Mieheni kieltäytyi katkaisemasta välejään entiseen ihastukseensa. Valintansa vaikutus on se, että en ajattele miestä enää seksuaalisesti...
Mies on tässä asiassa ehdoton. En tiedä testaako minua, eikö ole halukas sitoutumaan vai pelleileekö. Vai onko vain vapaamielisempi kuin minä. Oli miten oli, minuun - puolisoonsa - tuo valinta on vaikuttanut siten ettei mies kiinnosta enää seksuaalisessa/romanttisessa mielessä. Tuntuu ettei hän ole minun mies. Erohan se varmasti on edessä.
Piti vain saada sanottua.
Kommentit (145)
Controllifriikkien kanssa on täysin mahdotonta rakentaa onnellista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies. On aiemminkin kirjoitellut tänne.
Trolli se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekevät tarpeensa kehen vain muijaan joka siihen antaa luvan. Aiot siis pitää astujasi erossa kaikista muista helpoista?
Astuja? Huh. Puhutaanko täällä hevosista..?
Kykenet varmaan kertomaan miksi samalle toimitukselle on tunnettu tarvetta keksiä monta sanaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli se on.
Sinä olet maantienharmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kenenkään suhde ikinä toiminut jos exien kanssa pitää hengailla? En ole vielä ikinä tavannut sellaista paria. Onko joku muu? (puhun lapsettomista ihmisistä)
Mietin samaa.
Te joiden mielestä on ihan ok hengailla exien kanssa! Oletteko itse pitkissä ja onnellisissa suhteissa?
Entä te joiden vanhemmat ovat vielä yhdessä? Onko heidän elämässään ollut exiä mukana?
Musta olisi ollut aivan älyttömän outoa jos isäni olisi exänsä kanssa käynyt vaikka elokuvissa tai lenkillä tai viettänyt muuten aikaa jonkun vieraan naisen kanssa. Yhtä outoa samainen toiminta olisi ollu äidiltäni.
Ei mun ja miehen suhteessakaan pidetä exien kanssa yhteyttä.
Jos jossakin tapaisi sattumalta niin kuulumiset voi vaihtaa hyvässä hengessä.
Jos nyt mietin niin exän kanssa yhteydenpito on ok jos exälläkin olisi puoliso (tai vaikka ilmankin ja...)ja heistä olisi tullut ns perhetuttuja eikä niin että exä olisi vain mieheni kaveri eikä minua tapaisi ollenkaan. Tuo olisi outoa.
Eihän se ole mikään vieras nainen, jos on pitkäaikainen ystävä (johon mies on ollut ihastunut joskus). Mistä ihmeestä keksitte eksistä alkaa puhua? Ainakaan ap ei maininnut mitään eksistä. Taitaa suut olla ihan vaahdossa kun kaikki menee kivasti sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kenenkään suhde ikinä toiminut jos exien kanssa pitää hengailla? En ole vielä ikinä tavannut sellaista paria. Onko joku muu? (puhun lapsettomista ihmisistä)
Mietin samaa.
Te joiden mielestä on ihan ok hengailla exien kanssa! Oletteko itse pitkissä ja onnellisissa suhteissa?
Entä te joiden vanhemmat ovat vielä yhdessä? Onko heidän elämässään ollut exiä mukana?
Musta olisi ollut aivan älyttömän outoa jos isäni olisi exänsä kanssa käynyt vaikka elokuvissa tai lenkillä tai viettänyt muuten aikaa jonkun vieraan naisen kanssa. Yhtä outoa samainen toiminta olisi ollu äidiltäni.
Jos nyt mietin niin exän kanssa yhteydenpito on ok jos exälläkin olisi puoliso (tai vaikka ilmankin ja...)ja heistä olisi tullut ns perhetuttuja eikä niin että exä olisi vain mieheni kaveri eikä minua tapaisi ollenkaan. Tuo olisi outoa.Eihän se ole mikään vieras nainen, jos on pitkäaikainen ystävä (johon mies on ollut ihastunut joskus). Mistä ihmeestä keksitte eksistä alkaa puhua? Ainakaan ap ei maininnut mitään eksistä. Taitaa suut olla ihan vaahdossa kun kaikki menee kivasti sekaisin.
Suu vaahdossa somessa meuhkaavat eivät ole vakaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa.
Jos nyt mietin niin exän kanssa yhteydenpito on ok jos exälläkin olisi puoliso (tai vaikka ilmankin ja...)ja heistä olisi tullut ns perhetuttuja eikä niin että exä olisi vain mieheni kaveri eikä minua tapaisi ollenkaan. Tuo olisi outoa.Eihän se ole mikään vieras nainen, jos on pitkäaikainen ystävä (johon mies on ollut ihastunut joskus). Mistä ihmeestä keksitte eksistä alkaa puhua? Ainakaan ap ei maininnut mitään eksistä. Taitaa suut olla ihan vaahdossa kun kaikki menee kivasti sekaisin.
Sillä tavalla näiden mustasukkaisten mieli toimii. He alkavat pakkomielteisesti keksiä jotain pettämistarinoita, ja hetken päästä uskovat ne jo todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa.
