoli, tai ehkä me molemmat, tulleensa torjutuksi vuoron perään.
Kyllä varmaan mulla on hänen yhteystietonsa, mutta en uskalla.
Kouluaikojen kiusaajaako jahtaat?
Minä olin nuorena iloinen, lämminhenkinen ja kaunis tyttö, ilmeisesti jäin monenkin nuoren miehen mieliin, sillä olen nyt keski-iässä saanut monta yhteydenottoa. En vastaa niihin. En halua olla tekemisissä joidenkin vanhojen koulukavereiden kanssa tai jossain kesälomilla kohtaamieni tyyppien kanssa. Ei meillä ole enää mitään yhteistä. Sitäpaitsi minusta on tullut lihava ja ruma vanha kärttyinen akka, joten mieluummin annan noiden miesten haikailla nuoruuden haavekuvansa perään, kuin kohdata karvaan totuuden.
Tässähän minä. Kiva kun törmättiin. Mitä sulle kuuluu? Onko vuodet ollu tuulisii?