Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpon hallituksen (erityisesti PS) ansiosta Suomesta tulee parempi paikka elää

Vierailija
27.04.2023 |

-Verovaroin maksettuja hyviä asioita erityisesti omalle kansalle
-Maisteriohjelmat pakolla suomenkielisiksi
-Koko maailman sosiaalitoimisto sulkeutuu
-Vuokralordien taskuun menevä asumistuki leikkautuu (lakkautetaan)
-Virkamieshimmeli perataan kunnolla, suojatyöpaikat pois
-Työ kannattaa ottaa vastaan (ei viikkoja vailla ansiosidonnaista/päivärahaa)

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wokellustukiaiset nollaan.

Vierailija
42/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovaa valitusta, kun pummit tietää että löhöily loppui nyt! Mannaa korvilleni! Satun itse olemaan sitä työssäkäyvää kansanosaa, joka on koko uransa aikana elättänyt siipeilijöitä, herännyt viiden jälkeen joka arkiaamu töihin, jotta toiset voi kääntää rauhassa kylkeä. Se kyljenkääntö loppui nyt eikä harmita niin paljoa jatkaa omaa arkea.

Oletpa typerä, kun luulet noin käyvän. Tässä maassa ei edes halukkaat pääse töihin, luuletko että jotkut haluttomat yhtäkkiä innolla palkataan. Kuule sun unissas!

On se rankkaa, kun joutuu yhtäkkiä ottamaan vastuuta omasta elämästään. Ei minuakaan tultu kotoa töihin hakemaan, ihan itse se piti etsiä. Ja koulut piti ihan itse käydä, että oli jotain mahkuja saada se työ, jolla elää. Hanttihommista se alkaa, mutta heti pitäisi olla siisti sisätyö saunalisällä.

Niih. No, kyllä ne yt:t löytää sinutkin. Odotapa vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voi ajaa rekan alle ettei poliitikot pääse ryöstämään.

Vierailija
44/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti persut lopettaa ilmastohömpötyksen

Vierailija
45/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisesta sektorista leikataan 50%

Se onkin tuikkukuppien tönijöillä väkinäiset ajat tiedossa, ja helvetin hyvä että onkin :D

Vierailija
46/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan kaheliksi menee meininki ja Venäjällä/Ukrainassa meno rauhoittuu niin muutan sinne

Vierailija
47/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisesta sektorista leikataan 50%

Mitä tarkoitat? Vähennetäänkö sotilaiden määrää? Vai poliiseja? Sairaanhoitajia ja lääkäreitä? Vai ehkä opettajia? Vai leikataanko sosiaalituet alkaen työttömyyskorvauksista + lisäksi yritys- ja maataloustuet?

Kaikki haluavat vähentää byrokraatteja. Monelta unohtuu se, että ne byrokraatit on jo vähennetty aiemmilla leikkauskierroksilla. Nyt ollaan jo siinä tilanteessa, että niiden byrokraattien työt on siirretty varsinaista työtä tekevien hoidettavaksi, kun ei ole enää sihteereitä.

Olisi ihan näppärää, että lääkärillä olisi apulainen, joka valmistelisi välineet, kirjaisi tiedot järjestelmiin lääkärin sanelun mukaan jne, mutta ilmeisesti on parempi teettää tuollaiset työn lääkärillä 7000€ kuukausipalkalla sen sijaan, että palkattaisiin avuksi sihteeri, joka tienaa 2500€/kk. Ehkä siinä 10 minuutin vastaanotolla lääkäri ehtisi tehdäkin jotain, jos yli puolet ajasta ei kuluisi tietokoneen naputteluun.

Vierailija
48/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovaa valitusta, kun pummit tietää että löhöily loppui nyt! Mannaa korvilleni! Satun itse olemaan sitä työssäkäyvää kansanosaa, joka on koko uransa aikana elättänyt siipeilijöitä, herännyt viiden jälkeen joka arkiaamu töihin, jotta toiset voi kääntää rauhassa kylkeä. Se kyljenkääntö loppui nyt eikä harmita niin paljoa jatkaa omaa arkea.

Oletpa typerä, kun luulet noin käyvän. Tässä maassa ei edes halukkaat pääse töihin, luuletko että jotkut haluttomat yhtäkkiä innolla palkataan. Kuule sun unissas!

On se rankkaa, kun joutuu yhtäkkiä ottamaan vastuuta omasta elämästään. Ei minuakaan tultu kotoa töihin hakemaan, ihan itse se piti etsiä. Ja koulut piti ihan itse käydä, että oli jotain mahkuja saada se työ, jolla elää. Hanttihommista se alkaa, mutta heti pitäisi olla siisti sisätyö saunalisällä.

Niih. No, kyllä ne yt:t löytää sinutkin. Odotapa vain.

