Takapihalla kyy, kuinka se rauhoitetaan?
Kommentit (50)
Kaivat sen pölyisen nokkahuilun varaston kätköistä ja soittaa lurittelet.
En juo alkoholia, vaikka en aja autoakaan.
Lyöt lapiolla napakasti niskan taakse ja nakkaat käärmeen palaset puskaan. Sieltä ne siivotaan luonnonmukaisesti pois (kierrätetään).
Pullolla kossua. Sitten kun se on sammahtanut niin kannat sen vaikka ämpärissä kauemmas ja laitat turvalliseen paikkaan nukkumaan humalaansa pois.
Heitä naapurin pihalle. Ehkä se tietää mitä tehdä.
Lapio ja tapa se. Mutta älä kerro kenellekään, poliisi on muuten ovella. Minä tappaisin välittömästi!
Vierailija kirjoitti:
Lapio ja tapa se. Mutta älä kerro kenellekään, poliisi on muuten ovella. Minä tappaisin välittömästi!
Sinä et erota kyytä sammakosta.
Vierailija kirjoitti:
Pullolla kossua. Sitten kun se on sammahtanut niin kannat sen vaikka ämpärissä kauemmas ja laitat turvalliseen paikkaan nukkumaan humalaansa pois.
Pitää muistaa jättää viereen sokerivettä matalalla lautasella niin on ressukalle krapulajuomaa herätessään.
Vierailija kirjoitti:
Neanderthalensis kirjoitti:
Ämpäri tai isosuinen pullo ja kyy kyytiin ja metsään.
Millä juomalla nuo ämpärit ja pullot täytetään?
Ei kai känniselle kyylle enää lisää viinaa anneta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa jättää viereen sokerivettä matalalla lautasella niin on ressukalle krapulajuomaa herätessään.
Kauniisti ajateltu. Matonen varmasti arvostaa sitä eikä enää pyri takapihalle pelottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ota sitä hännästä kiinni, nosta naaman korkeudelle ja anna pusu.
Eikös tuohon pitäisi kysyä suostumus ensin?
Vierailija kirjoitti:
Ne ei tykkää metelistä ja töminästä
Lapset pomppimaan pihalle
Lienee totta.
Maalla minua, kaupunkilaispoitsua, serkut pelotteli. Pelkäsin niitä, kyitä siis (en serkkuja :)). Sittempä: vanhemmat erosivat enkä käynyt siellä n. 5 vuoteen.
Piha oli hiljennyt (sillävälin); ei ollut enää sitä normijuttua. Kyy sitten alkanut "pyöriä" pihapiirissä. Hui hitto! Olin sitä mieltä, et jos sen nään, niin toinen meistä jää eloon.
Onneksi niin ei koskaan käynyt.
Kyyhän on hyötyeläin - syö rottia, myyriä ymv. mitkä levittää tauteja. Jos vielä olisin siellä, niin melkeinpä toivottaisin tervetulleeksi.
Ja: oli siellä tarhiksiakin. Isä kertoi: Huussin ja navetan välissä tunkio, siellä pyöri rottia - ja tarhis.
Raggarikyy on varmaan purrut jo ap:tä 🐍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuohon pitäisi kysyä suostumus ensin?
Kyllä. Tarpeeksi todistajia paikalle niin ei sitten jälkeenpäin tarvitse raastuvassa tapella sana sanaa vastaan ja tuhlata yhteiskunnan resursseja.
Vierailija kirjoitti:
Ämpäriin ja metsään. Tosin ne on liukkaita liikkeissään. Osaa varmaan mennä sieltä sopivampaan ympäristöön.
Jep, ja se pysyy paremmin ämpärissä 10 cm pätkinä.
Vierailija kirjoitti:
Itse käskytän jämäkästi karjaisemalla: "Kyy, kyykkyyn!" Hämääntyvät siitä sen verran, että jähmettyvät paikoilleen, eivätkä enää häslää ympäriinsä.
Miten kyy menee kyykkyyn?
Eläimet jatkavat matkaa jossain vaiheessa. Ellei ole uupunut.
Lapiolla siirto. Varo että et kompastu lapion kanssa juuri ennen käärmettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käskytän jämäkästi karjaisemalla: "Kyy, kyykkyyn!" Hämääntyvät siitä sen verran, että jähmettyvät paikoilleen, eivätkä enää häslää ympäriinsä.
Miten kyy menee kyykkyyn?
Nimenomaan. Käärme jää pitkäksi ajaksi miettimään tuota.