Mieheni kieltäytyi katkaisemasta välejään entiseen ihastukseensa. Valintansa vaikutus on se, että en ajattele miestä enää seksuaalisesti...
Mies on tässä asiassa ehdoton. En tiedä testaako minua, eikö ole halukas sitoutumaan vai pelleileekö. Vai onko vain vapaamielisempi kuin minä. Oli miten oli, minuun - puolisoonsa - tuo valinta on vaikuttanut siten ettei mies kiinnosta enää seksuaalisessa/romanttisessa mielessä. Tuntuu ettei hän ole minun mies. Erohan se varmasti on edessä.
Piti vain saada sanottua.
Kommentit (145)
Missä ap? Kertois nyt vähän lisää tuosta kuviosta. Milloin mies tapasi tämän naisen? Tietääkö nainen miehen ihastuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Controllifriikkien kanssa on täysin mahdotonta rakentaa onnellista suhdetta.
Kuin myös dyhmien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko yläasteella vai lukiossa?
Ihmettele miten monet nuoremmat ihmiset ovat kovin sinisilmäisiä.
Jos olisitte nähneet elämää hiukan kauemmin tähyäisitte miten moni pitää ovea raollaan ja ihastuminen ei loi entiseen vaikka on uusi kumppani.Jotkut ihmiset ovat vain sellaisia etteivät uskalla jättää yhden kortin varaan. Pitävät mukana useita ihmisiä, millä tasolla minkäkin kanssa.
Toisaalta voi olla, että tämä vanha ihastus on halunut lopettaa, mies ei halua olla ysin ja otti aloittajan.
Vanha ihastus saattaa myös ehkä pitää itse vireillä jotain "katsotaan, sen näkee sitten miltä tuntuu jätetäänkö, otetaan aikalisä" tms.Ihmissuhteet eivät ole niin yksioikoisia. Ja ihmiset eivät aina ole rehellisiä tai eivät itsekään tiedä mitä haluavat. Ihastus ei aina sammu vaikka ottaa uuden.
Aloittajan kannattaa seurata tilannetta. Loukkaantumisesi on oikeutettua. En usko miehellä olevan ihan puhtaat jauhot pussissa.
Varmasti tuollaisiakin ihmisiä on, mutta heidän kanssaan ei kannata ylipäätään olla parisuhteessa. Oli sitten vanhoja ihastuksia kuvioissa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt niin, että jos kumppani ei välitä sen vertaa rakkaansa? tunteista, että lopettaisi pitämästä yhteyttä exäänsä tai ihastukseensa puolisonsa pyynnöstä ja tietää, että se nakertaa luottamusta heidän välillään ja lujaa, niin kysynpähän vain onko se rakkautta laisinkaan. Kyllä taitaa se rakkaus kohdistua ihan sinne exään edelleen. Eihän tuosta voi muuta päätellä. Hän ei edes yritä pitää hyvää suhdetta nykyiseen.
Ei jatkoon tuollainen pässi.
Jos lopettaa yhteydenpidon eksään tai entiseen puolisonsa pyynnöstä, niin se tyyppi voi tulkita sen merkiksi siitä että tunteita on vieläkin... Silloin vaikutus on tavallaan päinvastainen kuin on toivottu.
Sama täällä. Aikani olin pahoillani, mies ei välittänyt. Ja lopulta tunteeni kuolivat. Painukoot sanonko minne.