Niinpä, linkkarissa näkee 50+ vuotiaita joilla on pitkä työkokemus, ura tyssännyt yt neuvotteluun ja ovat vaan työttömiä koska hommia ei ihan kaikille riitä

Vierailija
49/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan mitä persujen perusäänestäjät sanovat kun kaljarahat viedään ja töihin minimipalkalla on mentävä.

En juo kaljaa, ja käyn töissä. Äänestin persuja.

Mun oletetaan äänestävän duunarina demareita, muttei vaan pysty, kun tarviin auton työssäkäymiseen, ja talo lämpiää sähköllä.

Ja miten persujen äänestäminen auttaa sinua? Ovatko demarit kieltäneet työssäkäymisen autolla? Demaritko talosi lämmitysmuodon ovat valinneet? Vai demaritko päättävät sähkön hinnan?

Vierailija
50/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoiset neljä vuotta tulossa.

Terkkuja täältä Malagasta!

Vierailija
51/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki hiton tymiä

Vierailija
52/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä! Olin töissä 40v. Matkaa oli työpaikalle 60km ja takaisin 60km. 

Keittiöalan työntekijä olin ja töitä oli, mutta eihän nykynurisolle kelpaa .

Minunkin täytyi lahteä töihin aamulla jopa klo,4.00, koska oli luminen ajokeli. 

Mummoille ja Papoille oli oltava ruokaa jo aamulla .

En kadu yhtäkää päivää, kun olin töissä, koska ystäviä jäi, kun jäin eläkkeelle.

On se kuitenkin ihana tämä hetkinen aika. Huokaaaaan!

Vierailija
53/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla erityisen tyhmä jos uus sisällissota on "parempi", mut se on tainnu aina olla oikeiston erikoisuus, kustaan kaikkien asiat hinnalla millä hyvänsä, kyllä kansa maksaa!

Vierailija
54/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan mitä persujen perusäänestäjät sanovat kun kaljarahat viedään ja töihin minimipalkalla on mentävä.

En juo kaljaa, ja käyn töissä. Äänestin persuja.

Mun oletetaan äänestävän duunarina demareita, muttei vaan pysty, kun tarviin auton työssäkäymiseen, ja talo lämpiää sähköllä.

Ja miten persujen äänestäminen auttaa sinua? Ovatko demarit kieltäneet työssäkäymisen autolla? Demaritko talosi lämmitysmuodon ovat valinneet? Vai demaritko päättävät sähkön hinnan?

Ilmastohömpötys ajaa bensan hintaa ylöspäin, kaikilla pitää olla sähköauto kun Suomi pelastaa maailman ennen vuotta 2035. Metsiin ei ole kohta enää oikeutta, kun muut maat on lanannut omat, niin huomataan että Suomen metsät pitää suojella. Jotakin rajaa ilmastohössötykselle. Markkinat määräävät sähkönhinnan, kansaahan ei tässä asiassa ajatella eikä hyvinvointia, fortumi maksoi kyllä veronmaksajien lompakosta osingot sijoittajille. Se riittää kun palkasta jää enemmän käteen ja kun bensakin olisi halvempaa niin jää enemmän käteen, ihmeellinen yhtälö vai mitä?

Vierailija
55/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut voi perustaa oman valtion vaikka Oulusta ylöspäin ja rakentaa muurit ympärille. Sais siellä rauhassa sukurutsailla keskenään eikä meidän muiden tarttis kärsiä niistä, se olis kyllä mahtavaa kaikille!

Vierailija
56/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut voi perustaa oman valtion vaikka Oulusta ylöspäin ja rakentaa muurit ympärille. Sais siellä rauhassa sukurutsailla keskenään eikä meidän muiden tarttis kärsiä niistä, se olis kyllä mahtavaa kaikille!

Ei se niin vain onnistu, täällä päin on Paavo Väyrysen valtakunta, ei ole asia niin yksinkertainen.

Vierailija
57/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämän hallituskauden myötä persut häviävät puoluekartalta lopullisesti. Nimenomaan heidän kannattajilta leikataan eniten.

Vierailija
58/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabisrahat viedään vihervasemmiston tyhjäntoimittajilta.

Suuri osa vihervasemmistosta on korkeakoulutettua vakituisissa töissä olevia keskiluokkaisia.

Vierailija
59/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saadaan vastuullinen hallitus. Se ei yritä ostaa ääniä antamalla rahaa kaikille, jotka viitsivät laittaa käden ojoon. Hyvästi rikkaiden sähkö-, korona- ja asumistuet!

Vierailija
60/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noin osaamaton ja kurjistava politiikka johtaa väistämättä riitoihin ja vihanpitoon. maa on koko kansalle eikä parin puolueen äänestäjille.

Äänestit taas pummien ja punikkien puoluetta.

Olisit valinnut toisin niin sinunkin elämäsi joskus paranisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan