Takapihalla kyy, kuinka se rauhoitetaan?
Kommentit (50)
Ämpäri ja haarakeppi toimii hyvin. Minulla oli kyy pihassa, mutta kun löysin ämpärin ja kepin, niin kyy oli kadonnut. Sama on toistunut nyt jo kolme kertaa. Luulen, että autonavaimien etsiminen toimisi yhtä hyvin.
Neanderthalensis kirjoitti:
Ämpäri tai isosuinen pullo ja kyy kyytiin ja metsään.
Onko käärme helpompi ajaa pulloon kuin piippuun🤔. Töissä ajoimme aina käärmettä piippuun.
Vippasin haravalla naapurin pallomahaisen ukon takapihan viinimarjapensaaseen sen,
Vierailija kirjoitti:
Ne ei tykkää metelistä ja töminästä
Lapset pomppimaan pihalle
Kestää hemmetin monta vuotta saada aikaan semmoinen lapsilauma. Ei viitsisi yhden käärmeen takia...
Vierailija kirjoitti:
Eikös kyy ole jo rauhoitettu?
On. Wikipedia:
"Kesäkuun 2023 alussa astui voimaan uusi eläinsuojelulaki, joka rauhoitti kyyn ja kielsi sen perusteettoman tappamisen. Lain mukaan kyyn saa tappaa vain, jos se aiheuttaa vaaraa ihmiselle tai kotieläimelle pihapiirissä eikä sen siirtäminen ole mahdollista.[48][49]"
Vierailija kirjoitti:
Eikös kyy ole jo rauhoitettu?
On. Tietyin poikkeuksin.
Turbaani päähän, huilu käteen ja istut piikkimatolle risti-istuntaan.
Sitten vaan lurittelet itämaisia säveliä huilulla ja kyy lumoutuu.
Vierailija kirjoitti:
Ämpäri ja haarakeppi toimii hyvin. Minulla oli kyy pihassa, mutta kun löysin ämpärin ja kepin, niin kyy oli kadonnut. Sama on toistunut nyt jo kolme kertaa. Luulen, että autonavaimien etsiminen toimisi yhtä hyvin.
Haarakeppi kuulostaa aika härskiltä kapineelta. Varsinkin jos sattuu olemaan pihamaalla käden ulottuvilla kärmestä kohdatessa.
Ilmapistooli/kivääri, kumpparit jalassa pää litteäksi, kepillä, lapiolla....