Sillä tavalla näiden mustasukkaisten mieli toimii. He alkavat pakkomielteisesti keksiä jotain pettämistarinoita, ja hetken päästä uskovat ne jo todeksi.
Tuo sun sumutus ei vaan toimi tällä terveiden piirissä.
Vierailija kirjoitti:
Miten naisen ja miehen kirjoitustyylin erottaa toisistaan??
Vierailija kirjoitti:
Minä. Entinen säätö/fwb viime vuosituhannelta on edelleen mun bestis. Toki tämä kuvio karkoitti muutaman ehdokkaan, mutta en usko jääneeni tappiolle. Hengaillaan harvakseltaan ja viestitellään silloin tällöin, mutta enpä mä muitakaan kavereita/sukua kovin tiheään tapaa.
En nyt osaa muuten sanoa tähän mitään mutta joka ketjussa missä ollaan puhuttu miesten ja naisten välisestä ystävyydestä av:lla ovat miehet kuorossa huutaneet kommenteissa että kyllä ne naiset on tyhmiä jos luulevat että mies on naisen kaveri muuten kuin pilden toivossa ellei ole homo. 🧍Ja vaikka olisi saanut pakit, silti kuulemma roikkuu naisessa vaan sen toivossa että jos joskus kuitenkin.
Että nyt tulee vähän ristiriitaista viestiä tältä palstalta... noitakin kommentteja ja tykkäyksiä oli todella paljon.
Mutta entinen ihastus ajattelee ja parhaillaankin ovat harrastamassa äänekästä ja hikistä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En nyt osaa muuten sanoa tähän mitään mutta joka ketjussa missä ollaan puhuttu miesten ja naisten välisestä ystävyydestä av:lla ovat miehet kuorossa huutaneet kommenteissa että kyllä ne naiset on tyhmiä jos luulevat että mies on naisen kaveri muuten kuin pilden toivossa ellei ole homo. 🧍Ja vaikka olisi saanut pakit, silti kuulemma roikkuu naisessa vaan sen toivossa että jos joskus kuitenkin.
Että nyt tulee vähän ristiriitaista viestiä tältä palstalta... noitakin kommentteja ja tykkäyksiä oli todella paljon.
Voisiko olla, että
1) täällä kirjoittaa useampi kuin yksi mies, ja heillä ei kaikilla välttämättä ole samaa mielipidettä, ja
2) et edes tiedä useimpien kirjoittajien sukupuolia, koska he eivät kerro sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko yläasteella vai lukiossa?
Ihmettele miten monet nuoremmat ihmiset ovat kovin sinisilmäisiä.
Jos olisitte nähneet elämää hiukan kauemmin tähyäisitte miten moni pitää ovea raollaan ja ihastuminen ei loi entiseen vaikka on uusi kumppani.
Jotkut ihmiset ovat vain sellaisia etteivät uskalla jättää yhden kortin varaan. Pitävät mukana useita ihmisiä, millä tasolla minkäkin kanssa.
Toisaalta voi olla, että tämä vanha ihastus on halunut lopettaa, mies ei halua olla ysin ja otti aloittajan.
Vanha ihastus saattaa myös ehkä pitää itse vireillä jotain "katsotaan, sen näkee sitten miltä tuntuu jätetäänkö, otetaan aikalisä" tms.
Ihmissuhteet eivät ole niin yksioikoisia. Ja ihmiset eivät aina ole rehellisiä tai eivät itsekään tiedä mitä haluavat. Ihastus ei aina sammu vaikka ottaa uuden.
Aloittajan kannattaa seurata tilannetta. Loukkaantumisesi on oikeutettua. En usko miehellä olevan ihan puhtaat jauhot pussissa.
Haha, onpa hassuja naiiveja ihmisiä täällä sanomassa että turhaa mustasukkaisuutta. Ei taida mies kuitenkaan olla ihan tosissaan tai ainakin haluaa pitää yhä jatkuvan ihastuksensa "varalla", miestä ei kiinnosta kumppaninsa tunteet asiassa. Mies on varmasti edelleen ihastunut.
Näille naiveille turhasta mustasukkaisuudesta syyttäville voi joskus käydä ikävästi. Joutuvat oppimaan kantapään kautta. Toivottavasti ei. Mutta toisaalta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla, että
1) täällä kirjoittaa useampi kuin yksi mies, ja heillä ei kaikilla välttämättä ole samaa mielipidettä, ja
2) et edes tiedä useimpien kirjoittajien sukupuolia, koska he eivät kerro sitä.
Näistähän on paljon videohaastattelumateriaaliakin, jossa kysytään että voiko mies ja nainen olla kavereita. Miehet sanoivat aina ei, ellei nainen ole sukulainen tai todella ruma.
Höpöhöpö, tuo on niin väsynyttä kelaa. Raikkaampaa on keskustella vaikkapa siitä pitääkö avoimessa suhteessa sopia säännöt. Fiksut, mieletään terveet ihmiset kykenevät siihenkin. Epävakaat luuserit taas eivät.